miałem podobnie to po odpięciu przepływki za któryms razem dopiero zarejestrował że już nie ma przepływki i odpaliłLCQ pisze:hmm z 2 razy
silnik sam gaśnie
Miałem taki problem po nieudolnej wymianie modułu EGT. Brak komunikacji z kompem, auto odpalało i po chwili gasło. Rozwiązaniem problemu była dopiero wymiana sterownika. Tak naprawdę do dzisiaj nie wiem w jaki sposób doszło podczas tej wymiany do uszkodzenia kompa.TROLU pisze:może coś z immo ?
teraz był ostatnio przypadek że auto odpalało i gasło brak kontrolki od immo , jednak po wyrzuceniu immo ze sterownika auto ożyło , szukanie przyczyny dalej w trakcie..
Ja tez cos podobnego miałem... Sprawdzane i podmieniane było wszystko i nic. Okazało się ze padł sterownik silnika. Objawy tego były przeróżne. Czasem odpalał, czasem wcale. Przerywał, prychał a czasem gasł nagle - różnie. Zasadniczo jak nie chciał odpalić to nie mozna się było z nim połączyć a jak już przez chwile chodził to nagle było połączenie.
			
			
									
						
										
						hehe o dziwo w tym padle też były wymieniane właśnie sondy egt i pierwsza dobę auto chodziło jak ta lala , 2 dni pózniej umarło tak jak pisałem wyżej.. ale przy podłączeniu drugiego sterownika i licznika komunikacji nadal brak , więc zobaczymy dzisiaj łączymy się pinami , czuję że skończy się pruciem wiązki..Tomala pisze:Miałem taki problem po nieudolnej wymianie modułu EGT. Brak komunikacji z kompem, auto odpalało i po chwili gasło. Rozwiązaniem problemu była dopiero wymiana sterownika. Tak naprawdę do dzisiaj nie wiem w jaki sposób doszło podczas tej wymiany do uszkodzenia kompa.TROLU pisze:może coś z immo ?
teraz był ostatnio przypadek że auto odpalało i gasło brak kontrolki od immo , jednak po wyrzuceniu immo ze sterownika auto ożyło , szukanie przyczyny dalej w trakcie..

Po co grotem ? Od razu niech wali mlotkiem :) Co mu ma nicuby to dac? Moze pomodlic sie tez nie zaszkodzi ? :) Immo ma inne objawy. Odpala i gasnie. Zawsze . Jesli nie laczy petla , miga kontrolka na desce , kluczyk , licznik badz ecu nie pasuje/rozkodowal sie to nic nie da stukanie grotem :) Pozatym wdg tego co pisze lcq to nie immo. 
Kolezko a moze powiedz mi rozumiem ze przekrecasz kluczyk , zegary odpalaja , krecisz rozrusznikiem a auto nie pali ?
Pierwsze to sprawdzic czy dochodza zasilania na ECU . Jesli tak to musi dzialac przepustnica po przekreceniu zaplonu ( bzyczy tak delikatnie ) jesli to jest to ecu dziala .
			
			
									
						
							Kolezko a moze powiedz mi rozumiem ze przekrecasz kluczyk , zegary odpalaja , krecisz rozrusznikiem a auto nie pali ?
Pierwsze to sprawdzic czy dochodza zasilania na ECU . Jesli tak to musi dzialac przepustnica po przekreceniu zaplonu ( bzyczy tak delikatnie ) jesli to jest to ecu dziala .

Nie wiem co ma to dać, ale właśnie jak nie łączyła mi pętla, to elektryk samochodowy kazał mi właśnie tak robić. Postukać koło stacyjki grotem. I pomagało. Potem oczywiście nie odbyło się bez naprawy ale auto doraźnie mogłem odpalić.nosb pisze:Po co grotem ? Od razu niech wali mlotkiem :) Co mu ma nicuby to dac? Moze pomodlic sie tez nie zaszkodzi ? :) Immo ma inne objawy
tak się podczepię z racji podobnej sytuacji związanej ze słabym aku. odpaliłem auto. zabanglało i zgasło. pompa podpięta na krótko nie pracowała. nowa pompa i nowe aku przy okazji rozwiązały problem. ale stąd moje pytanie czy słabsze napięcie i prąd mogą zrobić takie kuku jak w moim przypadku i LCQ? dodam że przy nowym aku "stara" ori pompa podpięta na krótko pracuje...
			
			
									
						
										
						


