Strona 2 z 2
					
				
				: 2011-10-13, 21:51
				autor: intertuning
				Karbon (mowa o prawdziwym wloknie) wykonany z zastosowaniem własciwej technologi produkcji jest kilka krotnie wytrzymalszy niż seryjne elementy nadwozia wiec automatycznie bezpieczniejszy.Nie jest stosowany w seryjnej produkcji (oczywiscie sa wyjatki) ze wzgledu na koszty i długi proces produkcji danego elementu.Stara Vette prawie cała jest z plastiku 

 
			
					
				
				: 2012-02-18, 22:18
				autor: SID
				
			 
			
					
				
				: 2012-08-13, 20:27
				autor: SID
				coś tam ruszyło w temacie, niebawem gotowe elem

 
			
					
				
				: 2012-09-05, 21:33
				autor: SID
				waga ori drzwi (gołych) to 9,4 kg
waga lekkich drzwi to 1,40 kg
pozostało tylko wyciąć otwory pod mocowania, zawiasy się przykręca do alu płaskowników
w wtorek pozostałe 3 drzwi
różnica 8 kg + 8 kg + tył drzwi mniejsze to pewnie z 6 kg + 6 kg = 28 kg
 
 
 
 

 
			
					
				
				: 2012-09-12, 20:03
				autor: SID
				mamy już 3-je drzwi, w poniedziałek 4-rte i może maska
zwarzone :
- ori 7,8 kg tył drzwi RS4
- lekkie 1,8 kg tył RS
różnica 6 kg
czyli razem na drzwiach zejdziemy tak jak pisałem 28 kg + brak listew alu i innych pierdół z 3-5 kg
razem 32 kg około
 
 

 
			
					
				
				: 2013-07-30, 21:25
				autor: SID
				dziś miałem trochę czasu i złożyłem jedne drzwi z elem. jakie miałem luzem
wszystko ładnie pasuje,
niestety elektr. szyby już nie dla mnie więc korbka wlatuje.
Panel carbon na drzwi wleci niebawem bo gotowy leży.
Dopracować, pomalować, złożyć, założyć - zważyć.
po lewej lekkie - po prawej ori
 
 
 
 
zamki, klamki pasują p&p
 
 
 
 
nowy lekki system otwierania szyb
 
 

 
			
					
				
				: 2013-07-30, 22:08
				autor: Jachyr
				Ile planowo mniej ma byc wzgledem seri??
			 
			
					
				
				: 2013-07-30, 22:20
				autor: SID
				Jachyr pisze:Ile planowo mniej ma byc wzgledem seri??
wyżej pisze
 
			
					
				
				: 2013-07-31, 13:52
				autor: Jachyr
				Czhodzi mi o mase calego auta nie poszczegolnych elementów.