Strona 2 z 12
: 2013-02-17, 22:57
autor: zabba88
Ja wiem ze to ma zapierd.... ale troche estetyki itd by sie przydalo. Jezeli chodzi o spawy, ostre katy zamiast lagodne pol luki na dolotach IC+wydechu.
s4 500ps
: 2013-02-26, 23:15
autor: arek
W piątek stroimy!!! wstępnie G70 rs4 i wtryski 630cc przestrojone aby się poruszać i dojechać do ECU PROJECT.
[ Dodano: 2013-02-26, 23:19 ]
Na jakim paliwie 98pb czy 100vpower ?
: 2013-02-26, 23:37
autor: kasku22
dziwne pytanie...na takim ktorym bedziesz jezdzil na codzien
: 2013-02-27, 08:02
autor: buba
dziwna odpowiedz... lejesz dodatek żeby więcej oktan było i zaopatrzasz się w nutle NO2 żeby chłodzić IC
: 2013-02-27, 11:41
autor: mik-17
jak jeździsz na codzień 95 to stroić na 98, jak na 98 to na 100, jak na 100 to 100+dodatki :P
: 2013-02-27, 12:06
autor: zabba88
mik-17, troche pomieszales:) Nie rozumie takiego toku rozumowania. Stroic na wyzszym paliwie niz sie jezdzi. Totalny bezsens.
1 po zalaniu gorszego paliwa niz na strojeniu moc mniejsza
2 mozliwosc wystapienia stuku, a co za tym idzie stukowce sie nie pier.... tylko odrazu cofaja zaplony i tna boost. Co wtedy jest? kazdy sobie moze odpowiedziec.(brak pelnej mocy)
A stroic auto tylko po to aby pokazac moc na wykresie to juz wogole jakas paranoja ktora ostatnio jest wszech obecna w PL. Auto ma miec moc w kazdych warunkach i sytuacji. A nie zalalem gorszego paliwa niz na strojeniu to jedzie slabiej, skonczyl mi sie NX, Metanol to nie jazde bo nie mam mocy.
: 2013-02-27, 13:11
autor: buba
oj tam kreski się liczą

: 2013-02-27, 14:08
autor: kasku22
mozna to pogodzic i miec 2mapy.na 98 i 100 power.
: 2013-02-27, 18:35
autor: wujek 2pac
kasku22 pisze:mozna to pogodzic i miec 2mapy.na 98 i 100 power.
już daj spokój, znowu różnica miedzy 98 a 100 nie jest liczona w złotówkach

: 2013-02-27, 18:52
autor: mik-17
zabba88 pisze:mik-17, troche pomieszales:) Nie rozumie takiego toku rozumowania. Stroic na wyzszym paliwie niz sie jezdzi. Totalny bezsens.
1 po zalaniu gorszego paliwa niz na strojeniu moc mniejsza
2 mozliwosc wystapienia stuku, a co za tym idzie stukowce sie nie pier.... tylko odrazu cofaja zaplony i tna boost. Co wtedy jest? kazdy sobie moze odpowiedziec.(brak pelnej mocy)
A stroic auto tylko po to aby pokazac moc na wykresie to juz wogole jakas paranoja ktora ostatnio jest wszech obecna w PL. Auto ma miec moc w kazdych warunkach i sytuacji. A nie zalalem gorszego paliwa niz na strojeniu to jedzie slabiej, skonczyl mi sie NX, Metanol to nie jazde bo nie mam mocy.
Jakości paliw w polsce sa różne i to że nalejesz 98 nie znaczy że tyle masz. Jak wystroisz na ciut lepszym to auto będzie dążyło do pełnej mocy, oczywiście mija się z celem wystrojenie na 100 oktanach a jezdzeniu na 95 :)
Ja mam wystrojone na 100 a jezdze na 98 bo poprostu mało jest stacji ze 100 oktanami.
kolejne strojenie na 98 :)
będę miał spalanie stukowe jak mam zestrojone na 100oktanach a jezdzę na 98?
: 2013-02-27, 19:18
autor: Papol
Stroilem na 98 i jezdze na 98. Trzeba miec niezle parcie zeby stroic i dolewac specyfiki zeby wykres byl o pare konia lepszy i co z tego??? Nakleisz go na szybe w aucie zeby ludzie widzieli??? Arek wlej paliwo na jakim smigasz i tyle .
s4 500ps
: 2013-02-27, 20:18
autor: arek
Będzie strojony na 98, a za jakiś czas na 100
: 2013-02-27, 20:24
autor: SID
na 98 zrób i będzie dobrze, chyba że Cie stać i blisko masz stacje to 100.
Między 98 a 100 nie chyba aż takiej wielkiej różnicy w mocy,
: 2013-03-01, 19:51
autor: Jarecki
Hej czy mogłem dzisiaj widzieć Cie w Świdnicy , na skrzyżowaniu 1 Maja - Kościelna na tablicach zjazdowych ??
Jak tak to Autko wygląda zacnie i brzmi fantastycznie

s4 500ps
: 2013-03-01, 20:12
autor: arek
Tak to ja muszę troche pojedzić przed strojeniem i posprawdzać czy wszystko ok!
[ Dodano: 2013-03-02, 15:24 ]
Sprzęgło nie wytrzymało!!!
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0f5 ... 08c22.html