Strona 2 z 2

: 2011-12-14, 13:48
autor: ziut
http://www.awdwiki.com/en/quattro/

Ile w tym prawdy to nie wiem...

: 2011-12-14, 14:30
autor: bracus
bracus pisze:eee a my nie mamy u siebie T3 czasami ? (mówię o s4 b5) czyli to 40-60 ? a max róznica prędkości obrotowej to 2/8
aw69 pisze:wychodzi jak w morde strzelił 60% tył 40% przód i nie wiem skąd te pierdolenia że w nowych S/RS4 jest rozkład 40 / 60 jak juz w B5 jest taki rozkład....
no to przecież tak napisałem - zresztą to widać przy starcie - każda eska przysiada na tył choćby nie wiem na jakim betonie posadzona była

: 2011-12-14, 14:57
autor: skalarx
ziut pisze:http://www.awdwiki.com/en/quattro/

Ile w tym prawdy to nie wiem...
z tego wniosek, że quattro jest dobre na suchą drogę. Jak wjadę w jakieś pole to tylko ciągnik. Do bani :-/

: 2011-12-14, 15:17
autor: buba
bracus pisze:
bracus pisze:każda eska przysiada na tył choćby nie wiem na jakim betonie posadzona była
no chyba żeby pręty wspawać ;-)

: 2011-12-14, 15:18
autor: bartek75
w naszych furach mamy IV generację quattro (kopia mądrych słów: samochód nie będzie w stanie ruszyć, jeżeli wszystkie cztery koła stracą przyczepność do podłoża. Jednakże w warunkach lekkich tras off-road’owych samochody Audi się nie sprawdzą. TorSen i EDL po prostu nie dają sobie rady z przeniesieniem momentu na koła posiadające lepszą przyczepność w cięższych warunkach drogowych).
a żeby już do końca naśmiecić w kosiniaka topicu to dobry filmik zapodam:
http://www.youtube.com/watch?v=ZIvNgo42 ... r_embedded
:-D