
Budowa silnik 2,7 l od podstaw.
- SID
- Posty: 4747
- Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
- Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
- Lokalizacja: Rzeszów
- Płeć:
- Kontakt:
glowice 2,8 a 2,4 to ponoc to samo i taniej mozna 2,4 znalezc,
para glowic to koszt 700-800z normalnie a jak pogrzebiesz to wyrwiesz taniej (po moich ostatnich poszukiwaniach)
ja myslalem ze wyrwalem glowice z lat 99-00 a tu masz mam z 96 - ech,
moze lepiej polowac na passata bo mlodszy silnik.
w zasadzie glowice sa juz gotowe ale ja sie pokusze o dodatkowa rzeżbe kanałow ssacych i wydechowych
para glowic to koszt 700-800z normalnie a jak pogrzebiesz to wyrwiesz taniej (po moich ostatnich poszukiwaniach)
ja myslalem ze wyrwalem glowice z lat 99-00 a tu masz mam z 96 - ech,
moze lepiej polowac na passata bo mlodszy silnik.
w zasadzie glowice sa juz gotowe ale ja sie pokusze o dodatkowa rzeżbe kanałow ssacych i wydechowych

- SID
- Posty: 4747
- Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
- Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
- Lokalizacja: Rzeszów
- Płeć:
- Kontakt:
roboty przy silniku ruszyły :
Dzis przyszły graty z DE od LOBA, nast. za 2 tygodnie.
Nie ma ciśnienia, składamy powoli ...
- korby Pauter pod 3 L
- tłoki Mahle 82,0 mm / 8,5:1
- śruby wału, głowic, korb ARP i RaceWare
- zawory/sprężyny Supertech
- wał 3 L
- blok 2,7l rozwiert na 3 L
- pompa olejowa RS4 (S4 17cm a RS4 19cm)
- głowice RS4 rozwiercone/porting w planie tylko jeszcze nie wiem gdzie
Pare fotek od LOBA

Dzis przyszły graty z DE od LOBA, nast. za 2 tygodnie.
Nie ma ciśnienia, składamy powoli ...

- korby Pauter pod 3 L
- tłoki Mahle 82,0 mm / 8,5:1
- śruby wału, głowic, korb ARP i RaceWare
- zawory/sprężyny Supertech
- wał 3 L
- blok 2,7l rozwiert na 3 L
- pompa olejowa RS4 (S4 17cm a RS4 19cm)
- głowice RS4 rozwiercone/porting w planie tylko jeszcze nie wiem gdzie

Pare fotek od LOBA




- SID
- Posty: 4747
- Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
- Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
- Lokalizacja: Rzeszów
- Płeć:
- Kontakt:
LCQ dzieki jak wroce do PL uderze,
chciałbym robi cw DE i walcze z cena ale narazie słabe efekty,
pozwoliłem sobie na 3 L bo okazało się iż biore wszystko na ESTD netto, ceny dilera wiec cenowo jest OK.
w planie są wałki ale czas pokaże
Intake:
duration (0,1mm) - 254°
duration (1,0mm) - 214°
max. lift - 9,00mm
Exhaust:
duration (0,1mm) - 260°
duration (1,0mm) - 218°
max. lift - 10,8mm
peak angle - 110°
a tu pare fotek jak w DE obrabiają głowice - gdyby tylko nie ta cena !
wartało by zrobic program i takie usługi w PL świadczyc

chciałbym robi cw DE i walcze z cena ale narazie słabe efekty,
pozwoliłem sobie na 3 L bo okazało się iż biore wszystko na ESTD netto, ceny dilera wiec cenowo jest OK.
w planie są wałki ale czas pokaże
Intake:
duration (0,1mm) - 254°
duration (1,0mm) - 214°
max. lift - 9,00mm
Exhaust:
duration (0,1mm) - 260°
duration (1,0mm) - 218°
max. lift - 10,8mm
peak angle - 110°

a tu pare fotek jak w DE obrabiają głowice - gdyby tylko nie ta cena !
wartało by zrobic program i takie usługi w PL świadczyc







Andrzej to te niby rury co tak zajebiscie pospawane w DE ? PRzeciez tam niema żadnego wow, nawet spawy nie wytrawione po spawaniu tylko brudne jakby przed chwilą było to robione. Wyglądają poprostu ok,. Szczerze to juz łądniejsze były u Piotrka albo u Ciebie po pełnej polerce jak jeszcze Maciek ci drutował fure.