Strona 2 z 3
: 2012-03-27, 00:32
autor: Nikolas
Dawaj Nosb-będzie kot!!!
: 2012-03-27, 00:40
autor: nosb
To nie moje auto i nie moja kasa ale kto wie
A co do pytania : ssacy w 5,0T nie ma zadnych chu%owatych klapek . Wiec tam nie ma co powypadac ;)
: 2012-03-27, 01:34
autor: altium
Kolektor w V10 FSI S6 i S8 trzeba wymieniać co max 120kkm inaczej plastykowe klapki będą wpadać do środka, znam z autopsji.
Ten motor z krótkim dolotem straci sporo na momencie obrotowym w dolnym zakresie.
Można by jeszcze spróbować z kolektorem od R8 V10...
: 2012-03-27, 08:08
autor: SID
altium pisze:...
Jak nowy RS6 ciągnie ?

pochwał się w innym dziale autem

: 2012-03-27, 10:44
autor: nosb
Patrzac na jego budowe jestem zdania co altium. To MUSI predzej czy pozniej odpasc

: 2012-03-27, 11:54
autor: Surveyor
Dobra Panowie zróbcie ściepę 30kPLN na silnik i będzie S6 V10TT

Docelowo tak ma być ale nie mam pojęcia kiedy to się uda. Na chwilę obecną to jest max możliwości finansowych więc zejdźmy wszyscy na ziemię

Pomysł na V10TT urodził mi się pół roku temu. Miało być modzone zwykłe A6 ale po konsultacji ze specem od przeszczepów wyhaczyliśmy w dobrej cenie S6, które będzie dużo łatwiej swapować. Budżet się skończył więc narazie rozwiążmy problem kolektora

: 2012-03-27, 15:01
autor: Nikolas
No to trzymam kciuki! Pomysł bardzo fajny.
A jak jeździ Twoje S6? Mierzyłeś czasy? Ścigałeś się z kimś? To w jakimś sensie zdławiony silnik Gallardo, więc może wydech, program, parę części od R8 V10 i było by 560 hp?
: 2012-03-27, 19:35
autor: Surveyor
Dopiero kupiłem. Był lekko walnięty bok, zaraz po kupnie poszedł na blacharkę i malowanie. Została wymiana deski,bo wystrzeliły poduchy no i ten nieszczęsny kolektor
Dzisiaj udało mi się zgarnąć taki sam z S8 2009r. Może trochę podziała...
Jak tylko dostanę autko w łapy, to potestuję. Przy okazji jakiś spocik z Twoim racelogic'em można by zorganizować

Części do R8 mają zaporowe ceny więc pewnie taniej będzie 5.0TT

: 2012-03-27, 22:51
autor: Nikolas
Spot na testy z RL zawsze :)
Co do V10TT to dużo łatwiejszy swap niż u mnie więc i koszta bedą sporo niższe.
: 2012-03-28, 10:08
autor: altium
SID pisze:altium pisze:...
Jak nowy RS6 ciągnie ?

pochwał się w innym dziale autem

Wściekam się przy każdej możliwej sytuacji
pochwalę się jak znajdę czas na fotki :)
: 2012-03-28, 12:41
autor: kamil
Surveyor pisze:Dopiero kupiłem. Był lekko walnięty bok, zaraz po kupnie poszedł na blacharkę i malowanie. Została wymiana deski,bo wystrzeliły poduchy no i ten nieszczęsny kolektor
Dzisiaj udało mi się zgarnąć taki sam z S8 2009r. Może trochę podziała...
Jak tylko dostanę autko w łapy, to potestuję. Przy okazji jakiś spocik z Twoim racelogic'em można by zorganizować

Części do R8 mają zaporowe ceny więc pewnie taniej będzie 5.0TT

jak bedziesz w tbg to daj znac i Ci pozycze rl.
: 2012-03-28, 23:12
autor: Surveyor
będe teraz na swięta i moja eks też będzie to może walniemy z grubej rury

: 2012-03-29, 01:52
autor: arti_d
Mam takie pytanie, mój przyjaciel chce sprzedać swoje S8, auto jest na Florydzie (tam mieszka na stałe) i ostatnio myślał na sprzedażą swojej S8. Czy pomiędzy wersją EU a US były jakieś mechaniczne różnice?
: 2012-03-29, 01:54
autor: nosb
Jakies na pewno :) Ale jakie to Ci nie powiem:) Wiem ze S4 b5 np nie mialy immo US , w b6 audi byly jakies dziwactwa w kole zapasowym a tutaj nie mam pojecia. Pozatym na pewno do przerobki lampy.
: 2012-03-29, 02:10
autor: arti_d
Ciekawi mnie to właśnie pod względem swapu na 5.0TT, i nie chciałbym się na minę wsadzić z tym, że wersja US spowoduję jakieś poważne komplikację (które i tak pewnie by były przy takim swapie).