Strona 2 z 2
					
				
				: 2011-11-29, 07:38
				autor: Norbi
				Też miałem z nimi dużo do czynienia, robiłem instalację na 140 Orlenach i byłem świadkiem w dwóch rozlewniach jak robiło się kiedyś(teraz nie wiem) paliwo 98. Do cysterny 95-ki koleś wsypywał wiadro potasu z czymś tam i już 98-ka zrobiona, potem jaki aksamitny dzwięk silnika  

  I cysterny wszelkich koncernów na polskim rynku podjeżdżały po paliwko, tak więc tankujmy na BP, czy tam inne gówno wierząc że mamy coś lepszego bo droższe  

 
			
					
				
				: 2011-11-29, 08:57
				autor: bartek75
				Jakim wyborze cenzura :) ? weszły te ekspresy których dystrybutor więcej kasy włożył dyrektorowi w kieszeń. Tak jak ze wszystkim tam jest :)
ale chłop miał wybór 

 czy lewiznę w zł czy euro chapać bo kurs niestabilny 

 
			
					
				
				: 2011-11-29, 09:34
				autor: Jigsaw
				Generalnie jednym z bardziej wrażliwych aut na paliwo jest EVO przynajmniej według mnie. Kumpel ma E 9 i na wskaźniku EGT co chwilę jakieś dziwne wartości na jeden stacji zatankuje i jest spoko a na drugiej już idzie EGT do góry...nalewa jakiś preparat Octan Booster czy jakoś tak i to zdaję egzamin przynajmniej w jego aucie, na forum EVO jest temat o paliwach też.
			 
			
					
				
				: 2011-11-29, 10:51
				autor: ble
				LCQ pisze:
masz informacje potwierdzone? co do dodatków to prawda że dolewają
Taką informację zasłyszałem od człowieka pracującego na stacji, ile w tym prawdy to nie wiem.
 
			
					
				
				: 2011-11-29, 19:20
				autor: kosiniak
				no dolewaja, toc ci AW napisal, ona ma swoja stacje Orlenu :)
			 
			
					
				
				: 2011-11-30, 16:44
				autor: Flyer
				a ktos jezdzi tylko na VPR ?
bo zastanawiam sie, czy nie przejsc na VPR... jezdze bardzo malo, czasem wyjezdze moze 2 baki w miesiacu, wiec roznica w cenie nie jest az tak odczuwalna. Warto wystroic auto na VPR ?
			 
			
					
				
				: 2011-11-30, 22:13
				autor: BKMM
				Z tego co wiem to strojenie na VPR daje ładnych kilanaście koni, problem tylko w tym jak gdzieś pojedziesz bo chyba wtedy poniżej nic już wylać nie wolno.
A co do 98 to znajomy ma S2 na dość hardkorowym programie i auto mu lepiej chodzi na 95+ octan plus (liqui moly) niż na 98 z większości stacji...
			 
			
					
				
				: 2011-11-30, 22:39
				autor: aw69
				Warto wystroic auto na VPR ?
Warto
 
			
					
				
				: 2011-11-30, 22:48
				autor: Flyer
				BKMM pisze:Z tego co wiem to strojenie na VPR daje ładnych kilanaście koni, problem tylko w tym jak gdzieś pojedziesz bo chyba wtedy poniżej nic już wylać nie wolno.
czemu nie wolno?
jakas porazka, w/g informacji na stronie shella, to VPR jest tylko w 1 miejscu w wawie (!) az mi sie wierzyc nie chce.
 
			
					
				
				: 2011-11-30, 23:05
				autor: TROLU
				no właśnie mógł by się ktoś wyrazić, jak to jest ze strojeniem auta na VPR100+ 
Nie można potem nic zalać innego ? Pytam bo auto robię dla siebie na dniach strojenie na okolice 5XX , ale auto też używam na co dzień , a jednak nie VPR nie ma na wszystkich stacjach i tu sie robią schody zwłaszcza że w eskach paliwo szybko znika ;)
			 
			
					
				
				: 2011-11-30, 23:40
				autor: BKMM
				W Poznaniu prawie na wszystkich shellach jest VPR :D
A tak poważnie to specjalnie uczyłem słowa "chyba" bo nie jestem pewien jak to jest w S4 z jego inteligentnym sterownikiem. Wiem ze napewno jest różnica ale czy potem mozna lać coś gorszego - nie wiem - niech się wypowiedzą specjaliści.
			 
			
					
				
				: 2011-11-30, 23:45
				autor: mario q.
				Flyer pisze:a ktos jezdzi tylko na VPR ?
Ja. Od początku w rękach poprzedniego właściciela jak i u mnie jeździ na setce.
Wóz wystrojony był na setce i tak zostało.
Tak naprawdę tylko pytanie jest czy warto się babrać w to choćby ze względu na małą ilość stacji.
W trasie zalałem 98 i nic nie wybuchło... 
 
 
Jedyna wskazówka stroiciela była taka aby nie gnieśc za mocno długo.