: 2020-03-03, 20:11
luk448, czyli pasują p&p czym one się różnią względem 2,7 ? ostrzejszym wałkiem i większymi kanałami ?
do głowic szerokich musisz miec kolektor podrezany poliftowy pozatym na moce które chcesz to bezsens, ewentualnie zregeneruj te co masz jak kompresji nie ma, a jak jest dobra to nie rob nic... ;)luk448 pisze:Od APSa mozesz wrzucic czyli od 2.4 .Wieksze przerobki?Przy tych mochach jakie chcesz osiagnac to niee-poprostu maja byc sprawne,szczelne-oddaj je do kogos ogarnietego znajacego sie na rzeczy
Wiec napisz co masz ;)Papol pisze:Bartek baaaaardzo okroil moj silnik... powiem tak jedynie gdzie prawda to wal a reszta juz inna bajka ...
emilzizi pisze:DobrzanskiS4B5, u Papola nawet nie ma 2.9😉
Jeżeli ma tłoki z Rs4, to nie ma chuja żeby było tyle😉
Ale jak to Papol, ma jedyny taki silnik na świecie.
To skąd mamy wiedzieć co on tam ma😎
O to to ... 🙂emilzizi pisze:DobrzanskiS4B5, u Papola nawet nie ma 2.9😉
Jeżeli ma tłoki z Rs4, to nie ma chuja żeby było tyle😉
Ale jak to Papol, ma jedyny taki silnik na świecie.
To skąd mamy wiedzieć co on tam ma😎
Wszyscy wiedzoo ... to co ja bede sie rozpisywal 😁DobrzanskiS4B5 pisze:emilzizi pisze:DobrzanskiS4B5, u Papola nawet nie ma 2.9😉
Jeżeli ma tłoki z Rs4, to nie ma chuja żeby było tyle😉
Ale jak to Papol, ma jedyny taki silnik na świecie.
To skąd mamy wiedzieć co on tam ma😎![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tam siedzi
Wał ASN / kuta korba / tłoki RS4 i raczej nic więcej bo rozwiertu nie było z tego co pamiętam ,ale czy to ważne