Strona 2 z 4

: 2010-07-28, 13:20
autor: Nikolas
Ja i tak dam najwięcej :mrgreen:

: 2010-07-28, 17:10
autor: SID
nowy nabytek głowice od 2,8
kto się zna to prosze powiedziec czy te wałki jeszcze dobrze wygladają,
ogólnie wałki z 2,8l są za ostre na górze, z 2,7 są za ostre na dole a z RS4 są w sam raz, tylko dostań je w normalnych pieniądzach

potrzebuje dekli 2,7 z S4 do kompletu

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

: 2010-07-28, 18:15
autor: nosb
No N/A ma sporo wieksze kanaly ssace :) Zawory takie same czy wieksze rowniez ?

: 2010-07-28, 19:38
autor: SID
zawory nawet nie wiem - mam w planie zrobic glowice na +8000 obr
sie jeszcze zobaczy bo spora kasa za tytan :-?

: 2010-07-28, 19:49
autor: Flyer
SID, glowice od 2.8 to jakiego rzedu wydatek ? I czemu 2.8, a nie np. 2.4, ktore nie wymagaja rzezby ?

: 2010-07-28, 22:12
autor: SID
glowice 2,8 a 2,4 to ponoc to samo i taniej mozna 2,4 znalezc,
para glowic to koszt 700-800z normalnie a jak pogrzebiesz to wyrwiesz taniej (po moich ostatnich poszukiwaniach)
ja myslalem ze wyrwalem glowice z lat 99-00 a tu masz mam z 96 - ech,
moze lepiej polowac na passata bo mlodszy silnik.

w zasadzie glowice sa juz gotowe ale ja sie pokusze o dodatkowa rzeżbe kanałow ssacych i wydechowych :mrgreen:

: 2010-07-29, 11:46
autor: nosb
U kumpla lezy cale 2,4 za 900 zl :> :)

: 2011-02-03, 21:44
autor: SID
roboty przy silniku ruszyły :
Dzis przyszły graty z DE od LOBA, nast. za 2 tygodnie.
Nie ma ciśnienia, składamy powoli ...
Obrazek

- korby Pauter pod 3 L
- tłoki Mahle 82,0 mm / 8,5:1
- śruby wału, głowic, korb ARP i RaceWare
- zawory/sprężyny Supertech
- wał 3 L
- blok 2,7l rozwiert na 3 L
- pompa olejowa RS4 (S4 17cm a RS4 19cm)
- głowice RS4 rozwiercone/porting w planie tylko jeszcze nie wiem gdzie :-?

Pare fotek od LOBA

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

: 2011-02-04, 10:22
autor: Sql
To widze, ze "nje ma opjerdalanja sie" :mrgreen:

: 2011-02-04, 11:03
autor: LCQ
głowice możesz zrobić u Voj2B (Krak), znajdziesz go Andrzej na SR

: 2011-02-04, 12:41
autor: SID
LCQ dzieki jak wroce do PL uderze,
chciałbym robi cw DE i walcze z cena ale narazie słabe efekty,
pozwoliłem sobie na 3 L bo okazało się iż biore wszystko na ESTD netto, ceny dilera wiec cenowo jest OK.

w planie są wałki ale czas pokaże

Intake:
duration (0,1mm) - 254°
duration (1,0mm) - 214°
max. lift - 9,00mm

Exhaust:
duration (0,1mm) - 260°
duration (1,0mm) - 218°
max. lift - 10,8mm

peak angle - 110°

Obrazek


a tu pare fotek jak w DE obrabiają głowice - gdyby tylko nie ta cena !
wartało by zrobic program i takie usługi w PL świadczyc
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

: 2011-02-04, 12:56
autor: sportmile
Andrzej takie glowice spokojnie robi sie w Pl. Moglbys rozwinac jaki jest pelen setup tego motoru.

: 2011-02-04, 16:11
autor: Thom4s
Ten zestaw tłoków i korb 3L na ebay stoi po €5tys. Za ile wyhaczyłeś jeśli to nie tajemnica. ;-)
Projekt mega.

: 2011-02-04, 18:00
autor: Jigsaw
Też jestem ciekaw dokładnie pod co ten silnik robisz?? tak sobie dla sportu i nauki czy masz zamiar wsadzić jakieś wielkie lochy i atakować 600-700KM?? czy znowu będą K04 z Loby na 700KM?? :mrgreen: :mrgreen:

: 2011-02-04, 19:04
autor: aw69
Obrazek

Andrzej to te niby rury co tak zajebiscie pospawane w DE ? PRzeciez tam niema żadnego wow, nawet spawy nie wytrawione po spawaniu tylko brudne jakby przed chwilą było to robione. Wyglądają poprostu ok,. Szczerze to juz łądniejsze były u Piotrka albo u Ciebie po pełnej polerce jak jeszcze Maciek ci drutował fure.