Strona 2 z 6

: 2011-09-22, 13:02
autor: Toldi
brutalnie na tych felgach wyglada :D

: 2011-09-22, 23:46
autor: Sql
Piekne felgi ale takiego rezania przodu w RS4 jakos nie moge zniesc.

To klasyk, tak nie mozna! :shock:

: 2011-10-07, 23:52
autor: huzi
czekamy co bedzie z 2xgt3071 .. to chyba i kucie bedzie ? i moze w jakas 7..

: 2011-10-08, 13:53
autor: Rafalek114
tak silnik bedzie zakuty. Prace ruszyl , co do sprezarek to zobaczymy czy 3071 da rade upchac na dole . Jak beda jakies postepy to bede aktualizowal.

: 2011-10-08, 16:38
autor: sokol22
jak na dole nie wejda to na gore :D tylko gorzej z maska :-|

: 2011-10-08, 17:39
autor: Rafalek114
W tym projekcie sprezarki musza byc na dole , nie ma innej opcji , poniewaz jezeli sprezarki beda na gorze nie przejdzie przez TUV

: 2011-10-08, 18:05
autor: Jigsaw
Powiedz jak to jest z tym dennym TUV'em ?? po cenzura to wogóle istnieje ?? o co chodzi niby możesz tuningować a niby nie możesz...bo wielkie turba możesz założyć ale muszą być na dole czyli na montaż turbin pozwalają tym samym na tuning ale na to żeby był na górze to nie....dlaczego ?? co ta za różnica czy będą na dole czy na górze czy na dachu ???

Pojebany ten TUV

: 2011-10-08, 20:06
autor: aw69
Powiedz jak to jest z tym dennym TUV'em ?? po cenzura to wogóle istnieje ?? o co chodzi niby możesz tuningować a niby nie możesz...bo wielkie turba możesz założyć ale muszą być na dole czyli na montaż turbin pozwalają tym samym na tuning ale na to żeby był na górze to nie....dlaczego ?? co ta za różnica czy będą na dole czy na górze czy na dachu ???

Pojebany ten TUV
Rozbawiłeś mnie Michał :) Istnie po to samo po co u nas istnieje przegląd techniczny....tylko w naszym kraju niema takich restrykcyjnych norm które auta muszą spełniać, aby go otrzymać.....

: 2011-10-08, 20:13
autor: Rafalek114
Nie ,tak naprawde nie ma roznicy gdzie one beda . Bo teoretycznie nie jestes w stanie wpisac zadnej sprezarki "Garrett" precisione ,albo czegos w tym stylu . Dlatego w DE sa bardzo popularne hybrydowe sprezarki . Oni przypierdalaja sie o wszystko ,dlatego musimy umiescic turbiny na dole i liczyc ,ze znajdzie sie ktos kto przymknie oko lub poprostu sie nie zorientuje przy przegladzie ,ze sa inne turbiny;-)

Dlaczego tak jest... nie jestem w stanie wytlumaczyc ,ale na kazda zamontowana czesc musisz miec ATEST , jezeli go nie posiadasz to legalnie tego nie wpiszesz ,a co za tym idzie - samochod nie przejdzie przegladu TUV

: 2011-10-08, 20:16
autor: aw69
słabo jakos widze te GT30 na dole....ale próbujcie moze sie uda

: 2011-10-08, 20:38
autor: Jigsaw
aw69 pisze:Rozbawiłeś mnie Michał :)


Bo ja uśmiechnięty chłopak jestem :mrgreen:

Przegląd to jedno a dopierdalanie się do ludzi to drugie....

Rafałek jeżeli mówisz że liczysz że ktoś nie zauważy GT30 na dole i przejdzie przegląd....a nie zauważy wielkiego IC innego wydechu itp ??

: 2012-01-13, 00:03
autor: Rafalek114
A wiec tak jak juz wspominalem , nadeszla zima i ruszamy z Stage 2 . Pierwsze czesci juz podochodzily

Kute korbowody pauter-a

Obrazek[/url]

Wal korbowy z 3,0 od sida

Obrazek[/url]


Glowice leza juz u borysa , rozebrane czekaja na porting i nowy pakiet "supertecha" zawory , podkladki , sprezyny


Obrazek[/url]

Pod koniec miesiaca maja dojsc sprezarki ,nowe walki , tloki i pare innych gadzetow ;)

C.D.N

: 2012-01-13, 00:23
autor: nosb
Czyli rozumiem ze celujecie w jakąs 7demke z przodu ? :)

: 2012-01-13, 01:04
autor: Rafalek114
nosb pisze:Czyli rozumiem ze celujecie w jakąs 7demke z przodu ? :)
Zalozenia sa mocne , co z tego wyjdzie okaze sie z pewnoscia juz za pare miesicy . Mamy nadzieje ze kolo Maja samochod bedzie juz gotowy . Jest bardzo duzo do zrobienia ,a czas oczekiwania na sprezarki i inne czesci jest czasem bardzo dlugi .

: 2012-01-13, 01:41
autor: Nikolas
Tłusto!!!