Strona 2 z 3
					
				
				: 2012-12-29, 17:56
				autor: Barton66
				A te 700hp to jeździ po zakrętach też czy tylko prosto?
			 
			
					
				
				: 2012-12-29, 18:52
				autor: Michał S4
				GreenApple pisze:Na GT28R to robisz 300z małym+. Przy dwóch to 550-580 to max..
zartow sobie nie rob 
 
 
Barton66 pisze:A te 700hp to jeździ po zakrętach też czy tylko prosto?
nie, w stodole tylko stoi na klepisku i czasem z lawety zjezzda na rolki 
tyrkal pisze:Michał S4 pisze:robil i to nie jeden
Dlaczego te projekty sa nie opisane nigdzie ?
Chyba, ze mnie cos omineło?  
 
 
Można jakies info : kto? ile hp? jakie podzespoły? chociaz na priv :)
 
jedna od Gto w De, druga Bola.
 
			
					
				
				: 2012-12-29, 18:57
				autor: GreenApple
				Nie robię sobie GT28R to w rzeczywistości GT2560 Z mapy kompresora wyraźnie widać wydajność. W 1.8T z GT28RS wyszło 320 a w 300zx na 2xGT28R 480 chociaż tu kolektory wydechowe już blokowały. Zawsze jest tak że jedna turbina daje moc X ale dwie takie dają trochę mniej niż 2*X
			 
			
					
				
				: 2012-12-29, 18:59
				autor: Michał S4
				my tu o 2871R :) twoja to potocznie chyba gt28rs :)
			 
			
					
				
				: 2012-12-29, 19:05
				autor: GreenApple
				Cały czas piszę o poczciwej GT28R model niżej od GT28RS 

 
			
					
				
				: 2012-12-29, 19:07
				autor: Michał S4
				ta, faktycznie pomieszalem, ty masz takie jak aw69 mial na poczatku, tam moze bedzie z 500, moze deko wiecej. Kazdy se cos dodal, ujal i wyszlo jak wyszlo, nie mniej jednak mi chodzilo o 2871 :). Te co masz, moim zdaniem szkoda na nie kasy, wiecej mozna naruchac z k04 z rs6 :)
			 
			
					
				
				: 2012-12-29, 19:19
				autor: GreenApple
				Tylko te leżały na półce  

   Poza tym dużo ponad 500 nie ma co robić na seryjnym dole. Głowice będą od 2.8 tylko nie mam info co z wałkami. 

 
			
					
				
				: 2012-12-29, 19:25
				autor: Michał S4
				zostaw te z 2,8.
			 
			
					
				
				: 2012-12-29, 19:34
				autor: bolo-s4
				Wałki w 2,8 są dobre  ssący jest inny 
wkładaj z 2560 będzie dobrze
			 
			
					
				
				: 2012-12-29, 19:41
				autor: GreenApple
				Tak myślałem że wałki z wolnossaka będą miały dłuższe czasy i będzie to upgrade do serii.
Czy są gdzieś dostępne uszczelki pod głowicę jakieś tuningowe bo Cometic nic nie robi.
Szukam też ARP skręcenia.
			 
			
					
				
				: 2012-12-29, 19:47
				autor: Michał S4
				bolo-s4 pisze:wkładaj z 2560 będzie dobrze
co??
GreenApple pisze:Szukam też ARP skręcenia.
wloz nowe, seryjne szpilki :)
GreenApple pisze:Czy są gdzieś dostępne uszczelki pod głowicę jakieś tuningowe bo Cometic nic nie robi. 
z tego co kojaze to nie ma :)
Słuchaj Krzycha  
 http://www.grapheine.com/bombaytv/websi ... 678f7.html
 
http://www.grapheine.com/bombaytv/websi ... 678f7.html 
			
					
				
				: 2012-12-29, 20:20
				autor: aw69
				buahahahhahaa :D
			 
			
					
				
				: 2012-12-29, 20:24
				autor: GreenApple
				To co z tymi wałkami.W japońcach to sie dobrze orientuję ale tu jestem zielony jeżeli chodzi o ori części z różnych silników.
			 
			
					
				
				: 2012-12-29, 20:24
				autor: marko
				Wujek dobra rada 

 
			
					
				
				: 2012-12-29, 20:27
				autor: pietro5