Strona 2 z 2

: 2012-06-15, 09:30
autor: Gracjan
Obrazek

Nr. 28

Jak ściągniesz osłonę V6 to trójnik F będzie po lewej stronie przepustnicy, tak trochę głębiej ;)

: 2012-06-15, 09:42
autor: alek
Hehe wczoraj jak założyłem trójniki to właśnie z tej rury mi zaczęło powietrze uciekać. Co się okazało opaska zaciskowa przerwała wąż.

: 2012-06-15, 09:42
autor: nosb
A jak nie bedzie sucho tylko wilgotne od oleju to nawet nie rozbieraj dalej tylko idz zamow nowe :)

: 2012-06-15, 21:12
autor: alek
Trójnik do blow off też zrobiony. Obroty dalej falują. Jak miałem odpięte te węże co były na tym pseudo trójniku. To wywaliło błędy zawór sterujący ciśnienie doładowania przerwa w obwodzie N75. I błąd przekroczono ciśnienie doładowania. Auto jechało szybciej na błędach do 4 tys rpm niż normalnie. Przy 4tys odcinało i już nie szło hehe.
Jak zrobię logi to będzie widać przyczynę falujących obrotów?