Strona 2 z 3
					
				
				: 2010-08-23, 19:58
				autor: altium
				kosiniak pisze:altium pisze:Co do wydechu, od 0 do 200:
na starym 24s - pusty bak
na nowym 23s - pełny bak
p.s. wchodzi ponad 80l wachy :)
czym to mierzone?
 
czas - chronometrem
paliwo - dystrybutorem
 
			
					
				
				: 2010-09-03, 19:26
				autor: altium
				Byłem na hamowni we Wrocku
274KM  
 
 
MAF źle mierzył - wymieniony.
Sterownik silnika mocno opóźnia zapłon, albo źle jest ustawiony rozrząd, albo silnik jest kupa :(
 
			
					
				
				: 2010-09-04, 20:00
				autor: SID
				nie dobrze 
z 340ps po wymianie wydechu i tak mało
nie dobrze
			 
			
					
				
				: 2010-12-09, 21:45
				autor: altium
				No cóż, o ile silnik do 4720 obr/min trzyma parametry seryjne, o tyle powyżej 4800obr traci wyraźnie i nagle.
Obrazowo z logów wygląda to tak:
przy 4720 ma 380NM i stopień napełniania 94%, wskazania przepływki 200g/s
to przy 4800 moment spada do 350NM, stopień napełniania do 85%, a wskazania przepływki do 170 g/s.
Chwilowo do końca roku nie będę mógł rozbierać silnika, brak czasu.
Ale może ktoś ma pomysł co może być przyczyną.
Generalnie z logów wynika, że wałki przy tych obrotach się przestawiają, ale wskazania z logów są prawidłowe, tj 23 stopnie na ON i w granicy 0 na OFF.
Niby regulatory, ale czy na pewno?
Pozdrawiam
A.
			 
			
					
				
				: 2011-05-11, 22:42
				autor: stempel
				Altium po primo wypierdol na śmietnik katy z El-Teca, stąd masz cofanie zapłonów. Mogę Ci wrzucić foto jak moje wyglądają po jednej szybszej jeżdzie. Dałem za nie 3500 PLN. Reklamacja w trakcie rozpatrywania. Jak chcesz więcej info czy foto śmiało pisz.
PS. SID miałeś rację, żeby kupić markowe katy ;)
Objawy które opisujesz niemal identyko jak u mnie. Jak dobierzesz się do katów - daj znać.
http://imageshack.us/photo/my-images/16/img0116op.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/219/img0117df.jpg/ 
			
					
				
				: 2011-05-12, 10:58
				autor: aw69
				a ja myślę stempel że katy spłyneły ci bo masz coś zjebane w aucie....na twoim miejscu na dzień dobry zmierzyłbym EGT i ciśnienie paliwa na listwie....Nie uważasz że to deko dziwne ze po jednej szybszej jeździe katy spłyneły jak wosk......Pomyśl sobie jakie temp, spalin musialy tam działać....Ciekawe czy niemasz już też uwędzonego silnika. 
[ Dodano: 2011-05-12, 11:02 ]
Posprawdzaj wszystkie przewody podciśnieniowe - szczególnie do regulatora ciśnienia paliwa.....ostatnio robilismy BMW 740 i kolesiowi wydmuchało uszczelki pod głowicami..... Jeździł tak dośc długo auto - mało hujową moc i słabo jeździło....Po rozbiórce wszystkiego okazało się że winowajcą był pękniety wężyk do regulatora ciśnienia paliwa..... Obawiam się ze u siebie też mozesz mieć taki mały fuckup.....Bo w takie spłynięcie katów po kilku ostrych przejazdach - sorry ale nie wierze.
			 
			
					
				
				: 2011-05-12, 16:11
				autor: sportmile
				Co to wogole za pomysl kupienia katow za 3500 skoro ori magnaflow kosztuja 400 zl ? Stempel sprawdzimy twojego vs moj ?
			 
			
					
				
				: 2011-05-12, 23:58
				autor: stempel
				U mnie katy nie popłynęły, na zdjęciu to może marnie widać. Po prostu je poskręcało jakby były z papieru, nie ma śladów nadtopienia.
EGT do 820 st. C. U mnie jest FSI więc nie wiem czy jest opcja na pomiar ciśnienia paliwa.
Z katów śmierdziało już od dawna jak ze spalonego rozrusznika - chyba że coś innego tak śmierdzi.
El-Tec też pakuje Magnaflow jak widać siano.
			 
			
					
				
				: 2011-05-13, 00:31
				autor: aw69
				byłem przekonany że masz jakies starsze V8 jak w temacie (S6 C5)
			 
			
					
				
				: 2011-05-20, 18:49
				autor: altium
				Koledzy, auto już sprzedane ze względu na przesiadkę na S6 C6 V10.
Wracając do C5 i ubytku mocy przy wyższych obrotach, to zmiana wydechu na to nie wpłynęła. Aha, motor w C5 trochę nie równo chodzi!
Nowy właściciel nie przekracza 3tysięcy obr. w jeździe codziennej, poinformowałem go o tym, ale jemu to nie przeszkadza, i chyba robić tego tematu nie będzie.
Auto tuż przed sprzedażą przeszło lekki retrofit:
 
 
A tak wygląda moja nowa maszyna:
 
 

 
			
					
				
				: 2011-05-20, 19:12
				autor: Nikolas
				Ładna sztuka! Gratuluje. No i ten silnik. Chętnie bym sprawdził moje RS6 z S6 V10 :) Moc większa w RS6 ale skrzynia lepsza w S6  
 
 
To może wpadniesz na spota w tygodniu?
 
			
					
				
				: 2011-05-21, 09:21
				autor: Flyer
				Swietna zmiana. To S6 mimo, ze NA niezle jezdzi...
			 
			
					
				
				: 2011-05-21, 09:31
				autor: Gracjan
				Miałem okazję jechać taka i dobrze jeździ... Ale dostała baty od S4 B5 po programie na 322KM.
			 
			
					
				
				: 2011-05-21, 11:08
				autor: deSigner
				Gracjan pisze:Miałem okazję jechać taka i dobrze jeździ... Ale dostała baty od S4 B5 po programie na 322KM.
Ktoś kto kupuje takie auto raczej nie myśli o ściganiu i ma to w nosie ze stary kondon go objechal. To jest fajnie brzmiaca  limuzyna do szybkiego przemieszczania się. Gratuluje wyboru.
 
			
					
				
				: 2011-05-21, 11:20
				autor: Nikolas
				Oj nie tak do końca. Kiedyś podjechał taki do mnie jak miałem S4 ok 400 hp i kolesie z S6 mówią czy się z nimi złapie i dodają-....wiesz ze to V10 z Lambo...:)))) Dostali lomot i tyle :)))