Strona 2 z 3
: 2012-09-21, 16:27
autor: aw69
trzeba pamiętać ze na lewą i prawą głowice przestawiacze faz są różne....broń boże pomylić przy montażu:
078 109 087 C - strona kierowcy
078 109 088 C - strona pasażera
: 2012-09-21, 17:38
autor: Robson
Dziekuje za fachowe porady moge teraz zaokrąglić poszukiwania.
Rok temu wymieniony byl lancuch i te nieszczesne napinacze, moze cos zle zlozyli.
I teraz chcialbym podejrzec prace podzespolow i ewentualnie wrzucic logi.
Do sprawdzenia pracy wałków grupa 93?
Fazatory 90 dynamiczny na 2 biegu?
Jesli to jest dobre to zostaje lancuch ( napinacze) badz czujniki polożenia wałków, mozna jakos to sprawdzic (parametry czy dziala itd)?
: 2012-09-25, 18:23
autor: arti@R1
: 2012-09-27, 09:35
autor: buba
http://allegro.pl/lancuch-napinacz-rozr ... 73863.html
http://allegro.pl/rozrzad-napinacz-lanc ... 86350.html
te są bez wtyczki więc sprzedający się jebnął w opisie
nie daje mi spokoju fakt czy nie da rady wsadzić tych z A3 1.8T. Oglądałem go i wygląda baaaardzo podobnie.
Adam mogłbyś napisać czym one się różnią? Może jest jakiś sposób żeby to wyrezac
: 2012-09-27, 10:17
autor: sportmile
Zaloz dwa takie same to zobaczysz co bedzie

. Sa dwa rozne ze wzgledu na swoja prace
: 2012-09-27, 10:19
autor: buba
Nie chce zakładać tylko zastanawiam się jak można ominąć wyjebanie 4tysi na nowe napinacze. Odpukać na szczęście nie są mi potrzebne

: 2012-09-28, 19:23
autor: Robson
Na nieszczescie bo nie wiem co jest grane moje napinacze i lancuch maja dopiero 20 tys nalotu bo byly wymienianie rok temu;/
: 2014-09-17, 00:17
autor: timon_86
Witam. mam identyczny problem. na poczatku auto wyplulo 209 z deklarowanych 310 km. okazalo sie ze jednym z problemow byl przestawiony rorrzad oraz cofajacy sie zaplon w zblizonych wartosciach. Po zmianie ustawien rozrzadu różnica w mocy na plus z tym ze doslownie kosmetyczna. Stan napinaczy paska i innych elementow nie wzbudza zastrzezen jednak zaplon dalej jest cofniety mimo ze bledow zero. Gdzie jeszcze szukac przyczyny?
Panowie, ręce mi już opadają. Zupełnie nie mam pojęcia gdzie szukać przyczyny. Auto przy pełnym bucie, nawet od 1500 rpm, cofa zapłon nawet o 15 stopni i to na wszystkich cylindrach. Silnik jak i osprzęt 100% sprawny. Wyeliminowane nieszczelności, nowe wężyki od DV, sprawdzone doloty, trójnik, zawory dv. Rozrząd ustawiony dobrze, fazatory w najlepszym porządku. Na próbe była odłączona przepływka jednak bez zmiany. Przy bardzo delikatnym operowaniu gazem zapłon w normie. Poprzedni właściciel stroił auto w Sportmile. Nie wiem czy coś się z tym programem porobiło czy są zatkane katalizatory. Zapłon cofa na każdym z cylindrów jednocześnie więc to raczej nie problem modułów czy cewek. Proszę o pomoc bo zdecydowanie tracę cierpliwość

: 2014-09-22, 17:06
autor: sportmile
czujnik spalania stukowego
: 2014-09-22, 17:19
autor: Flyer
sportmile pisze:czujnik spalania stukowego
Miałem urwany kabel od jednego i nic się nie działo ;)
: 2014-09-22, 17:23
autor: timon_86
sportmile pisze:czujnik spalania stukowego
możliwe żeby czujnik zdechł bez żadnego błędu na vcds ie czy akurat jego zakres diagnostyki w przedlifcie nie obejmuje?
: 2014-09-22, 17:48
autor: sportmile
Bez auta to tylko wróżbita Maciej wie
: 2014-09-22, 17:59
autor: bolo-s4
Zaprzal ci zdiagnozuje daleko nie masz
: 2014-09-22, 18:07
autor: timon_86
bolo-s4 pisze:Zaprzal ci zdiagnozuje daleko nie masz
Gdyby nie Paweł i kolega Geremi to zupełnie nie wiedział bym od której strony temat zaczepić, gdzie nie zawożę eski to większość mechaników patrzy na nią jak na babe z wąsami.
Na środę/czwartek jestem umówiony z Pawłem na ponowne oględziny.
: 2014-09-22, 21:17
autor: gnida