Strona 2 z 2
					
				
				: 2012-06-15, 09:30
				autor: Gracjan
				 
Nr. 28
Jak ściągniesz osłonę V6 to trójnik F będzie po lewej stronie przepustnicy, tak trochę głębiej ;)
 
			
					
				
				: 2012-06-15, 09:42
				autor: alek
				Hehe wczoraj jak założyłem trójniki to właśnie z tej rury mi zaczęło powietrze uciekać. Co się okazało opaska zaciskowa przerwała wąż.
			 
			
					
				
				: 2012-06-15, 09:42
				autor: nosb
				A jak nie bedzie sucho tylko wilgotne od oleju to nawet nie rozbieraj dalej tylko idz zamow nowe :)
			 
			
					
				
				: 2012-06-15, 21:12
				autor: alek
				Trójnik do blow off też zrobiony. Obroty dalej falują. Jak miałem odpięte te węże co były na tym pseudo trójniku. To wywaliło błędy zawór sterujący ciśnienie doładowania przerwa w obwodzie N75. I błąd przekroczono ciśnienie doładowania. Auto jechało szybciej na błędach do 4 tys rpm niż normalnie. Przy 4tys odcinało i już nie szło hehe. 
Jak zrobię logi to będzie widać przyczynę falujących obrotów?