Strona 2 z 7

: 2014-01-23, 20:23
autor: cienio01
podepnę sie pod temacik tez myślalem o hybrydzie ale widzie ze nic z tego chyba.a ta k03s do jakiej jest mocy?

: 2014-01-23, 21:13
autor: Papol
Mam hybrydy ... za wiele nie smigalem... u mnie sa ciche ... ladnie moment zrobily... narazie jestem zadowolony ... oby tak dalej...

: 2014-01-23, 21:23
autor: cienio01
no meśle zaczynam kompletować graty .i czas pomyślec o turbie.jedni chwalą jedni narzekają na hybrydy.

[ Dodano: 2014-01-23, 21:23 ]
ewentualnie jakie sa koszta takiej hybrydy regeneracja?

: 2014-01-24, 18:10
autor: stasiek
Papol a stroiłeś pod nie i mierzyłeś co to wypluło czy tak subiektywnie? Napisz coś więcej...

: 2014-01-24, 18:33
autor: KaszpiK
u mnie na k03/k04 362KM 522Nm 1.15bar seryjne ic

: 2014-01-24, 20:43
autor: stasiek
To ładnie, masz może wykres? Wydech robiony?

: 2014-01-25, 00:13
autor: KaszpiK
Obrazek

wydech 2x2.75 przelot

: 2014-01-25, 08:07
autor: Papol
Jeszcze nie stroilem pomimo ze mam mocny program na k03 robiony u gto... teraz jest znacznie lepiej.... gora nie zdycha tylko kreci do konca... no to ladnie na serii ic 360 konia i taki moment ciekawe czy u mnie cos wiecej sie da na rsowych ickach na wydechu wolnym i dolocie wyciagnac wiecej...

: 2014-01-25, 12:34
autor: ARAS200
hybryda K03, wtryski, pompa, dp, tlumik wiekszy bez kata. fmic I KN filter.. I Mrc w UK pisze na 400ps 600nm... :) ciekawostka

: 2015-01-31, 12:01
autor: Lukas1976
Podpinam się pod temat....
Mam seryjny wydech z wywalonymi prekatami, za chwilę coolery od Sida wpadną.
Zaczęły lekko gwizdać turbiny szczególnie na zimno i tak sobie pomyślałem żeby zrobić K03 hybrydy. Czy możecie napisać ile to orientacyjnie kosztuje? Co do tego wtryski, pompa?
Interesuje mnie żeby auto wstawało z samego dołu ale wiele ponad 500nm mnie nie interesuje tyle żeby się nie jeździło jak dieslem to okolice 360km by się do tych niutów przydały.
Autem ganiam na codzień z dziećmi do szkoły więc bezawaryjność ważna...

: 2015-01-31, 12:36
autor: SID
Hybrydy K03 to około 2300 zł para, Wtryski i pompa seryjna zostaje do 350 ps

: 2015-01-31, 16:08
autor: Papol
W lipcu jade do GTO mam wieksze wtryski 440 i pompe eresowa wiec wystroimy a potemn na hamownie i zobaczymy co wypluje...

: 2015-02-25, 12:49
autor: RRyb
pytanie do ludzi którzy latają na hybrydzie K03. Na jakim doładowaniu latacie na tych turbinach. Bo prowadzę konwersację z pewną firmą z wawy która zajmuje się przeróbką i deklarują, że turbo wytrzyma spokojnie 1.3

: 2015-02-25, 21:28
autor: ARAS200
Moje hybrydy pompowaly 1.3 Bara po mapie MRC tuning UK 383bhp
Pekl standardowy kolektor wydechowy po 1300km !!! Goraco !
Silnik Na zewnatrz,wglad w turbiny,zalozenie kolektora wydechowego (polerowane kanaly) I zalozenie 3" calowy downpipe bez katow 2,5" dala...
Automatycznie bucha 1,4 Bara spada do 1,1 Bara...nie bylem jeszcze Na hamowni! Niewiem Ile jest teraz. Ale czuje ogromna roznice miedzy tym co bylo a jest.

: 2015-02-26, 09:33
autor: ghost
ARAS200 pisze:Moje hybrydy pompowaly 1.3 Bara po mapie MRC tuning UK 383bhp
Pekl standardowy kolektor wydechowy po 1300km !!! Goraco !
Silnik Na zewnatrz,wglad w turbiny,zalozenie kolektora wydechowego (polerowane kanaly) I zalozenie 3" calowy downpipe bez katow 2,5" dala...
Automatycznie bucha 1,4 Bara spada do 1,1 Bara...nie bylem jeszcze Na hamowni! Niewiem Ile jest teraz. Ale czuje ogromna roznice miedzy tym co bylo a jest.
Czy dobrze przeczytałem ,ze polerowałeś seryjny kolektor wydechowy ? Przecież to szmelc jest... Jego budowa jest z dupy i w tym gówienku nie ma co grzebać tylko trzeba wstawiać prawdziwe męskie kolektory z odpowiednim przepływem które nie będą hamowały spalin a przy tym grzały się jak głupie :-P Wskazówka.. potnij popękany kolektor na kawałki a potem :arrow: zmierz wyjscie spalin z głowicy i to co masz w ORI kolektorze wewnątrz :lol: