Strona 2 z 2
					
				
				: 2012-09-08, 16:39
				autor: kochan
				jak to sprawdzić? jak zniwelować luz
			 
			
					
				
				: 2012-09-08, 16:45
				autor: buba
				
			 
			
					
				
				: 2012-09-08, 16:49
				autor: kochan
				no wiec luz nie jest na tym pręcie z gwintem i nakrętkami tylko na tym poprzecznym idącym do środka i ruszającym bezpośrednio klapką wg
			 
			
					
				
				: 2012-09-08, 16:49
				autor: BKMM
				Sztanga/precik idacy od gruszki do klapki musi być napięty, wstępnie naciagniety żeby trzynać klapkę domkniętą. Sama klapa zazwyczaj ma jakiś tam luz i to normalne, więc sadze, ze u Ciebie albo padła membrana w gruszce, albo trzeba podciągnąć srubkami i będzie ok.
Jeśli mozesz ruszać tym ruszać to znaczy ze jest za mało naciagniete - tak mi sie wydaje.
			 
			
					
				
				: 2012-09-08, 16:53
				autor: buba
				tylko jak się będziesz bawił śrubkami to musisz pamiętać że trzeba ustawić przy jakim ciśnieniu ma się otwierać. oczywiście jeśli faktycznie tylko na śrubkach jest luz
			 
			
					
				
				: 2012-09-08, 17:02
				autor: kochan
				jak te ciśnienie ustawić ?
			 
			
					
				
				: 2012-09-08, 17:11
				autor: BKMM
				Pompką z manometrem 
Ale najpierw sprawdz czy to jest to.
			 
			
					
				
				: 2012-09-08, 18:59
				autor: buba
				tylko będziesz kogoś potrzebował bo za bardzo nie ma jak dojść do WG od dołu a od góry masz przewody N75 więc będzie łatwiej
			 
			
					
				
				: 2012-09-08, 20:49
				autor: kochan
				darowałem to sobie na dziś bo na jutro potrzebuję auto więc zabrałem się za składanie. po usztywnieniu samej klapki jest ciut lepiej, ale ciągle świerszczy. coś z tą sztangą jest nie tak. jak za nią chwycę to mogę delikatnie ruszać góra - dół i wtedy powstaje ten sam dźwięk co na wolnych obrotach.....
póki co dziękuję bardzo za diagnozę i pomoc.
pzdr 600