Strona 2 z 3

: 2011-10-27, 11:50
autor: kasku22
Rafuzg pisze:ale w to są wliczone błotniki z rs4 tylnie?
ich raczej nie dostaniesz a nowe w aso kolo 4.5tys sztuka

: 2011-10-27, 16:28
autor: kosiniak
Sid a ile liczysz koszt malowania a ile koszt samych gratow? rozpisz prosze dokladnie co jest potrzebne z czesci i ile kosztuje.

: 2011-10-27, 16:48
autor: kasku22
mnie same garty wyszly kolo 11.5k nie licze przednich drzwi.
malowanie i przerobienie zderzaka tyl pod sedana 5k

: 2011-10-27, 17:36
autor: SID
kosiniak pisze:Sid a ile liczysz koszt malowania a ile koszt samych gratow? rozpisz prosze dokladnie co jest potrzebne z czesci i ile kosztuje.
no malowanie to 4-5 tyś zł
na temat RS4 body było dużoooo http://sportaud.vot.pl/viewtopic.php?t=79&postdays=0&postorder=asc&highlight=rs4+body&start=0
No ale teraz wiele osób chce robić RS4 body :-D
tylko tylnych błotników brak.

: 2011-10-27, 17:55
autor: LCQ
SID ile jest w PL rs4 sedanów?


P.S. tak się zastanawiam nad tym wszystkim, kupienie S4 to ok 30 tys zł, 5-7 tys na podstawowe graty, 10 tys mody na 400 KM, 12 tys body rs4... wychodzi ok 60 tys zł +kupa czasu i nerwów..., za to można kupić przyzwoitą RS4, plusem sedana jest tylko wygląd+ może ciut mniejsza masa, sam osobiście wolałbym RS4 w sedanie, ale S4 nie będzie RS4 :roll:

: 2011-10-27, 18:43
autor: Jacars4
Tak jak LCQ piszę lepiej na pewno kupić rs4 niż przerabiać s4. Po przeróbce dalej to będzie s4 tylko,że ładny . Wartość rs4 zawsze będzie wyższa niż jakieś s4 po klepaniu i malowaniu ala rs4. Problem w tym,że nie każdy ma sianko żeby od razu wydać na rs4 ,więc niektórym pozostaje mozolne budowanie podróbki . Decyzja trudna ,ale oczywista.

: 2011-10-27, 19:05
autor: LCQ
Jacars4 pisze:Problem w tym,że nie każdy ma sianko żeby od razu wydać na rs4 ,więc niektórym pozostaje mozolne budowanie podróbki
+1

moim skromny zdaniem najlepiej mieć wychuchaną RS4 do normalnej jazdy i S4 RS4 sedan o grubej mocy :mrgreen: :lol:

: 2011-10-27, 19:19
autor: SID
LCQ pisze:SID ile jest w PL rs4 sedanów?
1: Czarna - znajomy z Lublina (nie ma go na forum)
2: Czarna - Ajax Wrocław
3: Czarna - Koraszewski Opole (nie wiadomo czy jeszcze jest)
4: Czarna - swego czasu na Stretracing była opisywana ale od wielu lat słuch o niej zaginoł
robiona była częściowo u Koraszewskiego
5: xxxxx - robiona i kończona u Nosba (właściciel na forum z Inowrocławia :-D
6: xxxxx - robiona w Sportmile
7: xxxxx - znajomy z Chałup, auto jezdzi ale nie ma skończonych tylnych błotników
8: szara - znajomego z Poznania, jeszcze nie skończone, foty wrzóciłem w pierwszym poście
9: xxxxx - robi śię w okolicach Szczecina

Avant:
1: Srebrna - moja :-D
2: Szara - Ozz ponoć miał orginał RS4 ale to co ja widziałem napewno była przerabiana
lub poprostu była po dzwonie

: 2011-10-27, 19:23
autor: LCQ
SID trochę jest tego, myślałem że z max 5 będzie :-)

: 2011-10-27, 19:24
autor: Jigsaw
Ta OZ'a Eska ( Killer ) to jest S4 z Body RS przemalowane z zielonego na srebrny :-)

: 2011-10-27, 20:25
autor: bartek75
LCQ pisze:
Jacars4 pisze:Problem w tym,że nie każdy ma sianko żeby od razu wydać na rs4 ,więc niektórym pozostaje mozolne budowanie podróbki
+1

moim skromny zdaniem najlepiej mieć wychuchaną RS4 do normalnej jazdy i S4 RS4 sedan o grubej mocy :mrgreen: :lol:
za to też 1 punkt ;-) a najkorzystniej jest posiadać dwie opcje

: 2011-10-27, 21:17
autor: kasku22
5: xxxxx - robiona i kończona u Nosba (właściciel na forum z Inowrocławia

moja u nosba sie robi tylko ja nie z inowrocławia :-/
auto juz pomalowane zostaje poskładac do kupy.

: 2011-10-27, 23:30
autor: ajax
Jako wlasciciel przerobionego S4 opisze kawalek mojej historii- wyglada na to, ze Jacars4 i LCQ ograniczaja swoj swiatopoglad do wlasnych doswiadczen i przemyslen o.O Kiedy zakupilem pierwsze Audi, gdzies, w ramach trolowania w sieci, znalazlem model B5 RS4. Po wstepnym kopaniu, okazalo sie, ze nie ma wersji sedan, a dla mnie to jedyna opcja. Tak jest, ze podoba mi sie tylko limo, na tym koniec - niewiadomo jak piekny avant, nigdy nie bedzie wygladal w moich oczach tak dobrze jak sedan.

Wtedy powstalo w mej glowie marzenie - bede mial body rs4 w sedanie, chocbym mial je osobiscie przeszczepiac. Nie probowalem niczego imitowac, nigdy nie powiem, ze to ori rs4, nigdzie nie chwale sie samochodem - poprostu spelnilem wlasne marzenie, bo taki mam zwyczaj. Projekt zostal ujawniony przez osoby trzecie, inaczej nikt nigdy niemialby o nim pojecia.....

Po co to napisalem? Zebyscie mieli swiadomosc, gloszac swoje subiektywne, nierzadko radykalne poglady, ze ludzie roznie postrzegaja swiat - dajcie innym troche przestrzeni...

: 2011-10-28, 06:40
autor: SID
Jigsaw pisze:Ta OZ'a Eska ( Killer ) to jest S4 z Body RS przemalowane z zielonego na srebrny :-)
też to widziałem, ale w sieci nie raz czytałem że to orginał RS4 był

: 2011-10-28, 06:42
autor: SID