Strona 2 z 2

: 2020-10-14, 12:42
autor: customover
ale się uparliście na te 2.7
motor pierwsza liga bo prosty, kompaktowy, podatny i stosunkowo tani w modach.
Jednak nie wszyscy muszą go mieć :-P
Powiem tak najeździłem się wszystkimi modelami S i RS w audi kilkoma r8, mocne auta 300 - 900 Km ale jednym jeździło mi się wyjątkowo i to jest samochód który bym wybrał jako mój samochód na weekend.
RS5 / RS4 V8 za dźwięk prowadzenie i całokształt i wiem że superb 2.0 tsi kombi po sofcie narobi mi wstydu ale mam to gdzieś.
BBK ma swój styl i trzymam kciuki za powodzenie w projekcie.

: 2020-10-14, 14:49
autor: Wizard
Oprócz powyższych zdjęć, zgodnie z opisem auto dostało modyfikacje typu podkładki od SIDa, carbonową klapkę w kolektorze ssącym, zaizolowanie kolektora i dla lepszego samopoczucia :lol: wkładkę K&N.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obecnie auto czeka na zdjęcie silnika, zamontowanie fazatorów z ASO a co za tym idzie ponowny montaż rozrządu. Później przyjdzie czas na nowy zawias oraz dystanse bo obecne felgi siedzą zbyt głęboko (ori RS4 B7 19). Planuję również (tu się waham) polakierować auto od nowa w taki lakier jaki ma obecnie (denerwują mnie niektóre ryski :mrgreen: ) lub okleić na biało, ewentualnie w imola yellow. To jednak plany wiosenne, najpierw auto technicznie musi być lalka.

: 2020-10-14, 15:33
autor: 2f2f
Ja bym oklejal ale nie w jeden kolor. Mega są teraz możliwości wyboru sztosowych foli

: 2021-05-04, 14:27
autor: Wizard
Panowie, po wielu perypetiach i niemal roku doprowadzania auta do stanu technicznie niemalże idealnego pojechałem na hamownię. Pierwsza próba pokazała 328 PS i 366 Nm, druga 342 PS i 387 PS - pierwsze podejście na zamkniętych przepustnicach, drugie na otwartych. Kilka dni temu zrobiłem pomiar kompresji na cylindrach - wahał się od 12-12.5 na sześciu cylindrach, a na dwóch było 13. Remont uważam za zakończony sukcesem, kwestię opłacalności przemilczę jednak nie robiłem tego dla racjonalności, a dla przyjemności. Teraz w końcu czas na odpowiednią korektę lakieru, gwint, nowe BBS CH-R i wiele różności, które będą już tylko przyjemnościami przy poprzednich czynnościach. Pozdrawiam.

Dla wiarygodności i niedowiarków zamieszczam wykres:

Obrazek

: 2021-05-07, 14:26
autor: vegetagt
czym jest spowodowana taka rozbieżność w obrotach maksymalnych przy pierwszym i drugim pomiarze?

: 2021-05-07, 19:07
autor: Wizard
vegetagt pisze:czym jest spowodowana taka rozbieżność w obrotach maksymalnych przy pierwszym i drugim pomiarze?
Przyznam szczerze, że nie wiem.

: 2021-05-11, 20:11
autor: gustav
Dla porównania wrzucam wykres serii z ingolstad.

[ Dodano: 2021-05-11, 20:11 ]
Dla porównania wrzucam wykres serii z ingolstad.

Obrazek

: 2021-06-05, 08:12
autor: true jiGsaw
Moment obrotowy na poziomie mojego dawnego M3 E46 z 3.2 litra pod maska.

Niemniej gratuluje proby i przede wszystkim samozaparcia w dazeniu do czegos w czym prawdopodobnie tylko Ty widziales sens. :) liczy sie pasja