Strona 2 z 3
					
				
				: 2012-06-25, 20:26
				autor: bolo-s4
				Uszczelniacz wałka wydechu  lub uszczelka napinacza wałków
			 
			
					
				
				: 2012-06-25, 20:32
				autor: sportmile
				potrzebujesz
- uszczelniacze walkow 
- uszczelki dekli
- uszczelki pod fazatory 
- zaslepki 
umyj go przede wszystkim calego + opierdol mechanika bo mysle ze stac cie na kpl nowych srub a nie dostales tylko 4 a reszta wyglada jak z rzeki ..... podpowiem zdjecie nr 1
			 
			
					
				
				: 2012-06-25, 20:40
				autor: solaris
				dobrze, że tutaj trafiłem
A części IC (mam duże zniżki) czy ASO?
I o co chodzi z tym kołem zębatym które trzeba wymienić?
A co powiedzie o turbinach?Skąd to może lecieć?
			 
			
					
				
				: 2012-06-25, 20:42
				autor: sportmile
				nic nie dotykaj , nie leci ci z uszczelniacza walo przod. Uszczelniacz walu tyl wymien tam napewno ci leci/bedzie leciec .... tylko aso wystepuje z calym kolniezem koszt 300 zl +. Reszte mozesz kupic victor reinza , lecz ja w 95 % kupuje w aso. Co do turbin to raczej leci ci po nich niz z nich !
			 
			
					
				
				: 2012-06-25, 20:53
				autor: solaris
				ASO mam pod nosem w N.S tak więc nie ma problemu
Jeszcze parę pytań uzupełniających:
1. na turbiny leci z dekli ?
2. motor i tak będzie na wierzchu czyli nie wykręcać turbin tylko organoleptycznie sprawdzić?
3. zaślepki chodzi o te na turbinach?od smarowania?
4. niedoładowanie z dołu to DV, N75, wężyki...co najczęściej siada?
			 
			
					
				
				: 2012-06-25, 21:09
				autor: sportmile
				mozesz go przywiezc do mnie , do nosba czy aw i ci go naprawimy. Napisane masz wystarczajaco ........ reszta w rekach twojego mechanika pozdr.
			 
			
					
				
				: 2012-06-25, 23:53
				autor: nosb
				Ja to jak chlopakom wstawiałem 2,7T teraz do kilku aut to od razu komplet uszczelnien i i rozrzad szkoda kasy i roboty pozniej. 
Silnik jak kazdy inny. Dokladnie to samo boli zwykle 2,4/2,8 30 jesli chodzi o pocenie sie.
			 
			
					
				
				: 2012-06-25, 23:59
				autor: aw69
				umyj go przede wszystkim calego + opierdol mechanika bo mysle ze stac cie na kpl nowych srub a nie dostales tylko 4 a reszta wyglada jak z rzeki ..... podpowiem zdjecie nr 1
aj tam sie przypierdalasz :) przynajmniej ma ładnie elgancko symetrycznie kolorystycznie powkręcane    
 [ Dodano: 2012-06-26, 00:02 ]
 
[ Dodano: 2012-06-26, 00:02 ]
a tak na poważnie....większość 2,7 w dzisiejszych czasach są tak zachwaszczone że masakra....Tak to jest jak przez 10 lat nic cie przy nich nie robi jak tylko wymiana oleju i klocków :)  Wogóle z tego co sie orientowalem to wielu mechaników wogole niechce dotykać się tych motorów.
 
			
					
				
				: 2012-06-26, 07:58
				autor: solaris
				to prawda, że niewielu chtce się tykać ale sprowadziłem mu golfa w dobrych ojrosach tak więc nie ma krzywienia.
Jedynie co narzeka to na zapieczone śruby od wydechu....
Tak z ciekawości to ile u was taka usługa kosztuje + części (bez rozrządu)?
P.S a tutaj z czego może lecieć?czyżby jeszcze spod głowic?

 
			
					
				
				: 2012-06-26, 15:09
				autor: nosb
				Kazde 2,7T ktore mialem wlapach wymagalo zrobienia uszczelek KAZDE. no moze moje z rs4 nie na poczatku ale troche pojezdzilem i juz sie zaczyna pocic glownie napinacz lewej :) 
Ceny to delikatny temat. Kazdy ma swoje , w swoich rejonach i u swoich mechanikow :) jeden Ci zrobi za tysiaka , drugiemu za 2 nie bedzie sie chcialo wiec wiesz... 
To co pokazujesz to ciagle to samo : uszczelnienie dekli.
			 
			
					
				
				: 2012-06-26, 15:23
				autor: buba
				Standard. Ja po sobie wiem że najlepiej wyjąć cały silnik i robić komplet. Nie ma co kombinować.
			 
			
					
				
				: 2012-06-26, 17:59
				autor: Flyer
				aw69 pisze:a tak na poważnie....większość 2,7 w dzisiejszych czasach są tak zachwaszczone że masakra....Tak to jest jak przez 10 lat nic cie przy nich nie robi jak tylko wymiana oleju i klocków :)  Wogóle z tego co sie orientowalem to wielu mechaników wogole niechce dotykać się tych motorów.
ja bym w ogole uwazal na mechaniorow (choc to kazdy wie), sam sie nacialem przy tak banalnej sprawie, ze nawet bym nie pomyslal...
przy wymianie rozrzadu odkrecili jedna srube przy pompie oleju (zeby wyciagnac pompe wody), ale zapomnieli wkrecic ja z powrotem... i tak od 1,5 spierdalal mi gdzies olej i nie wiedzielismy gdzie - bo wszystko zostalo uszczelnione.
dopiero Nosb zwalil caly przod razem z rozrzadem i po dobrej godzince rozkminy doszlismy do sedna problemu :)
 
			
					
				
				: 2012-06-27, 15:09
				autor: solaris
				oto i on....akurat jestem w pracy i dostałem takiego mmsa....
 
teraz z górki już
 
			
					
				
				: 2012-06-27, 23:57
				autor: nosb
				Paskudny sukinsyn juz patrzec na nie nie moge :) Za domem 7 aut z czego 4 2,7T ... W garazu kolejne 2,7T na ziemi :)
			 
			
					
				
				: 2012-06-28, 06:59
				autor: solaris
				nosb pisze:Paskudny sukinsyn juz patrzec na nie nie moge :) Za domem 7 aut z czego 4 2,7T ... W garazu kolejne 2,7T na ziemi :)
a ja jeszcze wstawiłem 8  
 [ Dodano: 2012-07-04, 21:29 ]
 
[ Dodano: 2012-07-04, 21:29 ]
mieliście rację z tymi turbinami
nic im nie jest prócz jednego 
na lewej rusza się ten grzybek i nie trzyma ciśnienia
 
to taka wstępna lista części:
1. Koło paska zębatego
2. Uszczelniacz wału przód
3. Uszczelki pokrywy zaworów
4. Uszczelki wałków rozrządu
5. Zaślepki tył
6. Pierścień uszczelniające chłodnice oleju
7. Uszczelka misy olejowej dolnej
8. Uszczeli odpływów olejowych (turbiny)
     1. Uszczelka 2x 058 145 757 c
     2. Oring 2x 078 145 757
9. Napinacz hydrauliczny do rozrządu
10. Olej, świece