bracus S4 by rs-service

Moderatorzy: buba, Mod-Team

tacin
Posty: 56
Rejestracja: 2010-02-08, 19:33
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: tacin »

aw69 pisze:wynik taki jak u mnie gratki :)
tylko moment obr troche chyba inny, ale faktycznie wyniki podobne. ;-)
WWW.RS-SERVICE.EU

Im dalej tym szybciej
bolo-s4
Posty: 375
Rejestracja: 2010-02-04, 12:57
Tytuł użytkownika: BOLO-S4
Lokalizacja: Przasnysz
Płeć:

Post autor: bolo-s4 »

Czy na 440 tak wyszło a dolot zmieniany
tacin
Posty: 56
Rejestracja: 2010-02-08, 19:33
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: tacin »

tak na 440 dolot zmieniony
WWW.RS-SERVICE.EU

Im dalej tym szybciej
bolo-s4
Posty: 375
Rejestracja: 2010-02-04, 12:57
Tytuł użytkownika: BOLO-S4
Lokalizacja: Przasnysz
Płeć:

Post autor: bolo-s4 »

Jaki dolot ,macie jakiś patent i co on daje.Dolot jest niezbyt udany ,całe ciepło z silnika zbiera i myślę jak go poprawić,czasamy warto powzorować się na już zrobionym.
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

dolot :
- góra S4 ori
- dół : rury RS4, dolot zimnej strony turbo (czarne 4 szt rur)

czyli tak samo jak u aw69 :-)
Obrazek
aw69
Posty: 1494
Rejestracja: 2010-01-27, 21:04
Lokalizacja: Zambrów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: aw69 »

tylko moment obr troche chyba inny,
mozna powiedzieć ze taki sam
Obrazek
bracus
Posty: 1168
Rejestracja: 2010-01-27, 19:00
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:

Post autor: bracus »

no to teraz w myśl polskiego przysłowia "równajmy w dół"
doklejasz budę czyli 88 kg + wkładasz ori zawias i możemy stawać 8-)
sarkazm od hejterstwa dzieli bardzo cienka nić...ale dzieli :)
aw69
Posty: 1494
Rejestracja: 2010-01-27, 21:04
Lokalizacja: Zambrów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: aw69 »

doklejasz budę czyli 88 kg + wkładasz ori zawias i możemy stawać 8-)
hmmm nie kumam
Obrazek
bracus
Posty: 1168
Rejestracja: 2010-01-27, 19:00
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:

Post autor: bracus »

no żeby były takie same :-)
- masz lżejszy samochód bo mój to avant w dodatku poliftowy
- mam ori zawieszenie ty masz AP
bo z tego co mówisz wykresy mamy podobne :-> tak że w tym momencie to ja moge najwyżej stać z boku i patrzeć jak startujesz 8-)
sarkazm od hejterstwa dzieli bardzo cienka nić...ale dzieli :)
aw69
Posty: 1494
Rejestracja: 2010-01-27, 21:04
Lokalizacja: Zambrów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: aw69 »

a ile twoj avant waży ? Bo ja kiedys ważylismy z Kosiniakiem i o ile pamięć mnie nie myli waga była identyczna jakies tam drobne kilogramy ale napewno nie 90 kg różnicy :)
Obrazek
bracus
Posty: 1168
Rejestracja: 2010-01-27, 19:00
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:

Post autor: bracus »

mój 1680 kg z tego co wiem waga sedana 1580 - 1620 dziwił bym się gdyby było więcej jak 1600 kg
sarkazm od hejterstwa dzieli bardzo cienka nić...ale dzieli :)
aw69
Posty: 1494
Rejestracja: 2010-01-27, 21:04
Lokalizacja: Zambrów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: aw69 »

O ile mnie pamięc nie myli jak wazylem swoje auto jeszcze na 17 calowych koła i z ćwiartką paliwa w baku....to waga pokazała albo 1630 albo 1650 kg dokładnie nie pamiętam
Obrazek
bracus
Posty: 1168
Rejestracja: 2010-01-27, 19:00
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:

Post autor: bracus »

to dziwne ważyliśmy eskę w sedanie i 1590 kg ważyła z połową baku - 100 % ori blachy itd 99 rok to generalnie ja wyrzucę zapasówkę ty zalejesz bak do pełna i jest ok
zostaje jeszcze kwestia zawieszenia...myślę ze zdejmiesz 1 koło (dowolne) pojedziesz na 3 ch i będzie sprawiedliwie :mrgreen:
Awatar użytkownika
Vito
Posty: 78
Rejestracja: 2010-02-02, 15:39
Lokalizacja: Poznań
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Vito »

Ja mam najuboższego przedlifta bez grzanych siedzeń, czy szybra i w dowodzie wbite 1520kg, ale przy okazji sprawdzę, bo sam jestem ciekaw
More boost - more fun
bolo-s4
Posty: 375
Rejestracja: 2010-02-04, 12:57
Tytuł użytkownika: BOLO-S4
Lokalizacja: Przasnysz
Płeć:

Post autor: bolo-s4 »

Jak widać na zdjęciu dolot przy turbo był ori ,następnie zmieniony ,jaka była różnica ,strojony był 2 razy
ODPOWIEDZ