Strona 2 z 2

: 2012-11-12, 11:17
autor: nosb
Robiles tez takie 2,7T na 600 i znasz mocniejsze... :-P

A ja zbieram kase na mody :roll:

: 2012-11-12, 13:14
autor: Michał S4
nosb pisze:taka konwersja jest megamalo oplacalna a mieszkamy w polsce :)
a twój projekt był opłacalny? nie wydaje mi się żeby jakikolwiek tuning był ;-)

: 2012-11-16, 08:51
autor: altium
z detali grill ma czarny, a resztę dekorów chrom lub satyna, nie widać ze zdjęć, klapa tylna doposażona w lotkę, wymagała przyklejenia i malowania, no chyba, że cała klapa przekręcona,
ale za 33kilo i nikt się nie skusił na RSa :/

: 2012-11-16, 13:23
autor: Flyer
Michał S4 pisze:
nosb pisze:taka konwersja jest megamalo oplacalna a mieszkamy w polsce :)
a twój projekt był opłacalny? nie wydaje mi się żeby jakikolwiek tuning był ;-)
nieoplacalny w sensie wkladania 4.2BiT do mniejszej budy, gdzie na start jest masa pierdolenia... latwiej wsadzic 2.7BiT i zrobic standardowy setup na k04 ;-)

: 2012-11-17, 09:06
autor: covall
Na oryginalnym zawieszeniu w s4 b5 mamy do czynienia z podsterownością..więc po włożeniu 4.2 do małej budki byłby kiepską alternatywną