a co to za program na androida? w jaki sposób podpinasz telefon pod auto? Jeśli to żeczywiście takie fajne to można by było pomyśleć nad poświęceniem jakiegoś telefonu wyciągnąć z obudowy i w tym właśnie miejscu gdzie u Ciebie na focie stoi wtopić go w zegary, ale to juz chyba wyższa szkoła jazdy
nie chodzi o wyższą szkołę jazdy tylko sens. mam go z 3 miesiące i tylko czasami do sprawdzenia błędów używam. liczyłem na pomiar AFR ale jest niedostępna.
program płynnie działa na S2. W Splus z delikatnym opóźnieniem
plus program z android play o nazwie torque. Są jeszcze inne programy, ale czytałem tylko o tym.
W wersji Pro podobno można podłączyć się przez zwykły kabel do Vag-a tylko trzeba przejściówkę na mini usb, żeby wpiąć do telefonu (tylko tak słyszałem, nie testowałem). w zwykłej wersji podobno tylko przez BT.
plus program z android play o nazwie torque. Są jeszcze inne programy, ale czytałem tylko o tym.
W wersji Pro podobno można podłączyć się przez zwykły kabel do Vag-a tylko trzeba przejściówkę na mini usb, żeby wpiąć do telefonu (tylko tak słyszałem, nie testowałem). w zwykłej wersji podobno tylko przez BT.
Nie polecam, chyba że do zabawy. W niektórych eskach nie czyta nawet błędów z ecu, to samo w innych samochodach.
plus program z android play o nazwie torque. Są jeszcze inne programy, ale czytałem tylko o tym.
W wersji Pro podobno można podłączyć się przez zwykły kabel do Vag-a tylko trzeba przejściówkę na mini usb, żeby wpiąć do telefonu (tylko tak słyszałem, nie testowałem). w zwykłej wersji podobno tylko przez BT.
Nie polecam, chyba że do zabawy. W niektórych eskach nie czyta nawet błędów z ecu, to samo w innych samochodach.
Pewnie z biegiem czasu się będzie poprawiać w tym temacie, to może w przyszłości będzie lepiej. Ja w następnym tygodniu będę to miał to się podziele jak działa.
Bucik pisze:no ale chyba takie opcje jak kasowanie servisu ogarnia?
nie wiem bo nie sprawdzałem. jeśli chodzi o błędy to masz tylko odczyt i opcję skasuj.
mam wersję pro i interfejs ze zdjęcia i nie bangla jeżeli chodzi o odczyt błędów. Ale mam podejrzenia, że to kwestia interfejsu. Więcej opisane jest wna stronie torque: