Wysokosc doladowania na programie

Moderatorzy: buba, Mod-Team

aw69
Posty: 1494
Rejestracja: 2010-01-27, 21:04
Lokalizacja: Zambrów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: aw69 »

generalnie nie powinno wogole być overboostów.....a są dlatego że większość 2,7 biturbo są juz po jakimś przebiegu i mają zużyte aktuatory, wycięte katalizatory, stary zaworek N75, potruchlałe wężyki podciśnieniowe i chujowe softy z początku lat produkcji tych silników. Te silnik bardzo mocno reagują na jakiekolwiek zmiany mechaniczne....Generalnie K03 w górnej parti obrotów pompują około 0,9 - 1 bar i to wszystko....to że przy gwałtownym depnięciu pojawia się boost 1,3 czy 1,5 bara to jest najszybsza droga do wysrania sprężarek....Owszem dużo osób tak ma w swoim biturbo, tylko dlatego że mało kto stroi auta pod K03, większość ma jakies modyfikacje z chuja albo ich kopie wgrane wieki temu.
kurpiu
Posty: 813
Rejestracja: 2011-08-17, 23:12
Lokalizacja: ozorków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: kurpiu »

O taka odpowiedz mi chodzilo. Sadze ze te turbiny juz lekko maja dosyc bo potrafia przykopcic czasem. Na wiosne i tak silnik wylatuje to wyszytko sie wymieni. Zastanawia mnie czy takie OB niezaszkodzi silnikowi. Bo czy przy obrotach rzedu 3.5tys i takie doladowanie nie powygina mi pewnych czesci silnika:D hehe
aw69
Posty: 1494
Rejestracja: 2010-01-27, 21:04
Lokalizacja: Zambrów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: aw69 »

silnikowi nie....ale turbinom napewno
Obrazek
kurpiu
Posty: 813
Rejestracja: 2011-08-17, 23:12
Lokalizacja: ozorków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: kurpiu »

Aha turbiny i tak na wiosne wylatuja:) hehe Dzieki za info:)
Jaro71
Posty: 23
Rejestracja: 2011-09-23, 23:51
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Jaro71 »

aw69 pisze:generalnie nie powinno wogole być overboostów.....a są dlatego że większość 2,7 biturbo są juz po jakimś przebiegu i mają zużyte aktuatory, wycięte katalizatory, stary zaworek N75, potruchlałe wężyki podciśnieniowe i chujowe softy z początku lat produkcji tych silników. Te silnik bardzo mocno reagują na jakiekolwiek zmiany mechaniczne....Generalnie K03 w górnej parti obrotów pompują około 0,9 - 1 bar i to wszystko....to że przy gwałtownym depnięciu pojawia się boost 1,3 czy 1,5 bara to jest najszybsza droga do wysrania sprężarek....Owszem dużo osób tak ma w swoim biturbo, tylko dlatego że mało kto stroi auta pod K03, większość ma jakies modyfikacje z chuja albo ich kopie wgrane wieki temu.
Właśnie mi wysrało k03 na autostradzie dmuchneło 1,5 bara (normalnie dochodzło do max 1,2 i to na chwilę) i chwile później zdechło... (zegar Stacka) i moje pytanie jest następujące. Na co zwrócić uwage poza tym co wyliczyłeś powyżej, bo chce kupić nowe wiekszę i nie bardzo miałbym ochotę na powtórke z rozrywki... :-?
Nie znam się....dlatego kurde pytam... :)
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

Zdechło znaczy że auto stanęło? poszedł olej w wydech?
Awatar użytkownika
nosb
Posty: 1370
Rejestracja: 2010-02-18, 20:20
Lokalizacja: TSK
Płeć:
Kontakt:

Post autor: nosb »

Zdechlo wiec wnioskuje ze turbinisko przestalo pompomowac.
Obrazek
Jaro71
Posty: 23
Rejestracja: 2011-09-23, 23:51
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Jaro71 »

kopci na biało i smierdzi olejem wiec raczej tak, nie pompuje i pokazuje boost w okolicach 0 max. Na pewno nie jest to kwestia dolotu bo trzyma wolne obroty w normie, nic nie faluje nie przerywa itd. wiec na 99% to turbo.... pytanie tylko czy jedno czy dwa....
Nie znam się....dlatego kurde pytam... :)
Norbi
Posty: 1037
Rejestracja: 2010-02-02, 22:18
Lokalizacja: Wuwua
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Norbi »

Na 100% jedno, ale i tak wymieniasz dwa, więc bez znaczenia. ;-)
Awatar użytkownika
skalarx
Posty: 746
Rejestracja: 2010-02-05, 12:34
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: skalarx »

Norbi pisze:Na 100% jedno, ale i tak wymieniasz dwa, więc bez znaczenia. ;-)
przerabiałem temat dwa razy :-x . I poleca REAM POLAND :mrgreen:
Jaro71
Posty: 23
Rejestracja: 2011-09-23, 23:51
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Jaro71 »

jedna czy nie i tak mam zamiar zalozyc większe, jakie?? zalezy od tego co jeszcze bedzie do zrobienia, jutro auto jedzie na warsztat i tam zobaczymy co jest piec i dopiero pojdzie jakas decyzja co jak i za ile :mrgreen:
Nie znam się....dlatego kurde pytam... :)
bracus
Posty: 1168
Rejestracja: 2010-01-27, 19:00
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:

Post autor: bracus »

pytanie ile chcesz osiągnąć odpowie na pytanie jakie turbo założyć - jak max 500 to K04 (najtańsza opcja) jak więcej to już się trzeba zastanawiać
sarkazm od hejterstwa dzieli bardzo cienka nić...ale dzieli :)
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

no sama wymiana turbin nie da ci mocy, nie zapominaj o kilku rzeczach jakie trzeba kupić żeby wsadzić K04 ;-)
Jaro71
Posty: 23
Rejestracja: 2011-09-23, 23:51
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Jaro71 »

buba pisze:no sama wymiana turbin nie da ci mocy, nie zapominaj o kilku rzeczach jakie trzeba kupić żeby wsadzić K04 ;-)
Tak?? hehe k04 są moim skromnym zdaniem kompletnie nie oplacalne... relacja cena do osiagi jest zbyt smieszna na moj gust nie widze sensu celowania w 400+ gdzie za mniej, wiecej podobne pieniadze mozna celowac o 100 wyzej. Owszem wiem ,ze oprocz turbin pojdą inne bzdety ktore swoje kosztuja, ale coz chce sie miec to trzeba placic nie ma nic za darmo :evil: Przy okazji jak juz sie tak rozpisałem wie ktoś może jak max wielkie moze byc turbo zeby weszło w seryjne miejsca, bo z tego co wiem 3071r juz nie podejdzie ,ale jak spawa sie ma na przyklad z gt28rs??
Nie znam się....dlatego kurde pytam... :)
TROLU
Posty: 41
Rejestracja: 2011-09-24, 17:29
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: TROLU »

gt28rs ma wsadzone AW69 jak dobrze pamiętam z przeglądu forum :)
Nie widziałem tam mega rzezby , GT30 nie ma **uja aby się zmieściło na dole
ODPOWIEDZ