Wysokosc doladowania na programie
generalnie nie powinno wogole być overboostów.....a są dlatego że większość 2,7 biturbo są juz po jakimś przebiegu i mają zużyte aktuatory, wycięte katalizatory, stary zaworek N75, potruchlałe wężyki podciśnieniowe i chujowe softy z początku lat produkcji tych silników. Te silnik bardzo mocno reagują na jakiekolwiek zmiany mechaniczne....Generalnie K03 w górnej parti obrotów pompują około 0,9 - 1 bar i to wszystko....to że przy gwałtownym depnięciu pojawia się boost 1,3 czy 1,5 bara to jest najszybsza droga do wysrania sprężarek....Owszem dużo osób tak ma w swoim biturbo, tylko dlatego że mało kto stroi auta pod K03, większość ma jakies modyfikacje z chuja albo ich kopie wgrane wieki temu.
O taka odpowiedz mi chodzilo. Sadze ze te turbiny juz lekko maja dosyc bo potrafia przykopcic czasem. Na wiosne i tak silnik wylatuje to wyszytko sie wymieni. Zastanawia mnie czy takie OB niezaszkodzi silnikowi. Bo czy przy obrotach rzedu 3.5tys i takie doladowanie nie powygina mi pewnych czesci silnika:D hehe
Właśnie mi wysrało k03 na autostradzie dmuchneło 1,5 bara (normalnie dochodzło do max 1,2 i to na chwilę) i chwile później zdechło... (zegar Stacka) i moje pytanie jest następujące. Na co zwrócić uwage poza tym co wyliczyłeś powyżej, bo chce kupić nowe wiekszę i nie bardzo miałbym ochotę na powtórke z rozrywki...aw69 pisze:generalnie nie powinno wogole być overboostów.....a są dlatego że większość 2,7 biturbo są juz po jakimś przebiegu i mają zużyte aktuatory, wycięte katalizatory, stary zaworek N75, potruchlałe wężyki podciśnieniowe i chujowe softy z początku lat produkcji tych silników. Te silnik bardzo mocno reagują na jakiekolwiek zmiany mechaniczne....Generalnie K03 w górnej parti obrotów pompują około 0,9 - 1 bar i to wszystko....to że przy gwałtownym depnięciu pojawia się boost 1,3 czy 1,5 bara to jest najszybsza droga do wysrania sprężarek....Owszem dużo osób tak ma w swoim biturbo, tylko dlatego że mało kto stroi auta pod K03, większość ma jakies modyfikacje z chuja albo ich kopie wgrane wieki temu.

Nie znam się....dlatego kurde pytam... :)
kopci na biało i smierdzi olejem wiec raczej tak, nie pompuje i pokazuje boost w okolicach 0 max. Na pewno nie jest to kwestia dolotu bo trzyma wolne obroty w normie, nic nie faluje nie przerywa itd. wiec na 99% to turbo.... pytanie tylko czy jedno czy dwa....
Nie znam się....dlatego kurde pytam... :)
Tak?? hehe k04 są moim skromnym zdaniem kompletnie nie oplacalne... relacja cena do osiagi jest zbyt smieszna na moj gust nie widze sensu celowania w 400+ gdzie za mniej, wiecej podobne pieniadze mozna celowac o 100 wyzej. Owszem wiem ,ze oprocz turbin pojdą inne bzdety ktore swoje kosztuja, ale coz chce sie miec to trzeba placic nie ma nic za darmobuba pisze:no sama wymiana turbin nie da ci mocy, nie zapominaj o kilku rzeczach jakie trzeba kupić żeby wsadzić K04

Nie znam się....dlatego kurde pytam... :)