Strona 2 z 4

: 2011-10-24, 17:13
autor: aw69
generalnie nie powinno wogole być overboostów.....a są dlatego że większość 2,7 biturbo są juz po jakimś przebiegu i mają zużyte aktuatory, wycięte katalizatory, stary zaworek N75, potruchlałe wężyki podciśnieniowe i chujowe softy z początku lat produkcji tych silników. Te silnik bardzo mocno reagują na jakiekolwiek zmiany mechaniczne....Generalnie K03 w górnej parti obrotów pompują około 0,9 - 1 bar i to wszystko....to że przy gwałtownym depnięciu pojawia się boost 1,3 czy 1,5 bara to jest najszybsza droga do wysrania sprężarek....Owszem dużo osób tak ma w swoim biturbo, tylko dlatego że mało kto stroi auta pod K03, większość ma jakies modyfikacje z chuja albo ich kopie wgrane wieki temu.

: 2011-10-24, 17:31
autor: kurpiu
O taka odpowiedz mi chodzilo. Sadze ze te turbiny juz lekko maja dosyc bo potrafia przykopcic czasem. Na wiosne i tak silnik wylatuje to wyszytko sie wymieni. Zastanawia mnie czy takie OB niezaszkodzi silnikowi. Bo czy przy obrotach rzedu 3.5tys i takie doladowanie nie powygina mi pewnych czesci silnika:D hehe

: 2011-10-24, 17:45
autor: aw69
silnikowi nie....ale turbinom napewno

: 2011-10-24, 17:52
autor: kurpiu
Aha turbiny i tak na wiosne wylatuja:) hehe Dzieki za info:)

: 2011-10-25, 03:39
autor: Jaro71
aw69 pisze:generalnie nie powinno wogole być overboostów.....a są dlatego że większość 2,7 biturbo są juz po jakimś przebiegu i mają zużyte aktuatory, wycięte katalizatory, stary zaworek N75, potruchlałe wężyki podciśnieniowe i chujowe softy z początku lat produkcji tych silników. Te silnik bardzo mocno reagują na jakiekolwiek zmiany mechaniczne....Generalnie K03 w górnej parti obrotów pompują około 0,9 - 1 bar i to wszystko....to że przy gwałtownym depnięciu pojawia się boost 1,3 czy 1,5 bara to jest najszybsza droga do wysrania sprężarek....Owszem dużo osób tak ma w swoim biturbo, tylko dlatego że mało kto stroi auta pod K03, większość ma jakies modyfikacje z chuja albo ich kopie wgrane wieki temu.
Właśnie mi wysrało k03 na autostradzie dmuchneło 1,5 bara (normalnie dochodzło do max 1,2 i to na chwilę) i chwile później zdechło... (zegar Stacka) i moje pytanie jest następujące. Na co zwrócić uwage poza tym co wyliczyłeś powyżej, bo chce kupić nowe wiekszę i nie bardzo miałbym ochotę na powtórke z rozrywki... :-?

: 2011-10-25, 08:36
autor: buba
Zdechło znaczy że auto stanęło? poszedł olej w wydech?

: 2011-10-25, 12:32
autor: nosb
Zdechlo wiec wnioskuje ze turbinisko przestalo pompomowac.

: 2011-10-25, 13:34
autor: Jaro71
kopci na biało i smierdzi olejem wiec raczej tak, nie pompuje i pokazuje boost w okolicach 0 max. Na pewno nie jest to kwestia dolotu bo trzyma wolne obroty w normie, nic nie faluje nie przerywa itd. wiec na 99% to turbo.... pytanie tylko czy jedno czy dwa....

: 2011-10-25, 14:22
autor: Norbi
Na 100% jedno, ale i tak wymieniasz dwa, więc bez znaczenia. ;-)

: 2011-10-25, 15:47
autor: skalarx
Norbi pisze:Na 100% jedno, ale i tak wymieniasz dwa, więc bez znaczenia. ;-)
przerabiałem temat dwa razy :-x . I poleca REAM POLAND :mrgreen:

: 2011-10-25, 20:32
autor: Jaro71
jedna czy nie i tak mam zamiar zalozyc większe, jakie?? zalezy od tego co jeszcze bedzie do zrobienia, jutro auto jedzie na warsztat i tam zobaczymy co jest piec i dopiero pojdzie jakas decyzja co jak i za ile :mrgreen:

: 2011-10-25, 22:34
autor: bracus
pytanie ile chcesz osiągnąć odpowie na pytanie jakie turbo założyć - jak max 500 to K04 (najtańsza opcja) jak więcej to już się trzeba zastanawiać

: 2011-10-25, 22:37
autor: buba
no sama wymiana turbin nie da ci mocy, nie zapominaj o kilku rzeczach jakie trzeba kupić żeby wsadzić K04 ;-)

: 2011-10-26, 02:00
autor: Jaro71
buba pisze:no sama wymiana turbin nie da ci mocy, nie zapominaj o kilku rzeczach jakie trzeba kupić żeby wsadzić K04 ;-)
Tak?? hehe k04 są moim skromnym zdaniem kompletnie nie oplacalne... relacja cena do osiagi jest zbyt smieszna na moj gust nie widze sensu celowania w 400+ gdzie za mniej, wiecej podobne pieniadze mozna celowac o 100 wyzej. Owszem wiem ,ze oprocz turbin pojdą inne bzdety ktore swoje kosztuja, ale coz chce sie miec to trzeba placic nie ma nic za darmo :evil: Przy okazji jak juz sie tak rozpisałem wie ktoś może jak max wielkie moze byc turbo zeby weszło w seryjne miejsca, bo z tego co wiem 3071r juz nie podejdzie ,ale jak spawa sie ma na przyklad z gt28rs??

: 2011-10-26, 08:30
autor: TROLU
gt28rs ma wsadzone AW69 jak dobrze pamiętam z przeglądu forum :)
Nie widziałem tam mega rzezby , GT30 nie ma **uja aby się zmieściło na dole