Strona 2 z 4

: 2012-01-27, 21:24
autor: buba
LCQ pisze:hmm z 2 razy :roll:
miałem podobnie to po odpięciu przepływki za któryms razem dopiero zarejestrował że już nie ma przepływki i odpalił

: 2012-01-27, 21:35
autor: Tomala
TROLU pisze:może coś z immo ?
teraz był ostatnio przypadek że auto odpalało i gasło brak kontrolki od immo , jednak po wyrzuceniu immo ze sterownika auto ożyło , szukanie przyczyny dalej w trakcie..
Miałem taki problem po nieudolnej wymianie modułu EGT. Brak komunikacji z kompem, auto odpalało i po chwili gasło. Rozwiązaniem problemu była dopiero wymiana sterownika. Tak naprawdę do dzisiaj nie wiem w jaki sposób doszło podczas tej wymiany do uszkodzenia kompa.

: 2012-01-27, 21:38
autor: BKMM
Ja tez cos podobnego miałem... Sprawdzane i podmieniane było wszystko i nic. Okazało się ze padł sterownik silnika. Objawy tego były przeróżne. Czasem odpalał, czasem wcale. Przerywał, prychał a czasem gasł nagle - różnie. Zasadniczo jak nie chciał odpalić to nie mozna się było z nim połączyć a jak już przez chwile chodził to nagle było połączenie.

: 2012-01-27, 21:40
autor: aw69
dlatego napisalem że to zmienia postać rzeczy jeśli nie da się komunikować ze sterownikiem przez obd.....nie świadczy to dobrze

: 2012-01-27, 21:58
autor: BKMM
Wiem, ale nie napisałeś wprost :)
Zreszta wtedy z tego co pamietam wlasnie Ty mi pomogłeś ;)

: 2012-01-28, 09:59
autor: TROLU
Tomala pisze:
TROLU pisze:może coś z immo ?
teraz był ostatnio przypadek że auto odpalało i gasło brak kontrolki od immo , jednak po wyrzuceniu immo ze sterownika auto ożyło , szukanie przyczyny dalej w trakcie..
Miałem taki problem po nieudolnej wymianie modułu EGT. Brak komunikacji z kompem, auto odpalało i po chwili gasło. Rozwiązaniem problemu była dopiero wymiana sterownika. Tak naprawdę do dzisiaj nie wiem w jaki sposób doszło podczas tej wymiany do uszkodzenia kompa.
hehe o dziwo w tym padle też były wymieniane właśnie sondy egt i pierwsza dobę auto chodziło jak ta lala , 2 dni pózniej umarło tak jak pisałem wyżej.. ale przy podłączeniu drugiego sterownika i licznika komunikacji nadal brak , więc zobaczymy dzisiaj łączymy się pinami , czuję że skończy się pruciem wiązki.. :roll:

: 2012-01-28, 11:22
autor: Tomala
Wymieniane były całe czujniki EGT czy moduły w nich?

: 2012-01-28, 14:28
autor: TROLU
całe sondy egt , bynajmniej w moim przypadku

: 2012-01-28, 17:08
autor: noorbi
Proponuję sprawdzić immobiliser. Bo objawy są podobne. Postukaj grotem kluczyka w okolicy stacyjki.

: 2012-01-29, 00:17
autor: nosb
Po co grotem ? Od razu niech wali mlotkiem :) Co mu ma nicuby to dac? Moze pomodlic sie tez nie zaszkodzi ? :) Immo ma inne objawy. Odpala i gasnie. Zawsze . Jesli nie laczy petla , miga kontrolka na desce , kluczyk , licznik badz ecu nie pasuje/rozkodowal sie to nic nie da stukanie grotem :) Pozatym wdg tego co pisze lcq to nie immo.

Kolezko a moze powiedz mi rozumiem ze przekrecasz kluczyk , zegary odpalaja , krecisz rozrusznikiem a auto nie pali ?

Pierwsze to sprawdzic czy dochodza zasilania na ECU . Jesli tak to musi dzialac przepustnica po przekreceniu zaplonu ( bzyczy tak delikatnie ) jesli to jest to ecu dziala .

: 2012-01-29, 00:32
autor: aw69
ewentualnie powinna się wychylać jak wciskasz pedał gazu i to słychać.

: 2012-01-29, 00:40
autor: nosb
Dokladnie :) Słuszna uwaga nie pomyslalem o tym wspomniec no ale to oczywiste :)

: 2012-01-29, 08:07
autor: noorbi
nosb pisze:Po co grotem ? Od razu niech wali mlotkiem :) Co mu ma nicuby to dac? Moze pomodlic sie tez nie zaszkodzi ? :) Immo ma inne objawy
Nie wiem co ma to dać, ale właśnie jak nie łączyła mi pętla, to elektryk samochodowy kazał mi właśnie tak robić. Postukać koło stacyjki grotem. I pomagało. Potem oczywiście nie odbyło się bez naprawy ale auto doraźnie mogłem odpalić.

: 2012-01-29, 17:40
autor: LCQ
dzisiaj na szybko sprawdziłem:

-paliwo jest, bo nawet dolałem w celu sprawdzenia z dodatkiem oktanowym
-odpięcie wtyczki od przepływki nic nie pomaga
-immo wygląda że działa


jutro podpinam pod Vaga, coraz bardziej stawiam na pompę paliwa :roll:

: 2012-01-29, 19:10
autor: bartek75
tak się podczepię z racji podobnej sytuacji związanej ze słabym aku. odpaliłem auto. zabanglało i zgasło. pompa podpięta na krótko nie pracowała. nowa pompa i nowe aku przy okazji rozwiązały problem. ale stąd moje pytanie czy słabsze napięcie i prąd mogą zrobić takie kuku jak w moim przypadku i LCQ? dodam że przy nowym aku "stara" ori pompa podpięta na krótko pracuje...