Strona 2 z 3

: 2016-04-07, 08:21
autor: Warmooz
U mnie 2x Magic Big, do tego wtryski Magic FX. Reduktory termicznie bajka, ciśnieniowo spadki jakieś 0,2-0,3 bara więc bez dramatu. Wtryski super, włożone bez dysz chodzą na ciśnieniu 1 bar, auto z softem.

: 2016-04-11, 14:34
autor: michall2107
Ilu ludzi tyle opini :D

Dobra tobjak mam Staga 300 hany zielone i do tego kme golda. To lepiej kupic 2x silvery co ?

: 2016-04-11, 19:31
autor: lukaszlsw
Gold jest wydajny, ale do 2,7 ze względu na turbo się nie nadaje, silver to chyba tylko mniej wydajne. LPG forum tam Ci doradzą, ja bym był za jakimś ACr01

: 2016-04-11, 21:31
autor: atom1
akurat czerwony moim zdaniem jest kaszanka, juz bym wolal kanapke z dwoch silverow tak jak mam w becie
Obrazek

wydajnosciowo na pewno stykna,

u mnie zawital kme twin ale jestem dopiero w fazie testow wiec poki co na jego temat sie nie wypowiadam :-)

: 2016-04-11, 22:02
autor: mateo027
Panowie, wrzucając AC R01 tylko nałożycie sobie więcej problemów na głowe niż macie :)
Wystarczy Gold GT z nowym regulatorem, a EXTREME poradzi sobie z zapasem :)

: 2016-04-11, 23:10
autor: buba
Czemu niby wiecej?

: 2016-05-05, 12:49
autor: qlas1
U mnie 2x KME GOLD Turbo ogarniały wszystkie fanaberie Stage I 320KM

: 2016-05-06, 16:08
autor: Kamil_2.7BiT
A na jakich wtryskach?

: 2016-05-06, 16:08
autor: qlas1
Wtryski Hana Niebieskie bodajże, reduktory w miejsce akumulatora, aku poszedł do bagażnika

: 2016-05-06, 19:35
autor: Kamil_2.7BiT
A u mnie wlasnie niby te niebieskie niewyrabiaja - stag uparcie tak twierdzi. Auto idzie fajnie ale pow 4 tys wyraznie slabnie i przy zmianie biegu szarpie. Nie idzie pelnym ogniem jak na benie.

: 2016-05-06, 19:45
autor: qlas1
raczej mało prawdopodobne hana niebieska jak jest sprawna 60 KM z cyl poda czyli masz 360 KM wydajności. Jeszcze można coś tam nadrobić ciśnieniem gazu. Poszukaj jakiegoś ogarniętego gazownika co ma doświadczenie z 2.7 Biturbo bo mało kto ogarnia temat niestety. Sonda szerokopasmowa w wydech i wtedy stroić żeby to miało ręce i nogi tak naprawdę. Mapę benzyny zrobić najelpiej najpierw na jakimś shell v-power racing 100 czy coś. Bo gaz ma 102 oktany i wtedy się brać za to.

: 2016-05-06, 22:12
autor: Kamil_2.7BiT
W stagu powiedzieli ze owszem one maja 60km/cyl ale przy silniku v8 (?) I uparcie chca je wymienic...
Ja bym obwtawial u mnie reduktoty winne raczej (2xr01) ale ja na gazie sie nie znam ;)

Strojony na 98 byl :)

: 2016-05-07, 08:03
autor: michall2107
Ja tez mam to samo co u cb Kamil :p u mnie odvina jest przy 6 tys ale uznałem,ze na gazie nie ma co pałowac. Jak chve na światłach sie z kims mierzyc to przelaczam na bene . Jak padna te wtryski zmienie ns inne ake co do reduktorow. Nadal nie wiem co wybrac... dokupic jeszcze jednego golda?

: 2016-05-07, 08:29
autor: marcin8585
Kamil_2.7BiT, Co do Han to mogą mieć rację, nie jest to udany wtryskiwacz bo jest dużo reklamacji i generalnie była partia co szybko padała, co prawda producent podaje przedział 40-60KM z jednego cylindra ale jak pisałem wcześniej średnio udane druga sprawa jak chcesz nie przerabiać za dużo to podmieniaj na barracudy 130 to są najwydajniejsze i cenowo też nieźle bo ok 70-80 pln sztuka no i od nowa strojenie, reduktory masz z dużym zapasem ale warto by było je wyjąć i przeczyścić
michall2107, A jakiego masz golda zwykłego czy gt, w sumie oba powinny obsłużyć jak są prawidłowo wpięte ( mowa o 2 sztukach ), ale jak chcesz konkret to KME twin lub 2x R01 zależy jaka instalacja żeby nie przerabiać za dużo, jeden zwykły gold kończy się przy ok 200KM realnie a to co podaje producent można w bajki włożyć

: 2016-05-07, 13:53
autor: SkorekS4
Ja mam reduktor KME Twin i jestem bardzo zadowolony, do tego wtryski te najmocniejsze hany i wszytko na STAG 300, spokojnie przy ok. 320KM mi to pięknie wyrabia :)