Strona 2 z 5

: 2012-06-01, 19:44
autor: LCQ
jakie masz sprzęgło?

: 2012-06-01, 21:09
autor: killerwik
aw69 pisze:buahhaa......uśmiałem się do łez - wyścig (który de fakto jest wycięcy) z raptownym mnie rozjebał :) killerwik idź się ogarnij :)

[ Dodano: 2012-06-01, 18:56 ]
Widzialem to auto w akcji, jak nie wierzycie to nie piszcie głupot, zapitala na LPG jak złe
widocznie bardzo mało jeszcze widziałes :)

[ Dodano: 2012-06-01, 18:57 ]
kilerwik.....zaprzeczasz sam sobie.....najpierw że gaz jest zajebisty a potem że idzie od wyjebki ? ale po co skoro jest taki zajebisty w modzonym aucie :) ???
Co jest wyciete ?? wyscig nie byl nagrywany, Hubert niechcial zeby to bylo gdzies widoczne, ty nic nie musisz wierzyc, chce pokazac ze gaz daje rade w 400km aucie, i niema zadnych problemow nawet na 1 parowniku, co do wyjecia to niestety butla wazy 40kg a wiekszosc kilogramy odejmuje a nie dodaje dlatego autem nie bede juz jezdzil na codzien bo mam inne tylko bedzie do zabawy a wtedy miesiecznie zrobie nim 500km wiek gaz w takiej sytuacji nie ma sensu ......

[ Dodano: 2012-06-01, 21:12 ]
LCQ pisze:jakie masz sprzęgło?
Nie bede pisal jakie mam sprzegło bo jak powiem ze seryjne zmodzone przezemnie osobiscie i ze juz 2 sezon strzelam ze sprzegla i jeszcze ani razu sie nie poslizgnelo a ci co mnie znaja wiedza ze jestem kat dla aut 4x4, to i tak nikt nie uwierzy bo przeciez w takim aucie trzeba miec sprzeglo za 3 tys, albo drozsze a mnie kosztowalo 250zl, i zaraz zaczna sie komentarze ze jak mnie niestac na sprzeglo to po co kupuje i modze S4

: 2012-06-01, 21:25
autor: Surveyor
Straszna napinka na tych gazowników :-P Po co chłop ma ściemniać? Da się śmigać na LPG i trzeba się z tym pogodzić. Każdy może się zgadać z Killerweek'iem i pościgać, i posprawdzać auto jak chodzi..

: 2012-06-01, 21:29
autor: buba
jaka napinka? nikt się nie napina. Chodzi o podzespoły które są użyte bo one nie ogarniają seryjnych esek a co dopiero na 400+ (czekam na wykres tych kuniów ;-)

: 2012-06-01, 21:32
autor: kosiniak
killerwik pisze:Nie bede pisal jakie mam sprzegło bo jak powiem ze seryjne zmodzone przezemnie osobiscie i ze juz 2 sezon strzelam ze sprzegla i jeszcze ani razu sie nie poslizgnelo a ci co mnie znaja wiedza ze jestem kat dla aut 4x4, to i tak nikt nie uwierzy bo przeciez w takim aucie trzeba miec sprzeglo za 3 tys, albo drozsze a mnie kosztowalo 250zl, i zaraz zaczna sie komentarze ze jak mnie niestac na sprzeglo to po co kupuje i modze S4
nie prawda, mozna zrobic takie sprzeglo tanio. Koszt samej tarczy to okolice 120 do 250zl.

: 2012-06-01, 21:32
autor: stefannurek
Wiktor jestes moim idolem:)

: 2012-06-01, 21:34
autor: killerwik
To chyba u was nie ogarniaja :-P , jalepszym wykresem jest chyba scig z 500km Porsche łeb w łeb, RS4 B7 zlane kilka dlugosci (W1 Arrow czy jakos tak) , i inne o ktorych pisal nie bede

: 2012-06-01, 21:40
autor: noorbi
killerwik, czy to Ty ostatnio pozamiatałeś czerwone m3 koło McDonalda ?

: 2012-06-01, 21:41
autor: killerwik
Siiii , juz niechcialem o tym pisac ale tak

: 2012-06-01, 21:43
autor: noorbi
to nie pisz :mrgreen:

: 2012-06-01, 21:53
autor: Z0_RS2
Ale z 500km porsche to raczej nie na gazowni leciałeś czy jak ??

: 2012-06-02, 12:51
autor: Rafuzg
ale macie problemy, wkurzają się że na gazie da radę tak polecieć :mrgreen:
aw69 przejedź się do killerwik i sam sprawdź

: 2012-06-02, 15:33
autor: Barton66
a jak z temperaturą oleju po takim butowaniu na LPG? jak ja się przejadę przez 10min powyżej 160-170 to skacze mi na 120C(do 160 jest spoko) a jak ok 200 to leci już powyżej...

: 2012-06-02, 15:34
autor: Flyer
Ja na PB nie jestem w stanie przekroczyc 110 st w trasie.
W miescie max jaki mialem w lato to 120 st.

: 2012-06-02, 15:37
autor: Barton66
No u mnie się tak dzieje na LPG właśnie :-/ do 160 też nie przekracza 110 C , powyżej już ewidentnie wzrasta.