Strona 2 z 3
					
				
				: 2012-05-02, 15:30
				autor: kosiniak
				nie wiem, moje z uszkodzona nie jedzie
			 
			
					
				
				: 2012-05-02, 15:37
				autor: Z0_RS2
				Dobry start  

 gratulację wyniku.
 
			
					
				
				: 2012-05-02, 15:37
				autor: kosiniak
				juz mnie tu wyprowadzono z bledu, na k04 nie padla mi jeszcze, na k03 tak i wpadalo w awaryjny. Ponoc na k04 pompuje normalnie, czy sprawna czy nie.
			 
			
					
				
				: 2012-05-02, 16:08
				autor: patrykbuk
				Apropo GTR-a. Chwalił sie kiedyś że robił w VTG. Wydech i program. Ponoć 600hp ma teraz.
			 
			
					
				
				: 2012-05-02, 17:34
				autor: Rafał
				Pomiar odbywał sie tam na zasadzie jak zapaliło sie zielone to czy ruszyłeś szybciej-wolniej ET już nabijało.
Kosi nie mam na myśli 11 bo to nie realne ale z 12.3-4 morze sie da zobaczymy niema co bić piany bo tylko 400+ 
 
 
A gt-r od 100km/h po prostu odleciał  

 ET miał 11.9 na tej niby 1/4 a naj lepiej pojechał z tego co mówił 11.4 gdzieś w de.
 
			
					
				
				: 2012-05-02, 17:40
				autor: patrykbuk
				Też bede w niedziele na Wilczych.
			 
			
					
				
				: 2012-05-02, 17:42
				autor: kosiniak
				Rafał pisze:Kosi nie mam na myśli 11 bo to nie realne ale z 12.3-4 morze sie da zobaczymy niema co bić piany bo tylko 400+ 

 
nie no zgadza sie, moj blad, myslalem ze na k04 jedzie w awaryjnym a jak sie okazuje ma zapasowa mape, cos tam do urwania jest, zdecydowanie, realne niskie 12 :)
 
			
					
				
				: 2012-05-02, 20:13
				autor: aw69
				Takie pełne 500 KM w takiej konfiguracji i z takim RT jak jechałes na zawodach chyba by juz dało rade dla GTR'a co ?
			 
			
					
				
				: 2012-05-02, 22:56
				autor: sportmile
				oj watpie zeby dalo rade ... gtr-y to cholernie szybkie auta,
			 
			
					
				
				: 2012-05-02, 23:12
				autor: kosiniak
				no szybkie, ale kierowcy nie zawsze, mysle ze 500 ps s4 z masa 1400kg, zlaloby takiego gtra.
			 
			
					
				
				: 2012-05-02, 23:16
				autor: Rafał
				Raczej 500 KM to mało myślę ze 600 mogło by coś powalczyć na mecie długość tira przy tym co jest teraz  

 synchronizatorów nie wyprzedzisz w naszych DSG 

 
			
					
				
				: 2012-05-03, 10:20
				autor: aw69
				nie no owszem ale widząc twoje RT to juz na starcie była mega przewaga :) ciut więcej mocy i juz do mety mógłby nie dogonić :)
			 
			
					
				
				: 2012-05-03, 10:26
				autor: Rafał
				trzeba to sprawdzić w następnym sezonie  
 
 tu jeszcze poprzedni start mi sie wydaje ze masakre robi ten gtr jak by ska 500+ tak chodziła to już dziś wylatywał by silnik 
 http://www.youtube.com/watch?v=VU3NiaDJ ... re=related
 
http://www.youtube.com/watch?v=VU3NiaDJ ... re=related 
			
					
				
				: 2012-05-03, 10:48
				autor: kosiniak
				e tam silnik, wyjmij ze 300kg :)
			 
			
					
				
				: 2012-05-03, 10:54
				autor: bolo-s4
				Adam składaj swój i gtry powinieneś karać  
