Strona 2 z 3
: 2012-10-10, 00:06
autor: LCQ
GTO zrobił ponad 340, zresztą zainteresowani niech się podpytają ile było dokładnie
: 2012-10-10, 09:06
autor: buba
myśle że jakby dmuchnąć 1.5 to byłoby jeszcze więcej tylko czy jest sens i ile to pojeździ

: 2012-10-10, 09:28
autor: covall
buba pisze:myśle że jakby dmuchnąć 1.5 to byłoby jeszcze więcej tylko czy jest sens i ile to pojeździ

zgadza się.., nie sztuka dmuchnąć tak aby wirniki wypadły:)
: 2012-10-10, 19:53
autor: zaprzal
covall pisze:
tak oddałem, robi się
ten czarny avant?
: 2012-10-10, 19:54
autor: covall
Tak.. Przemek wspominał, że byłeś

: 2012-10-10, 21:07
autor: wujek 2pac
Dobra, wracając do temata

to piszta co dokładnie mam zrobić i zamówić u Sida

: 2012-10-10, 21:18
autor: buba
jak masz auto sprawne to lepsze chłodzenie, wywal katy i program
: 2012-10-10, 21:20
autor: SID
wywal fotele i inny "złom" - mocy przybędzie
: 2012-10-10, 21:24
autor: buba
nooo

: 2012-10-10, 21:37
autor: Michał S4
mocy to na 100% nie przybędzie, ale osiągi poprawią się zdecydowanie :)
: 2012-10-13, 09:44
autor: zabba88
To tak dla ciekawskich moj dupowoz:
Seria z katami+2tlumiki przelotowe. Doladowanie 1.1Bar opadajace do 0,9 dla bezpieczenstwa turbosprezarek. 336PS 474Nm

: 2012-10-13, 11:06
autor: aw69
co tam na górze się dzieje ?
: 2012-10-13, 12:16
autor: Gracjan
A to mój wykres:

: 2012-10-14, 12:33
autor: zabba88
aw69, szczerze nie mam pojecia. Na logach nic nie wychodzi. Na drodze wszystko jest ok. Nie czuc zadnych szarpniec itd. Zaplonow nie cofa, doladowanie stabilne. Mysle ze moze to byc kwestia dynometa ktory mogl zaczac drgac przy predkosciach 180+ Takie jest moje przypuszczenie
: 2016-03-10, 19:40
autor: Paziomal
Turbo Lamik zmontował przy paliwie e85 i nitro na seryjnych turbinach podkreślam!! 528 km i 831 nm i eska wytrzymała sezon na torach ;)