Strona 2 z 2
: 2020-02-17, 13:35
autor: schockvvave
no tak jak Ci pisałem za duży rozstrzał, aczkolwiek u mnie było przed rorzrządem i bez żadnych polmanych slizgów itp -2 i -6 a pózniej -3 i -7 max.
po robocie bylo 0,0 0,1 i max 0,2 w grupie 093.
to sie okaze jak bedzie jechac po zlozeniu. wariatory jak pawel pisze to najlepiej wychodzi na logach co sie dzieje.
tam patrzysz na 91 i 92 i masz wartosc zadana i jaka aktualnie osiaga. pojezdzic zlogowac. tam ma dązyc do ideału i tyle.
: 2020-02-17, 13:36
autor: pawelosinski83
jak tam chcesz... u mnie 3 razy był silnik wyjmowany i skończyło sie na -3 -4 na nowych wariatorach (używki beż śaldów zużycia), nowych łańcuchach i nowych napinaczach i ślizgach. Przy takim ustawieniu blokady wchodziły na miejsce po kilku obrotach silnika i rozrządu. Przy 0 i -6 moim zdaniem nie wejdą... i najgorsze, że 1 strona mocno ucieka... Może dogadaj się, że warunkowo odbierasz + rabacik, ale jak coś będzie nie halo to poprawiają...
: 2020-02-17, 23:11
autor: rampaw92
pawelosinski83 pisze:jak tam chcesz... u mnie 3 razy był silnik wyjmowany i skończyło sie na -3 -4 na nowych wariatorach (używki beż śaldów zużycia), nowych łańcuchach i nowych napinaczach i ślizgach. Przy takim ustawieniu blokady wchodziły na miejsce po kilku obrotach silnika i rozrządu. Przy 0 i -6 moim zdaniem nie wejdą... i najgorsze, że 1 strona mocno ucieka... Może dogadaj się, że warunkowo odbierasz + rabacik, ale jak coś będzie nie halo to poprawiają...
faktycznie u mnie ucieka jedna strona.... no nie wiem co zrobić troche chujowa sytuacja :)