Strona 2 z 3

: 2012-03-27, 00:32
autor: Nikolas
Dawaj Nosb-będzie kot!!!

: 2012-03-27, 00:40
autor: nosb
To nie moje auto i nie moja kasa ale kto wie 8-)

A co do pytania : ssacy w 5,0T nie ma zadnych chu%owatych klapek . Wiec tam nie ma co powypadac ;)

: 2012-03-27, 01:34
autor: altium
Kolektor w V10 FSI S6 i S8 trzeba wymieniać co max 120kkm inaczej plastykowe klapki będą wpadać do środka, znam z autopsji.
Ten motor z krótkim dolotem straci sporo na momencie obrotowym w dolnym zakresie.
Można by jeszcze spróbować z kolektorem od R8 V10...

: 2012-03-27, 08:08
autor: SID
altium pisze:...
Jak nowy RS6 ciągnie ? :-)
pochwał się w innym dziale autem 8-)

: 2012-03-27, 10:44
autor: nosb
Patrzac na jego budowe jestem zdania co altium. To MUSI predzej czy pozniej odpasc :-/

: 2012-03-27, 11:54
autor: Surveyor
Dobra Panowie zróbcie ściepę 30kPLN na silnik i będzie S6 V10TT ;-) Docelowo tak ma być ale nie mam pojęcia kiedy to się uda. Na chwilę obecną to jest max możliwości finansowych więc zejdźmy wszyscy na ziemię ;-) Pomysł na V10TT urodził mi się pół roku temu. Miało być modzone zwykłe A6 ale po konsultacji ze specem od przeszczepów wyhaczyliśmy w dobrej cenie S6, które będzie dużo łatwiej swapować. Budżet się skończył więc narazie rozwiążmy problem kolektora :mrgreen:

: 2012-03-27, 15:01
autor: Nikolas
No to trzymam kciuki! Pomysł bardzo fajny.

A jak jeździ Twoje S6? Mierzyłeś czasy? Ścigałeś się z kimś? To w jakimś sensie zdławiony silnik Gallardo, więc może wydech, program, parę części od R8 V10 i było by 560 hp?

: 2012-03-27, 19:35
autor: Surveyor
Dopiero kupiłem. Był lekko walnięty bok, zaraz po kupnie poszedł na blacharkę i malowanie. Została wymiana deski,bo wystrzeliły poduchy no i ten nieszczęsny kolektor :-/
Dzisiaj udało mi się zgarnąć taki sam z S8 2009r. Może trochę podziała...

Jak tylko dostanę autko w łapy, to potestuję. Przy okazji jakiś spocik z Twoim racelogic'em można by zorganizować :-P Części do R8 mają zaporowe ceny więc pewnie taniej będzie 5.0TT ;-)

: 2012-03-27, 22:51
autor: Nikolas
Spot na testy z RL zawsze :)

Co do V10TT to dużo łatwiejszy swap niż u mnie więc i koszta bedą sporo niższe.

: 2012-03-28, 10:08
autor: altium
SID pisze:
altium pisze:...
Jak nowy RS6 ciągnie ? :-)
pochwał się w innym dziale autem 8-)
Wściekam się przy każdej możliwej sytuacji :-D
pochwalę się jak znajdę czas na fotki :)

: 2012-03-28, 12:41
autor: kamil
Surveyor pisze:Dopiero kupiłem. Był lekko walnięty bok, zaraz po kupnie poszedł na blacharkę i malowanie. Została wymiana deski,bo wystrzeliły poduchy no i ten nieszczęsny kolektor :-/
Dzisiaj udało mi się zgarnąć taki sam z S8 2009r. Może trochę podziała...

Jak tylko dostanę autko w łapy, to potestuję. Przy okazji jakiś spocik z Twoim racelogic'em można by zorganizować :-P Części do R8 mają zaporowe ceny więc pewnie taniej będzie 5.0TT ;-)
jak bedziesz w tbg to daj znac i Ci pozycze rl.

: 2012-03-28, 23:12
autor: Surveyor
będe teraz na swięta i moja eks też będzie to może walniemy z grubej rury :lol:

: 2012-03-29, 01:52
autor: arti_d
Mam takie pytanie, mój przyjaciel chce sprzedać swoje S8, auto jest na Florydzie (tam mieszka na stałe) i ostatnio myślał na sprzedażą swojej S8. Czy pomiędzy wersją EU a US były jakieś mechaniczne różnice?

: 2012-03-29, 01:54
autor: nosb
Jakies na pewno :) Ale jakie to Ci nie powiem:) Wiem ze S4 b5 np nie mialy immo US , w b6 audi byly jakies dziwactwa w kole zapasowym a tutaj nie mam pojecia. Pozatym na pewno do przerobki lampy.

: 2012-03-29, 02:10
autor: arti_d
Ciekawi mnie to właśnie pod względem swapu na 5.0TT, i nie chciałbym się na minę wsadzić z tym, że wersja US spowoduję jakieś poważne komplikację (które i tak pewnie by były przy takim swapie).