Strona 2 z 2
					
				
				: 2013-12-23, 22:47
				autor: buba
				U kumpla w a3 stuki sie bardzo zmniejszyly
			 
			
					
				
				: 2013-12-23, 23:01
				autor: !patryk
				główna i chyba jedyna  zaleta tego rozwiązania to usunięcia modułów zapłonowych
			 
			
					
				
				: 2013-12-31, 18:18
				autor: RADEK1985
				moduły jak padaja autko moze ale nie musi cofac zapłony ... :)
			 
			
					
				
				: 2014-04-24, 19:36
				autor: cybul
				A może ktoś opisać jak połączyć przewody do nowych kostek, czy w aso dostępne są te gumowe nakładki na przewody widoczne na pierwszym zdjęciu w temacie, bo że kostki są dostępne to wiadomo. I drugie pytanie co zrobić z modułami? odłączyć i zostawić wolne kostki czy jakoś trzeba coś połączyć?
			 
			
					
				
				: 2016-04-25, 00:32
				autor: SkorekS4
				Od kopie temat żeby nie tworzyć nowego. Mógł by mi ktoś napisać, rozpisać, jak przerobić instalacje ? Mam kupione cewki 4 pionowe, adaptery, kostki. I teraz jak mógł by mi ktoś opisać jak to prawidłowo zrobić  

 
			
					
				
				: 2016-04-25, 09:15
				autor: skalarx
				Oczywiście każdy robi na własną odpowiedzialność. U mnie odpaliło od razu i bez problemów.
Główny schemat ze strony 
http://www.audizine.com/forum/showthrea ... ICM-Delete
 
https://zapodaj.net/4d46634ef1b4f.jpg.html
Mój schemat i kolory kabli (przynajmniej u mnie takie były):
https://zapodaj.net/c47516c4c79bb.jpg.html
https://zapodaj.net/c13cd92301668.jpg.html
 
Ja nie chciałem ciąć starej instalacji więc dorobiłem dwie krótkie wiązki osobno dla każdej głowicy, od świeć do modułów zapłonowych. Od strony modułów potrzebujesz dwie wtyczki, które kupisz tutaj: 
http://allegro.pl/gniazdo-4-pinowe-piny ... 83751.html 
są od razu z pinami. Wpinasz ją prosto do 4 pinowej wtyczki idącej do modułu. Potrzebujesz dwie + gumowe osłonki. 
Wtyczki do cewek razem z pinami kupisz u tego samego faceta: 
http://allegro.pl/1j0973724-kostka-zlac ... 42677.html 
+ ewentualnie gumowe osłonki do każdej wtyczki: 
http://allegro.pl/gumowa-oslona-oslonka ... 37580.html 
odcinek 20cm wiązki od wtyczki cewki władowałem w koszulki termokurczliwe, ale takie, które są elastyczne po skurczeniu. Rozmiar o ile pamiętam 8mm. 
całą resztę owinąłem taśmą matriałową: 
http://allegro.pl/materialowa-tasma-izo ... 34181.html 
średnice kabli dla +12V i GDN silnika 2,5mm, reszta 1,5mm 
Stare wtyczki odsuwasz gdzieś na bok, zakładasz nowe cewki + adaptery: 
http://sidmotorsport.pl/pl/s/874-adapte ... i-fsi.html 
+12V bierzesz tak jak oryginał, z bezpiecznika numer 32, GDN (silnik) przykręciłem do śrubek na pokrywach głowic (między świecami). Oczywiście trzeba dobrze wyczyścić, żeby było dobre połączenie.
 
			
					
				
				: 2016-04-25, 17:43
				autor: SkorekS4
				skalarx, wielkie dzięki, nie liczyłem na tak dobry opis ! Może kiedyś będę miał okazję to stawiam piwo !  

 
			 
			
					
				
				: 2018-10-28, 19:31
				autor: Dyskietka
				Trochę odgrzeje kotleta :)
Powoli się przymierzam do zmiany cewek
Kupiłem wtyczki do cewek razem z kablami, ale średnica to 1,5mm2, bo o dziwo wszystkie z takim przekrojem kabli są na ....
Zostawić te 1,5mm2, czy musi 2,5mm2 dla GND i "plusa" ??
			 
			
					
				
				: 2018-10-28, 21:42
				autor: mylek
				Wystarczy 1,5mm2