Strona 2 z 2

: 2012-06-28, 23:43
autor: nosb
Oj no moze beda z niego ludzie :) cos tam jakby nie patrzec wyczytal :) haha

Jakas nieszczelnosc : jebnal albo trojnik przepustnicy ( prawdopodobnie ) badz lub tez dodatkowo trojnik F (a pewnie tez go posiadasz bo masz auto z 98r ) wpisz sE f-hose audi S4 i znajdziesz ja juz sie nie udzielam :) jak sE nie dacie rady to jestescie barany :D :)

: 2012-06-29, 14:01
autor: alek
Trójnik od przepustnicy cały, trójnik F też cały. Dziwne masz podejście do ludzi nosb. Mechanikiem nie jestem baranem też nie. Nie cisnę ci od baranów to też tego nie rób jak mnie znasz to tyle.

: 2012-06-29, 14:19
autor: SID
więc gdzies dalej jest dziura,
szukac nieszczelności na IC (będą mokre), na wężach, na DV
pamiętaj aby zdiagnozować czy trójnik jest cały musisz go całkowicie wyjąć czasami

: 2012-06-29, 14:45
autor: edi_nt
tu masz temat o logach:
viewtopic.php?t=139&highlight=logi
tu masz jak powinny być wklejone;
viewtopic.php?t=971&highlight=logi

logi robisz na 3 biegu (lub jeśli masz możliwość na 4 - będą lepsze) od powiedzmy 1500 obr do odcięcia z pedałem cały czas w podłodze.

: 2012-06-29, 20:01
autor: nosb
alek naucz sie czytac ... bardzo mi przykro ze nie zauwazyles zartu i mojej checi pomocy i sapiesz wp moim kierunku. Ja osobiscie tobie juz na pewno nie bede radzil w jakimkolwiek temacie. Pozatym jakbys panie deilkatny nie zauwazyl oberwales wczesniej od ciemnoty w sumie a do mnie sie dopierdalsz.

Wiekszosc spraw juz jest opisywana i nudzi po raz kolejny pisanie tego samego.

: 2012-06-30, 17:33
autor: Racer
nosb pisze:alek naucz sie czytac ... bardzo mi przykro ze nie zauwazyles zartu i mojej checi pomocy i sapiesz wp moim kierunku. Ja osobiscie tobie juz na pewno nie bede radzil w jakimkolwiek temacie. Pozatym jakbys panie deilkatny nie zauwazyl oberwales wczesniej od ciemnoty w sumie a do mnie sie dopierdalsz.

Wiekszosc spraw juz jest opisywana i nudzi po raz kolejny pisanie tego samego.

Nie doczytal chlopak i tyle trzeba mu wybaczyc:D

Jezeli wszystko to co sprawdziles masz cale to zrob probe szczelnosci ukladu czyli, zdejmujesz rure dolotowa za filtrem powietrza robisz redukcje zbys mogl podlaczyc kompresor i pompujesz uklad, jezeli jest ok bedzie trzymal cisnienie jezeli nie bedzie slychac gdzie jest nieszczelnosc......

: 2012-07-03, 00:57
autor: sportmile
Niestety Rafal nie napompujesz tak eski

: 2012-07-09, 23:31
autor: Racer
sportmile pisze:Niestety Rafal nie napompujesz tak eski
why??:d

: 2012-07-10, 17:42
autor: Norbi
sportmile pisze:Niestety Rafal nie napompujesz tak eski
A moją kiedyś z Maciusiem tak pompowałeś :-P

: 2012-07-10, 19:32
autor: Racer
Norbi pisze:
sportmile pisze:Niestety Rafal nie napompujesz tak eski
A moją kiedyś z Maciusiem tak pompowałeś :-P
Oszukiwał:):):)

: 2012-07-10, 20:04
autor: aw69
racer a jak niby to sobie wyobrażasz takie pompowanie układu ? Nie uszczelni ci się na odmie, ani na przepustnicy ani na zaworach :) będziesz mógł co najwyzej przyłożyć sobie ucho do rury wydechowej i posłuchać "morza szum" :D

: 2012-07-11, 00:24
autor: Racer
aw69 pisze:racer a jak niby to sobie wyobrażasz takie pompowanie układu ? Nie uszczelni ci się na odmie, ani na przepustnicy ani na zaworach :) będziesz mógł co najwyzej przyłożyć sobie ucho do rury wydechowej i posłuchać "morza szum" :D
No raczej chyba nie:d bo zdejmujac dolot podajac cinienie bedziesz w stanie odnalesc nieszczelnosc po stornie ssącej do przepustnicy, bo szukamy dziury w dolocie tak:D
Adam powiedz jak sie to robi w rs-ach bo widzialem jak kiedys go pompowales:D?? z tego co pamietam dolot byl zdjety i dmuchawka byla na y pipe i ogien