Strona 2 z 2
: 2020-10-14, 12:42
autor: customover
ale się uparliście na te 2.7
motor pierwsza liga bo prosty, kompaktowy, podatny i stosunkowo tani w modach.
Jednak nie wszyscy muszą go mieć

Powiem tak najeździłem się wszystkimi modelami S i RS w audi kilkoma r8, mocne auta 300 - 900 Km ale jednym jeździło mi się wyjątkowo i to jest samochód który bym wybrał jako mój samochód na weekend.
RS5 / RS4 V8 za dźwięk prowadzenie i całokształt i wiem że superb 2.0 tsi kombi po sofcie narobi mi wstydu ale mam to gdzieś.
BBK ma swój styl i trzymam kciuki za powodzenie w projekcie.
: 2020-10-14, 14:49
autor: Wizard
: 2020-10-14, 15:33
autor: 2f2f
Ja bym oklejal ale nie w jeden kolor. Mega są teraz możliwości wyboru sztosowych foli
: 2021-05-04, 14:27
autor: Wizard
Panowie, po wielu perypetiach i niemal roku doprowadzania auta do stanu technicznie niemalże idealnego pojechałem na hamownię. Pierwsza próba pokazała 328 PS i 366 Nm, druga 342 PS i 387 PS - pierwsze podejście na zamkniętych przepustnicach, drugie na otwartych. Kilka dni temu zrobiłem pomiar kompresji na cylindrach - wahał się od 12-12.5 na sześciu cylindrach, a na dwóch było 13. Remont uważam za zakończony sukcesem, kwestię opłacalności przemilczę jednak nie robiłem tego dla racjonalności, a dla przyjemności. Teraz w końcu czas na odpowiednią korektę lakieru, gwint, nowe BBS CH-R i wiele różności, które będą już tylko przyjemnościami przy poprzednich czynnościach. Pozdrawiam.
Dla wiarygodności i niedowiarków zamieszczam wykres:

: 2021-05-07, 14:26
autor: vegetagt
czym jest spowodowana taka rozbieżność w obrotach maksymalnych przy pierwszym i drugim pomiarze?
: 2021-05-07, 19:07
autor: Wizard
vegetagt pisze:czym jest spowodowana taka rozbieżność w obrotach maksymalnych przy pierwszym i drugim pomiarze?
Przyznam szczerze, że nie wiem.
: 2021-05-11, 20:11
autor: gustav
Dla porównania wrzucam wykres serii z ingolstad.
[ Dodano: 2021-05-11, 20:11 ]
Dla porównania wrzucam wykres serii z ingolstad.

: 2021-06-05, 08:12
autor: true jiGsaw
Moment obrotowy na poziomie mojego dawnego M3 E46 z 3.2 litra pod maska.
Niemniej gratuluje proby i przede wszystkim samozaparcia w dazeniu do czegos w czym prawdopodobnie tylko Ty widziales sens. :) liczy sie pasja