Moderatorzy:  buba , Mod-Team 
			
		
		
			
				
																			
								aw69 							 
									
		Posty:  1494 Rejestracja:  2010-01-27, 21:04Lokalizacja:  ZambrówPłeć:  
				Kontakt: 
				
			 
				
		 
		
						
					
						 
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: aw69  2010-05-10, 23:57 
			
			
			
			
			te sprzęgła w S/RS4 to pięta achillesowa.....Nikolas jak ten nasz clutch masters FX400 nieda rady to sie cenzura pochlastam !!!!
			
			
									
						
										
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
																			
								bracus 							 
									
		Posty:  1168 Rejestracja:  2010-01-27, 19:00Lokalizacja:  RzeszówPłeć:   
		
						
					
						 
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: bracus  2010-05-11, 00:13 
			
			
			
			
			bo jak trzymasz rowne oboroty to jak strzelisz to nie dajesz szansy zeby sprzegło skleiło (nie mowie o podtrzymaniach turbo itd tylko o zwyklej Sce na ori lub rs4 sprzegle) w momencie puszczenia sprzegla musisz od razu walic w gaz bo inaczej Ci fura przymuli na starcie...jak dajesz na rosnących to sprzeglo ma ten ulamek sekundy zeby skleiło bo troche pozniej walisz gaz - ale generalnie to najlepiej jest ruszyć bez poślizgu kół 
 ale to przy mocnach +/- 400 KM i duzym turbie w zasadzie sie nie uda bo musisz napompować co swoje  
 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								Nikolas 							 
									
		Posty:  1224 Rejestracja:  2010-02-02, 23:19Lokalizacja:  W0Płeć:  
				Kontakt: 
				
			 
				
		 
		
						
					
						 
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: Nikolas  2010-05-11, 11:43 
			
			
			
			
			aw69 pisze: te sprzęgła w S/RS4 to pięta achillesowa.....Nikolas jak ten nasz clutch masters FX400 nieda rady to sie cenzura pochlastam !!!!
Napewno da radę. Jak ja celuje w 550+ to musi dać radę!
 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
																			
								bracus 							 
									
		Posty:  1168 Rejestracja:  2010-01-27, 19:00Lokalizacja:  RzeszówPłeć:   
		
						
					
						 
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: bracus  2010-05-11, 15:55 
			
			
			
			
			panowie macie do 170% ponad normę - tak że do 700 KM i  900 nM ma to wytrzymać - tylko z tego co piszą konieczna ingerencja w skrzynię biegów przy takich mocach  
 na wasze "marne" 500 - 600 KM spokojnie wytrzyma  
 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
																			
								aw69 							 
									
		Posty:  1494 Rejestracja:  2010-01-27, 21:04Lokalizacja:  ZambrówPłeć:  
				Kontakt: 
				
			 
				
		 
		
						
					
						 
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: aw69  2010-05-11, 17:52 
			
			
			
			
			bracus jakbym nie liczył te 170% mocniejsze od  seri wychodzi jak nic 450 KM :)
			
			
									
						
										
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
																			
								ajax 							 
									
		Posty:  251 Rejestracja:  2010-02-03, 16:35Lokalizacja:  wroclawPłeć:   
		
						
					
						 
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: ajax  2010-05-11, 17:58 
			
			
			
			
			aw69 pisze: bracus jakbym nie liczył te 170% mocniejsze od  seri wychodzi jak nic 450 KM :)
Bo miales kiepska serie ;P Nie slyszales, ze teraz S4 B5 w serii maja po 400 kucy? :D
Na takim sprzegle to raczej system 0-1?
 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
																			
								aw69 							 
									
		Posty:  1494 Rejestracja:  2010-01-27, 21:04Lokalizacja:  ZambrówPłeć:  
				Kontakt: 
				
			 
				
		 
		
						
					
						 
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: aw69  2010-05-11, 18:23 
			
			
			
			
			nie...to zwykle tradycyjne sprzegło......niby mocny docisk i tarcza spiekowa, do wyboru  4 albo 6 placków.
			
			
									
						
										
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								Nikolas 							 
									
		Posty:  1224 Rejestracja:  2010-02-02, 23:19Lokalizacja:  W0Płeć:  
				Kontakt: 
				
			 
				
		 
		
						
					
						 
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: Nikolas  2010-05-11, 19:52 
			
			
			
			
			Przy moich 4 plackach będzie podobnie jak 0-1.
Sprzęgło da radę. 
 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
																			
								bracus 							 
									
		Posty:  1168 Rejestracja:  2010-01-27, 19:00Lokalizacja:  RzeszówPłeć:   
		
						
					
						 
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: bracus  2010-05-11, 19:53 
			
			
			
			
			zgadza sie teraz doczytałem na stronie producenta jest "over"  :) a ja gdzies przeczytałem na forum ze "more than"
			
			
									
						
							sarkazm od hejterstwa dzieli bardzo cienka nić...ale dzieli :) 
			
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
																			
								aw69 							 
									
		Posty:  1494 Rejestracja:  2010-01-27, 21:04Lokalizacja:  ZambrówPłeć:  
				Kontakt: 
				
			 
				
		 
		
						
					
						 
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: aw69  2010-05-12, 14:12 
			
			
			
			
			
Przy moich 4 plackach będzie podobnie jak 0-1. 
Nieprawda - będzie poprostu tak jak na spieku....czyli podszarpywanie przy ruszaniu...
Tak czy siak jeśli ten Clutch Masters nieda rady myśle  juz o innym secie.
 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								Nikolas 							 
									
		Posty:  1224 Rejestracja:  2010-02-02, 23:19Lokalizacja:  W0Płeć:  
				Kontakt: 
				
			 
				
		 
		
						
					
						 
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: Nikolas  2010-05-12, 16:19 
			
			
			
			
			No zobaczymy - spokojnie aw :) Sezon upalania wytrzyma, a potem będziesz myślał...
			
			
									
						
										
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
																			
								aw69 							 
									
		Posty:  1494 Rejestracja:  2010-01-27, 21:04Lokalizacja:  ZambrówPłeć:  
				Kontakt: 
				
			 
				
		 
		
						
					
						 
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: aw69  2010-05-12, 19:13 
			
			
			
			
			wiesz nikolas....średnio uśmiecha mi sie co sezon wyrzucać kilka tys. zł na sprzęgło....musi być raz i porządnie.
			
			
									
						
										
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								Nikolas 							 
									
		Posty:  1224 Rejestracja:  2010-02-02, 23:19Lokalizacja:  W0Płeć:  
				Kontakt: 
				
			 
				
		 
		
						
					
						 
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: Nikolas  2010-05-12, 19:46 
			
			
			
			
			Będziesz miał dobre sprzęgło stary - nie dramatyzuj 
Najwyżej sama tarcze wymienisz i jazda.
Przy takich mocach i pałowaniu - żadne sprzęgło nie wytrzyma Ci kilku sezonów upalania - i taka jest prawda...
 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
																			
								aw69 							 
									
		Posty:  1494 Rejestracja:  2010-01-27, 21:04Lokalizacja:  ZambrówPłeć:  
				Kontakt: 
				
			 
				
		 
		
						
					
						 
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: aw69  2010-05-12, 22:06 
			
			
			
			
			Przy takich mocach i pałowaniu - żadne sprzęgło nie wytrzyma Ci kilku sezonów upalania - i taka jest prawda...
Z tym się niestety nie zgodze
 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								Nikolas 							 
									
		Posty:  1224 Rejestracja:  2010-02-02, 23:19Lokalizacja:  W0Płeć:  
				Kontakt: 
				
			 
				
		 
		
						
					
						 
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: Nikolas  2010-05-12, 22:13 
			
			
			
			
			Nie musisz się zgadzać, ale wszystko zależy od tego - do czegó służy Ci auto. Jeżeli jeżdzisz np. do pracy i pare spotów zaliczysz  w sezonie, to wytrzyma bez problemu i kilka lat. Jednak pałowanie, duża moc i duży niut - tu już niestety, ale wszystko potrafi się zesrać - nawet jak byś miał auto nowe...