Strona 2 z 7
					
				
				: 2010-05-10, 23:57
				autor: aw69
				te sprzęgła w S/RS4 to pięta achillesowa.....Nikolas jak ten nasz clutch masters FX400 nieda rady to sie cenzura pochlastam !!!!
			 
			
					
				
				: 2010-05-11, 00:13
				autor: bracus
				bo jak trzymasz rowne oboroty to jak strzelisz to nie dajesz szansy zeby sprzegło skleiło (nie mowie o podtrzymaniach turbo itd tylko o zwyklej Sce na ori lub rs4 sprzegle) w momencie puszczenia sprzegla musisz od razu walic w gaz bo inaczej Ci fura przymuli na starcie...jak dajesz na rosnących to sprzeglo ma ten ulamek sekundy zeby skleiło bo troche pozniej walisz gaz - ale generalnie to najlepiej jest ruszyć bez poślizgu kół 

 ale to przy mocnach +/- 400 KM i duzym turbie w zasadzie sie nie uda bo musisz napompować co swoje  

 
			
					
				
				: 2010-05-11, 11:43
				autor: Nikolas
				aw69 pisze:te sprzęgła w S/RS4 to pięta achillesowa.....Nikolas jak ten nasz clutch masters FX400 nieda rady to sie cenzura pochlastam !!!!
Napewno da radę. Jak ja celuje w 550+ to musi dać radę!
 
			
					
				
				: 2010-05-11, 15:55
				autor: bracus
				panowie macie do 170% ponad normę - tak że do 700 KM i  900 nM ma to wytrzymać - tylko z tego co piszą konieczna ingerencja w skrzynię biegów przy takich mocach  

 na wasze "marne" 500 - 600 KM spokojnie wytrzyma  

 
			
					
				
				: 2010-05-11, 17:52
				autor: aw69
				bracus jakbym nie liczył te 170% mocniejsze od  seri wychodzi jak nic 450 KM :)
			 
			
					
				
				: 2010-05-11, 17:58
				autor: ajax
				aw69 pisze:bracus jakbym nie liczył te 170% mocniejsze od  seri wychodzi jak nic 450 KM :)
Bo miales kiepska serie ;P Nie slyszales, ze teraz S4 B5 w serii maja po 400 kucy? :D
Na takim sprzegle to raczej system 0-1?
 
			
					
				
				: 2010-05-11, 18:23
				autor: aw69
				nie...to zwykle tradycyjne sprzegło......niby mocny docisk i tarcza spiekowa, do wyboru  4 albo 6 placków.
			 
			
					
				
				: 2010-05-11, 19:52
				autor: Nikolas
				Przy moich 4 plackach będzie podobnie jak 0-1.
Sprzęgło da radę. 

 
			
					
				
				: 2010-05-11, 19:53
				autor: bracus
				zgadza sie teraz doczytałem na stronie producenta jest "over"  :) a ja gdzies przeczytałem na forum ze "more than"
			 
			
					
				
				: 2010-05-12, 14:12
				autor: aw69
				
Przy moich 4 plackach będzie podobnie jak 0-1. 
Nieprawda - będzie poprostu tak jak na spieku....czyli podszarpywanie przy ruszaniu...
Tak czy siak jeśli ten Clutch Masters nieda rady myśle  juz o innym secie.
 
			
					
				
				: 2010-05-12, 16:19
				autor: Nikolas
				No zobaczymy - spokojnie aw :) Sezon upalania wytrzyma, a potem będziesz myślał...
			 
			
					
				
				: 2010-05-12, 19:13
				autor: aw69
				wiesz nikolas....średnio uśmiecha mi sie co sezon wyrzucać kilka tys. zł na sprzęgło....musi być raz i porządnie.
			 
			
					
				
				: 2010-05-12, 19:46
				autor: Nikolas
				Będziesz miał dobre sprzęgło stary - nie dramatyzuj 
 
 
Najwyżej sama tarcze wymienisz i jazda.
Przy takich mocach i pałowaniu - żadne sprzęgło nie wytrzyma Ci kilku sezonów upalania - i taka jest prawda...
 
			
					
				
				: 2010-05-12, 22:06
				autor: aw69
				Przy takich mocach i pałowaniu - żadne sprzęgło nie wytrzyma Ci kilku sezonów upalania - i taka jest prawda...
Z tym się niestety nie zgodze
 
			
					
				
				: 2010-05-12, 22:13
				autor: Nikolas
				Nie musisz się zgadzać, ale wszystko zależy od tego - do czegó służy Ci auto. Jeżeli jeżdzisz np. do pracy i pare spotów zaliczysz  w sezonie, to wytrzyma bez problemu i kilka lat. Jednak pałowanie, duża moc i duży niut - tu już niestety, ale wszystko potrafi się zesrać - nawet jak byś miał auto nowe...