Strona 2 z 2

: 2011-11-29, 07:38
autor: Norbi
Też miałem z nimi dużo do czynienia, robiłem instalację na 140 Orlenach i byłem świadkiem w dwóch rozlewniach jak robiło się kiedyś(teraz nie wiem) paliwo 98. Do cysterny 95-ki koleś wsypywał wiadro potasu z czymś tam i już 98-ka zrobiona, potem jaki aksamitny dzwięk silnika :mrgreen: I cysterny wszelkich koncernów na polskim rynku podjeżdżały po paliwko, tak więc tankujmy na BP, czy tam inne gówno wierząc że mamy coś lepszego bo droższe :mrgreen:

: 2011-11-29, 08:57
autor: bartek75
Jakim wyborze cenzura :) ? weszły te ekspresy których dystrybutor więcej kasy włożył dyrektorowi w kieszeń. Tak jak ze wszystkim tam jest :)


ale chłop miał wybór :-) czy lewiznę w zł czy euro chapać bo kurs niestabilny :-)

: 2011-11-29, 09:34
autor: Jigsaw
Generalnie jednym z bardziej wrażliwych aut na paliwo jest EVO przynajmniej według mnie. Kumpel ma E 9 i na wskaźniku EGT co chwilę jakieś dziwne wartości na jeden stacji zatankuje i jest spoko a na drugiej już idzie EGT do góry...nalewa jakiś preparat Octan Booster czy jakoś tak i to zdaję egzamin przynajmniej w jego aucie, na forum EVO jest temat o paliwach też.

: 2011-11-29, 10:51
autor: ble
LCQ pisze:
masz informacje potwierdzone? co do dodatków to prawda że dolewają
Taką informację zasłyszałem od człowieka pracującego na stacji, ile w tym prawdy to nie wiem.

: 2011-11-29, 19:20
autor: kosiniak
no dolewaja, toc ci AW napisal, ona ma swoja stacje Orlenu :)

: 2011-11-30, 16:44
autor: Flyer
a ktos jezdzi tylko na VPR ?

bo zastanawiam sie, czy nie przejsc na VPR... jezdze bardzo malo, czasem wyjezdze moze 2 baki w miesiacu, wiec roznica w cenie nie jest az tak odczuwalna. Warto wystroic auto na VPR ?

: 2011-11-30, 22:13
autor: BKMM
Z tego co wiem to strojenie na VPR daje ładnych kilanaście koni, problem tylko w tym jak gdzieś pojedziesz bo chyba wtedy poniżej nic już wylać nie wolno.

A co do 98 to znajomy ma S2 na dość hardkorowym programie i auto mu lepiej chodzi na 95+ octan plus (liqui moly) niż na 98 z większości stacji...

: 2011-11-30, 22:39
autor: aw69
Warto wystroic auto na VPR ?
Warto

: 2011-11-30, 22:48
autor: Flyer
BKMM pisze:Z tego co wiem to strojenie na VPR daje ładnych kilanaście koni, problem tylko w tym jak gdzieś pojedziesz bo chyba wtedy poniżej nic już wylać nie wolno.
czemu nie wolno?

jakas porazka, w/g informacji na stronie shella, to VPR jest tylko w 1 miejscu w wawie (!) az mi sie wierzyc nie chce.

: 2011-11-30, 23:05
autor: TROLU
no właśnie mógł by się ktoś wyrazić, jak to jest ze strojeniem auta na VPR100+
Nie można potem nic zalać innego ? Pytam bo auto robię dla siebie na dniach strojenie na okolice 5XX , ale auto też używam na co dzień , a jednak nie VPR nie ma na wszystkich stacjach i tu sie robią schody zwłaszcza że w eskach paliwo szybko znika ;)

: 2011-11-30, 23:40
autor: BKMM
W Poznaniu prawie na wszystkich shellach jest VPR :D
A tak poważnie to specjalnie uczyłem słowa "chyba" bo nie jestem pewien jak to jest w S4 z jego inteligentnym sterownikiem. Wiem ze napewno jest różnica ale czy potem mozna lać coś gorszego - nie wiem - niech się wypowiedzą specjaliści.

: 2011-11-30, 23:45
autor: mario q.
Flyer pisze:a ktos jezdzi tylko na VPR ?
Ja. Od początku w rękach poprzedniego właściciela jak i u mnie jeździ na setce.
Wóz wystrojony był na setce i tak zostało.
Tak naprawdę tylko pytanie jest czy warto się babrać w to choćby ze względu na małą ilość stacji.
W trasie zalałem 98 i nic nie wybuchło... ;-)
Jedyna wskazówka stroiciela była taka aby nie gnieśc za mocno długo.