Moderatorzy: buba , Mod-Team
aw69
Posty: 1494 Rejestracja: 2010-01-27, 21:04
Lokalizacja: Zambrów
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: aw69 » 2010-05-10, 23:57
te sprzęgła w S/RS4 to pięta achillesowa.....Nikolas jak ten nasz clutch masters FX400 nieda rady to sie cenzura pochlastam !!!!
bracus
Posty: 1168 Rejestracja: 2010-01-27, 19:00
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Post
autor: bracus » 2010-05-11, 00:13
bo jak trzymasz rowne oboroty to jak strzelisz to nie dajesz szansy zeby sprzegło skleiło (nie mowie o podtrzymaniach turbo itd tylko o zwyklej Sce na ori lub rs4 sprzegle) w momencie puszczenia sprzegla musisz od razu walic w gaz bo inaczej Ci fura przymuli na starcie...jak dajesz na rosnących to sprzeglo ma ten ulamek sekundy zeby skleiło bo troche pozniej walisz gaz - ale generalnie to najlepiej jest ruszyć bez poślizgu kół
ale to przy mocnach +/- 400 KM i duzym turbie w zasadzie sie nie uda bo musisz napompować co swoje
Nikolas
Posty: 1224 Rejestracja: 2010-02-02, 23:19
Lokalizacja: W0
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: Nikolas » 2010-05-11, 11:43
aw69 pisze: te sprzęgła w S/RS4 to pięta achillesowa.....Nikolas jak ten nasz clutch masters FX400 nieda rady to sie cenzura pochlastam !!!!
Napewno da radę. Jak ja celuje w 550+ to musi dać radę!
bracus
Posty: 1168 Rejestracja: 2010-01-27, 19:00
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Post
autor: bracus » 2010-05-11, 15:55
panowie macie do 170% ponad normę - tak że do 700 KM i 900 nM ma to wytrzymać - tylko z tego co piszą konieczna ingerencja w skrzynię biegów przy takich mocach
na wasze "marne" 500 - 600 KM spokojnie wytrzyma
aw69
Posty: 1494 Rejestracja: 2010-01-27, 21:04
Lokalizacja: Zambrów
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: aw69 » 2010-05-11, 17:52
bracus jakbym nie liczył te 170% mocniejsze od seri wychodzi jak nic 450 KM :)
ajax
Posty: 251 Rejestracja: 2010-02-03, 16:35
Lokalizacja: wroclaw
Płeć:
Post
autor: ajax » 2010-05-11, 17:58
aw69 pisze: bracus jakbym nie liczył te 170% mocniejsze od seri wychodzi jak nic 450 KM :)
Bo miales kiepska serie ;P Nie slyszales, ze teraz S4 B5 w serii maja po 400 kucy? :D
Na takim sprzegle to raczej system 0-1?
aw69
Posty: 1494 Rejestracja: 2010-01-27, 21:04
Lokalizacja: Zambrów
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: aw69 » 2010-05-11, 18:23
nie...to zwykle tradycyjne sprzegło......niby mocny docisk i tarcza spiekowa, do wyboru 4 albo 6 placków.
Nikolas
Posty: 1224 Rejestracja: 2010-02-02, 23:19
Lokalizacja: W0
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: Nikolas » 2010-05-11, 19:52
Przy moich 4 plackach będzie podobnie jak 0-1.
Sprzęgło da radę.
bracus
Posty: 1168 Rejestracja: 2010-01-27, 19:00
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Post
autor: bracus » 2010-05-11, 19:53
zgadza sie teraz doczytałem na stronie producenta jest "over" :) a ja gdzies przeczytałem na forum ze "more than"
sarkazm od hejterstwa dzieli bardzo cienka nić...ale dzieli :)
aw69
Posty: 1494 Rejestracja: 2010-01-27, 21:04
Lokalizacja: Zambrów
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: aw69 » 2010-05-12, 14:12
Przy moich 4 plackach będzie podobnie jak 0-1.
Nieprawda - będzie poprostu tak jak na spieku....czyli podszarpywanie przy ruszaniu...
Tak czy siak jeśli ten Clutch Masters nieda rady myśle juz o innym secie.
Nikolas
Posty: 1224 Rejestracja: 2010-02-02, 23:19
Lokalizacja: W0
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: Nikolas » 2010-05-12, 16:19
No zobaczymy - spokojnie aw :) Sezon upalania wytrzyma, a potem będziesz myślał...
aw69
Posty: 1494 Rejestracja: 2010-01-27, 21:04
Lokalizacja: Zambrów
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: aw69 » 2010-05-12, 19:13
wiesz nikolas....średnio uśmiecha mi sie co sezon wyrzucać kilka tys. zł na sprzęgło....musi być raz i porządnie.
Nikolas
Posty: 1224 Rejestracja: 2010-02-02, 23:19
Lokalizacja: W0
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: Nikolas » 2010-05-12, 19:46
Będziesz miał dobre sprzęgło stary - nie dramatyzuj
Najwyżej sama tarcze wymienisz i jazda.
Przy takich mocach i pałowaniu - żadne sprzęgło nie wytrzyma Ci kilku sezonów upalania - i taka jest prawda...
aw69
Posty: 1494 Rejestracja: 2010-01-27, 21:04
Lokalizacja: Zambrów
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: aw69 » 2010-05-12, 22:06
Przy takich mocach i pałowaniu - żadne sprzęgło nie wytrzyma Ci kilku sezonów upalania - i taka jest prawda...
Z tym się niestety nie zgodze
Nikolas
Posty: 1224 Rejestracja: 2010-02-02, 23:19
Lokalizacja: W0
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: Nikolas » 2010-05-12, 22:13
Nie musisz się zgadzać, ale wszystko zależy od tego - do czegó służy Ci auto. Jeżeli jeżdzisz np. do pracy i pare spotów zaliczysz w sezonie, to wytrzyma bez problemu i kilka lat. Jednak pałowanie, duża moc i duży niut - tu już niestety, ale wszystko potrafi się zesrać - nawet jak byś miał auto nowe...