Strona 2 z 4
					
				
				: 2011-10-24, 17:13
				autor: aw69
				generalnie nie powinno wogole być overboostów.....a są dlatego że większość 2,7 biturbo są juz po jakimś przebiegu i mają zużyte aktuatory, wycięte katalizatory, stary zaworek N75, potruchlałe wężyki podciśnieniowe i chujowe softy z początku lat produkcji tych silników. Te silnik bardzo mocno reagują na jakiekolwiek zmiany mechaniczne....Generalnie K03 w górnej parti obrotów pompują około 0,9 - 1 bar i to wszystko....to że przy gwałtownym depnięciu pojawia się boost 1,3 czy 1,5 bara to jest najszybsza droga do wysrania sprężarek....Owszem dużo osób tak ma w swoim biturbo, tylko dlatego że mało kto stroi auta pod K03, większość ma jakies modyfikacje z chuja albo ich kopie  wgrane wieki temu.
			 
			
					
				
				: 2011-10-24, 17:31
				autor: kurpiu
				O taka odpowiedz mi chodzilo. Sadze ze te turbiny juz lekko maja dosyc bo potrafia przykopcic czasem. Na wiosne i tak silnik wylatuje to wyszytko sie wymieni. Zastanawia mnie czy takie OB niezaszkodzi silnikowi. Bo czy przy obrotach rzedu 3.5tys i takie doladowanie nie powygina mi pewnych czesci silnika:D hehe
			 
			
					
				
				: 2011-10-24, 17:45
				autor: aw69
				silnikowi nie....ale turbinom napewno
			 
			
					
				
				: 2011-10-24, 17:52
				autor: kurpiu
				Aha turbiny i tak na wiosne wylatuja:) hehe Dzieki za info:)
			 
			
					
				
				: 2011-10-25, 03:39
				autor: Jaro71
				aw69 pisze:generalnie nie powinno wogole być overboostów.....a są dlatego że większość 2,7 biturbo są juz po jakimś przebiegu i mają zużyte aktuatory, wycięte katalizatory, stary zaworek N75, potruchlałe wężyki podciśnieniowe i chujowe softy z początku lat produkcji tych silników. Te silnik bardzo mocno reagują na jakiekolwiek zmiany mechaniczne....Generalnie K03 w górnej parti obrotów pompują około 0,9 - 1 bar i to wszystko....to że przy gwałtownym depnięciu pojawia się boost 1,3 czy 1,5 bara to jest najszybsza droga do wysrania sprężarek....Owszem dużo osób tak ma w swoim biturbo, tylko dlatego że mało kto stroi auta pod K03, większość ma jakies modyfikacje z chuja albo ich kopie  wgrane wieki temu.
Właśnie mi wysrało k03 na autostradzie dmuchneło 1,5 bara (normalnie dochodzło do max 1,2 i to na chwilę) i chwile później zdechło... (zegar Stacka) i moje pytanie jest następujące. Na co zwrócić uwage poza tym co wyliczyłeś powyżej, bo chce kupić nowe wiekszę i nie bardzo  miałbym ochotę na powtórke z rozrywki... 

 
			
					
				
				: 2011-10-25, 08:36
				autor: buba
				Zdechło znaczy że auto stanęło? poszedł olej w wydech?
			 
			
					
				
				: 2011-10-25, 12:32
				autor: nosb
				Zdechlo wiec wnioskuje ze turbinisko przestalo pompomowac.
			 
			
					
				
				: 2011-10-25, 13:34
				autor: Jaro71
				kopci na biało i smierdzi olejem wiec raczej tak, nie pompuje i pokazuje boost w okolicach 0 max. Na pewno nie jest to kwestia dolotu bo trzyma wolne obroty w normie, nic nie faluje nie przerywa itd. wiec na 99% to turbo.... pytanie tylko czy jedno czy dwa....
			 
			
					
				
				: 2011-10-25, 14:22
				autor: Norbi
				Na 100% jedno, ale i tak wymieniasz dwa, więc bez znaczenia. 

 
			
					
				
				: 2011-10-25, 15:47
				autor: skalarx
				Norbi pisze:Na 100% jedno, ale i tak wymieniasz dwa, więc bez znaczenia. 

 
przerabiałem temat dwa razy 

 . I poleca REAM POLAND 

 
			
					
				
				: 2011-10-25, 20:32
				autor: Jaro71
				jedna czy nie i tak mam zamiar zalozyc większe, jakie?? zalezy od tego co jeszcze bedzie do zrobienia, jutro auto jedzie na warsztat i tam zobaczymy co jest piec i dopiero pojdzie jakas decyzja co jak i za ile  

 
			
					
				
				: 2011-10-25, 22:34
				autor: bracus
				pytanie ile chcesz osiągnąć odpowie na pytanie jakie turbo założyć - jak max 500 to K04 (najtańsza opcja) jak więcej to już się trzeba zastanawiać
			 
			
					
				
				: 2011-10-25, 22:37
				autor: buba
				no sama wymiana turbin nie da ci mocy, nie zapominaj o kilku rzeczach jakie trzeba kupić żeby wsadzić K04 

 
			
					
				
				: 2011-10-26, 02:00
				autor: Jaro71
				buba pisze:no sama wymiana turbin nie da ci mocy, nie zapominaj o kilku rzeczach jakie trzeba kupić żeby wsadzić K04 

 
 Tak?? hehe k04 są moim skromnym zdaniem kompletnie nie oplacalne... relacja cena do osiagi jest zbyt smieszna na moj gust nie widze sensu celowania w 400+ gdzie za mniej, wiecej podobne pieniadze mozna celowac o 100 wyzej. Owszem wiem ,ze oprocz turbin pojdą inne bzdety ktore swoje kosztuja, ale coz chce sie miec to trzeba placic nie ma nic za darmo 

 Przy okazji jak juz sie tak rozpisałem wie ktoś może jak max wielkie moze byc turbo zeby weszło w seryjne miejsca, bo z tego co wiem 3071r juz nie podejdzie ,ale jak spawa sie ma na przyklad z gt28rs??
 
			
					
				
				: 2011-10-26, 08:30
				autor: TROLU
				gt28rs ma wsadzone AW69  jak dobrze pamiętam z przeglądu forum :)
Nie widziałem tam mega rzezby , GT30 nie ma **uja aby się zmieściło na dole