Strona 2 z 3

: 2012-07-04, 06:11
autor: buba
Nie musi wywalac bledu

: 2012-07-04, 07:16
autor: RAFIII
Koszt powinien być nie duży ;-) - wymienię i zobaczę co będzie się działo.
buba - masz może pod ręką numer katalogowy czujnika? - będzie szybciej w aso.

: 2012-07-04, 15:29
autor: buba
Nie mam ale w kazdym sklepie dostaniesz

: 2012-07-04, 22:01
autor: RAFIII
Wymieniłem czujnik temp. G62 - wstępnie wygląda, że temat temperatury jest ogarnięty. Co prawda na vag-u przy logowaniu ponad 96 stopni ale szybko spadała w dół i to przy włączonej klimie
Log (0 - 002,004,115)
Natomiast wskaźnik na desce pokazywał 90 stopni. :mrgreen:
Muszę testować trochę dłużej sprawdzić wentylatory i elektryczną pompę wody, czy po dobrym nagrzaniu będzie ją słychać.

: 2012-07-04, 23:28
autor: LCQ
tak z ciekawości, gdzie mieście się G62 w Sce? nie szukałem, przyznaje się :mrgreen:

: 2012-07-05, 00:41
autor: covall
Ja miałem ten sam problem u siebie w a3..
Jak była włączona klima się nie grzał.. ponieważ włączała się wentylator/y..
jeżeli klimę masz wyłączoną wentylator nie pracują..
jak nie chodzą to się grzeję chłodnica i termostat sprawny nawet nie pomaga...
Przede wszystkim sprawdź czy masz je sprawne śmigła, najlepiej podłącz je na krótko.
jak wentylatory są sprawne musisz wymienić czujnik który odpowiada za włączanie wentylatorów..
u mnie błędy też nie wychodziły..

: 2012-07-05, 07:35
autor: RAFIII
LCQ - Z tyłu silnika - "mniej więcej" za N75 i poniżej modułu EGT

: 2012-07-05, 07:42
autor: buba
LCQ masz podwieszony temat o tym.

Temperature na vagu zawsze bedziesz mial 96-100. Na klimatroniku tak samo

: 2012-07-05, 08:08
autor: Gracjan
U mnie w mieście w te upały temp około 97-98 stopni, klimy nie używam... Tak z ciekawości, przy jakiej temperaturze ma zacząć działać wentylator elektryczny chłodnicy wody ?

: 2012-07-05, 08:42
autor: Flyer
Jezdzisz bez klimy w takie upaly ? :shock:

: 2012-07-05, 08:44
autor: buba
Chyba przy 110 jesli dobrze pamietam

: 2012-07-05, 08:52
autor: Gracjan
Flyer pisze:Jezdzisz bez klimy w takie upaly ? :shock:
Tak ;-)
buba pisze:Chyba przy 110 jesli dobrze pamietam
Nie trochę za wysoka ta temperatura już ? :shock:

: 2012-07-05, 12:15
autor: aw69
W S4 i kazdym 2,7 biturbo masz 2 wentylatory elektryczne i wiskoze z wiatrakiem (dotyczy to też innych VAG'ów). Przy włączonej klimie elektryczne wentylatory pracują cały czas. Natomiast jeśli masz klime na off i temp. płynu chłodzącego skoczy do góry w okolicach 100 - 110 stopni, elektryczne wentylatory też muszą się się włączyć. Jeśli sie nie włanczają to coś jest zjebane. Wczoraj walczyłem z tym tematem w A6 u pietro, bo w korkach i przy dynamicznej jeździ i gwałtownych hamowaniu do niskich prędkości temp. potrafiła u niego skoczyć nawet do 115 stopni. Okazało się że ma padniety elektryczny wentylator (ten w pasie przednim) i do tego uwalony sterownik wentylatorów. Zrobiłem mu mod na przekaźniku bo nie mogłem dorwać nigdzie ori sterownika wentylatorów i teraz wszystkoi bangla jak należy. Przy włączonej klimie wentylator pracuje cały czas, przy wyłączonej również się włancza gdy temp. płynu skoczy ponad 100 stopni.

Generalnie jeśli chodzi o biturbo to za bardzo nie bierzcie do bani jak w letnie dni (30+) zobaczycie ze wskazówka na szafie od temp. wody deko sie wychyla ponad 90 stopni. Poprostu ten typ tak ma nawet jak wszystko jest sprawne (sterownik, wnetylatory itp.)

: 2012-07-05, 12:22
autor: LCQ
buba pisze:LCQ masz podwieszony temat o tym.

Temperature na vagu zawsze bedziesz mial 96-100. Na klimatroniku tak samo
buba, na którym zdjęciu jest to pokazane? bo chyba ostatnia popijawa na oczy mi poszła :mrgreen:

: 2012-07-05, 13:33
autor: nosb
Mam tych sterownikow z 6 :mrgreen: Tylko cholera wie czy dobre :)