Strona 2 z 3
: 2012-09-27, 00:06
autor: LCQ
Papol pisze:covall pisze:Papol pisze:Kurna moja krecilem na asfalcie tego lata na skrzyzowaniu w Ustroniu morskim na wyjezdzie na sianozety . Kupa dymu i zona nawet sie usmiechnela.

..a mówiłeś, że auto będzie tylko do kościoła

No bo tak jest,ale trzeba czasem przepalic

sam sobie zaprzeczasz ziom ;)
ajax pisze:aw69 pisze:który kręcił kiedyś bączki swoim ? przyznać się. Ja wam powiem ze przy takim kręceniu jak ten koles z filmiku odstawia wyrywa dupe z fotela. na seryjnym stołku bez pasów wyjebało by go z fotela kierowcy. Przeciążenia muszą być okrutne
Troche sie pobawilem, kosztowalo to wymiane dyferencjalu i przegubu :)
Samochod, do ktorego przeslales linki ma seryjny naped? Nie chodzi mi o wzmocnienia, lecz o szpery - masz moze gdzies link do projektu?
http://www.speedhunters.com/2012/07/you ... -one-audi/
s4 2.7biturbo gearbox, welded center diffrential, gripper front LSD, axles, S2 rear differential, center driveshaft
: 2012-09-27, 00:52
autor: aw69
skrzynia 2,7 biturbo, zaspawany centralny dyfer :), przednia szpera, półosie, wał, tylny dyfer z Audi S2
[ Dodano: 2012-09-27, 00:53 ]
wiec z tych kosztownych to tylko przednia szpera :) wiec bez tragedi
: 2012-09-27, 09:04
autor: buba
kurde wszyscy na duże moce rezają 2.2
ciekawe od jakiego klekota jest dół w tym silniku
: 2012-09-27, 11:19
autor: ajax
aw69 pisze:skrzynia 2,7 biturbo, zaspawany centralny dyfer :), przednia szpera, półosie, wał, tylny dyfer z Audi S2
[ Dodano: 2012-09-27, 00:53 ]
wiec z tych kosztownych to tylko przednia szpera :) wiec bez tragedi
Kiedys mocno zastanawialem sie nad szperowaniem tego ukladu, wyczytalem, ze dwie szpere torsenowe Quaife powinny robic robote, jednak wydatek byl zbyt duzy, zeby opierac sie na domyslach z netu. Jezdzil ktos z Was tak zaszperowanym napedem Audi? Bo niedlugo znowu bede mial podobne dylematy :P
Zespawany centralny dyfer - nie rozumiem tego pojecia, bo tutaj za centralny dyfer robi torsen ze skrzyni 2,7? Czy mamy na mysli tylny dyferencjal z Audi S2?
: 2012-09-27, 14:33
autor: Rapix
buba pisze:Tylko Wy to macie troche inne moce więc możecie się bawić w takie rzeczy

Twojej mocy wystarczy ;) Nie wiem jak na suchym asfalcie ale na mokrym na pewno !
: 2012-09-27, 15:13
autor: aw69
No wlasnie nie wiem....jakos dziwnie i chaotycznie to opisane
: 2012-09-27, 15:46
autor: Papol
LCQ pisze:Papol pisze:covall pisze:Papol pisze:Kurna moja krecilem na asfalcie tego lata na skrzyzowaniu w Ustroniu morskim na wyjezdzie na sianozety . Kupa dymu i zona nawet sie usmiechnela.

..a mówiłeś, że auto będzie tylko do kościoła

No bo tak jest,ale trzeba czasem przepalic

sam sobie zaprzeczasz ziom ;)
ajax pisze:aw69 pisze:który kręcił kiedyś bączki swoim ? przyznać się. Ja wam powiem ze przy takim kręceniu jak ten koles z filmiku odstawia wyrywa dupe z fotela. na seryjnym stołku bez pasów wyjebało by go z fotela kierowcy. Przeciążenia muszą być okrutne
Troche sie pobawilem, kosztowalo to wymiane dyferencjalu i przegubu :)
Samochod, do ktorego przeslales linki ma seryjny naped? Nie chodzi mi o wzmocnienia, lecz o szpery - masz moze gdzies link do projektu?
http://www.speedhunters.com/2012/07/you ... -one-audi/
s4 2.7biturbo gearbox, welded center diffrential, gripper front LSD, axles, S2 rear differential, center driveshaft
Nie kumam co ma jedno z 2gim???? Znaczy co mam 100KM/h nie przekraczac bo dbam o auto???? Czy zakrecic baczka ???

bez przesady, tez czasem lubie sie pobawic z umiarem.
PS. Bylo delikatnie mokro bo na suchym nie mial bym odwagi z obawy o auto i obciazenia napedu.
: 2012-09-27, 18:16
autor: 1kowal1
na mokrym i pełno dymu??

: 2012-09-27, 19:04
autor: LCQ
: 2012-09-27, 19:28
autor: Papol
No jak zwykle wszyscy wiedza najlepiej i lekko mokro nie wiedza co to znaczy to wytlumacze (zimny asfalt lekko wilgotny po poranym delikatnym opadzie ,co do dymu musial sie uniesc jesli wystapilo tarcie miedzy opona a asfaltem,moze przesadzone ze pelno , powiedzmy byl dym nie ma opcji inaczej ) Tutaj trzeba dobrze pomyslec zeby cos napisac bo zaraz panowie lapiecie kazdy szczegol i zaraz jest docinka.Napewno znowu cos znajdziecie zeby dokazac to napisze : Bylo krecone,byl dymek,byla frajda,auto dalej bedzie zadbane i dbane.
Bylo pytane czy ktos krecil wiec odpisalem,ale nieee trzeba sie doje....c.

: 2012-09-27, 19:50
autor: buba
powątpiewam w oświadczenie iż w wyniku tarcia na mokrym pojawił się dym. to tak jak na filmach amerykańskich gdzie na piasku hamują z piskiem opon
: 2012-09-27, 20:26
autor: sportmile
ja swoja eska krecilem sie wkolko tak az sie malo nie pozygalem . Raz nawet sprobowalem zapiac 2 ale kisnie . Suchy asfalt/beton podczas krecenia teledysku dla pezeta.
: 2012-09-27, 20:30
autor: Papol
buba pisze:powątpiewam w oświadczenie iż w wyniku tarcia na mokrym pojawił się dym. to tak jak na filmach amerykańskich gdzie na piasku hamują z piskiem opon
No i to jest to jak pisalem wyzej ze i tak jest powod zeby sie doj..... Juz niedlugo kazdy na forum bedzie musial poprzec swoja wypowiedz filmem , zdjeciem i szczegulowym opisem dnia i momentu.Jak w rosji gdzie jezdza z kamerami w autach zeby udowodnic wykroczenie.

. Z mojej strony to tyle bo czuje sie jak dziecko u dyrektora na dywaniku.
: 2012-09-27, 20:35
autor: buba
SportAudi RS/S/Forum Strona Główna » To i owo »
Na wesoło » Tak żadna z Waszych nie kręci
a wiesz co to poczucie humoru? chyba troche za bardzo jesteś przejęty swoim samochodem i nie wyczuwasz pewnych podtekstów zawartych w wypowiedziach innych

chill out bo żyłka pierdząca pęknie

: 2012-09-27, 23:06
autor: aw69