Strona 2 z 7
: 2010-05-10, 23:57
autor: aw69
te sprzęgła w S/RS4 to pięta achillesowa.....Nikolas jak ten nasz clutch masters FX400 nieda rady to sie cenzura pochlastam !!!!
: 2010-05-11, 00:13
autor: bracus
bo jak trzymasz rowne oboroty to jak strzelisz to nie dajesz szansy zeby sprzegło skleiło (nie mowie o podtrzymaniach turbo itd tylko o zwyklej Sce na ori lub rs4 sprzegle) w momencie puszczenia sprzegla musisz od razu walic w gaz bo inaczej Ci fura przymuli na starcie...jak dajesz na rosnących to sprzeglo ma ten ulamek sekundy zeby skleiło bo troche pozniej walisz gaz - ale generalnie to najlepiej jest ruszyć bez poślizgu kół

ale to przy mocnach +/- 400 KM i duzym turbie w zasadzie sie nie uda bo musisz napompować co swoje

: 2010-05-11, 11:43
autor: Nikolas
aw69 pisze:te sprzęgła w S/RS4 to pięta achillesowa.....Nikolas jak ten nasz clutch masters FX400 nieda rady to sie cenzura pochlastam !!!!
Napewno da radę. Jak ja celuje w 550+ to musi dać radę!
: 2010-05-11, 15:55
autor: bracus
panowie macie do 170% ponad normę - tak że do 700 KM i 900 nM ma to wytrzymać - tylko z tego co piszą konieczna ingerencja w skrzynię biegów przy takich mocach

na wasze "marne" 500 - 600 KM spokojnie wytrzyma

: 2010-05-11, 17:52
autor: aw69
bracus jakbym nie liczył te 170% mocniejsze od seri wychodzi jak nic 450 KM :)
: 2010-05-11, 17:58
autor: ajax
aw69 pisze:bracus jakbym nie liczył te 170% mocniejsze od seri wychodzi jak nic 450 KM :)
Bo miales kiepska serie ;P Nie slyszales, ze teraz S4 B5 w serii maja po 400 kucy? :D
Na takim sprzegle to raczej system 0-1?
: 2010-05-11, 18:23
autor: aw69
nie...to zwykle tradycyjne sprzegło......niby mocny docisk i tarcza spiekowa, do wyboru 4 albo 6 placków.
: 2010-05-11, 19:52
autor: Nikolas
Przy moich 4 plackach będzie podobnie jak 0-1.
Sprzęgło da radę.

: 2010-05-11, 19:53
autor: bracus
zgadza sie teraz doczytałem na stronie producenta jest "over" :) a ja gdzies przeczytałem na forum ze "more than"
: 2010-05-12, 14:12
autor: aw69
Przy moich 4 plackach będzie podobnie jak 0-1.
Nieprawda - będzie poprostu tak jak na spieku....czyli podszarpywanie przy ruszaniu...
Tak czy siak jeśli ten Clutch Masters nieda rady myśle juz o innym secie.
: 2010-05-12, 16:19
autor: Nikolas
No zobaczymy - spokojnie aw :) Sezon upalania wytrzyma, a potem będziesz myślał...
: 2010-05-12, 19:13
autor: aw69
wiesz nikolas....średnio uśmiecha mi sie co sezon wyrzucać kilka tys. zł na sprzęgło....musi być raz i porządnie.
: 2010-05-12, 19:46
autor: Nikolas
Będziesz miał dobre sprzęgło stary - nie dramatyzuj
Najwyżej sama tarcze wymienisz i jazda.
Przy takich mocach i pałowaniu - żadne sprzęgło nie wytrzyma Ci kilku sezonów upalania - i taka jest prawda...
: 2010-05-12, 22:06
autor: aw69
Przy takich mocach i pałowaniu - żadne sprzęgło nie wytrzyma Ci kilku sezonów upalania - i taka jest prawda...
Z tym się niestety nie zgodze
: 2010-05-12, 22:13
autor: Nikolas
Nie musisz się zgadzać, ale wszystko zależy od tego - do czegó służy Ci auto. Jeżeli jeżdzisz np. do pracy i pare spotów zaliczysz w sezonie, to wytrzyma bez problemu i kilka lat. Jednak pałowanie, duża moc i duży niut - tu już niestety, ale wszystko potrafi się zesrać - nawet jak byś miał auto nowe...