Taki tam rs6 c5 manual

4.2 V8 T / 5.0 V10 / 5.2 V10 / 4.0 V8 T

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Awatar użytkownika
emilzizi
Posty: 253
Rejestracja: 2012-05-13, 15:51
Lokalizacja: Wlkp
Płeć:
Kontakt:

Post autor: emilzizi »

emay, sam jestem ciekaw jakie to robi czasy teraz.
Jeżeli ic seryjne.
A pewnie są bo kurpiu nic nie pisze o ich wymianie.
Trochę to bez sensu.
To ciekaw jestem jak latem będzie z tą mocą.
V8 jest w stanie ogrzać małą miejscowość tyle generuje ciepła ;-)
prnit
Posty: 195
Rejestracja: 2013-11-08, 16:24
Lokalizacja: Wawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: prnit »

nie mam już raceologica a jezdze autem w miescie także bardziej interesuje mnie 0-100 niż 100-200 bo gdzie ja mam po miescie tyle jezdzić, ze swiatel czasem do 140-150max jak sie trafi jakis mocny zawodnik. Nie sądzę też ze te czasy 100-200 bedą jakieś ciekawe pewno 10 sek +...czekamy na pomiary osiągów tego manuala bo po 10 latach wkoncu otwiera się droga na robienie z C5 naprawdę szybkich aut, wcześniej przez skrzynię były jedynie w miarę szybkie. Pewno po zrobieniu hybryd z ori turbin mozna spokojnie mieć 600, może 650.
S8 D4
kurpiu
Posty: 813
Rejestracja: 2011-08-17, 23:12
Lokalizacja: ozorków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: kurpiu »

Oglolnie mocy nie bylo w planie. Na piewsze poszedl manual. A moc byla robiona z ciekawosci na seryjnym osprzecie. Plan jest na wydajniejsze IC ktore zrobie z innych rdzeni. Turbo wlaci jakas hybryda i druga mapa na E85 bo wlasciciel ma pod domem stacje. Ale to plan na po wakacje
FB; Gekon garage
Oficjalna dystrybucja podtlenku azotu.
Modyfikacje mechaniczne.
Hamownia 4x4
mitr
Posty: 74
Rejestracja: 2012-01-29, 00:15
Lokalizacja: Z Kontowni
Płeć:
Kontakt:

Post autor: mitr »

jakby kogoś interesowały pomiary to proszę, wyniki z wieczornych doznań.

Najlepsze 0-100
https://megawrzuta.pl/download/f4ed5a90 ... a6abe.html

Najlepsze 100-200
https://megawrzuta.pl/download/9f691d1e ... 862d4.html

Sprawca to rs6c5 sedan z 25l paliwa +75kg kierownik.

Generalnie 0-100 spokojnie można poprawić w lepszych warunkach pogodowych ze względu na trakcję. Przy włączonym ESP trakcja mruga do ponad 100km/h a czasy wychodzą około 5.2s-5.7s. Przy wyłączonej jest znacząca poprawa ale wyraźnie czuć uślizg.

Co do 100-200 to było wiele prób w różnej konfiguracji i na S i D i M. Najlepsze czasy wysokie 8 niskie 9 robiłem na M startując od 3 z gazem tak żeby nie było kickdown, dopiero powyżej 4krpm było w podłogę. Pozwalałem zmieniać mu biegi w M czyli jechał do czerwonego. Jak będę miał chwilę po testuję ze zmianami ręcznie przy niższych rpm.

To na tyle ;) Dzisiaj na pomiary wyjeżdża następny dziczek, jak będę miał wenę opiszę w innym temacie.

Aha no i oczywiście wszystkie pomiary 100-200 robione były na niemieckiej autostradzie ;)
Ostatnio zmieniony 2020-11-01, 12:06 przez mitr, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
emay
Posty: 1407
Rejestracja: 2014-08-22, 10:06
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Kontakt:

Post autor: emay »

mitr pisze:jakby kogoś interesowały pomiary to proszę, wyniki z wieczornych doznań.

Najlepsze 0-100
https://megawrzuta.pl/download/f4ed5a90 ... a6abe.html

Najlepsze 100-200
https://megawrzuta.pl/download/9f691d1e ... 862d4.html

Sprawdza to rs6c5 sedan z 25l paliwa +75kg kierownik.

Generalnie 0-100 spokojnie można poprawić w lepszych warunkach pogodowych ze względu na trakcję. Przy włączonym ESP trakcja mruga do ponad 100km/h a czasy wychodzą około 5.2s-5.7s. Przy wyłączonej jest znacząca poprawa ale wyraźnie czuć uślizg.

Co do 100-200 to było wiele prób w różnej konfiguracji i na S i D i M. Najlepsze czasy wysokie 8 niskie 9 robiłem na M startując od 3 z gazem tak żeby nie było kickdown, dopiero powyżej 4krpm było w podłogę. Pozwalałem zmieniać mu biegi w M czyli jechał do czerwonego. Jak będę miał chwilę po testuję ze zmianami ręcznie przy niższych rpm.

To na tyle ;) Dzisiaj na pomiary wyjeżdża następny dziczek, jak będę miał wenę opiszę w innym temacie.

Aha no i oczywiście wszystkie pomiary 100-200 robione były na niemieckiej autostradzie ;)
Seria ?
mitr
Posty: 74
Rejestracja: 2012-01-29, 00:15
Lokalizacja: Z Kontowni
Płeć:
Kontakt:

Post autor: mitr »

No co ty ;)
Masta_J
Posty: 686
Rejestracja: 2014-02-08, 12:49
Lokalizacja: śląsk
Kontakt:

Post autor: Masta_J »

Można ufać tej apce? Czy jednak RaceLogic?
Masta_J

`S3 8P CS Stage4
RS6 BCY
`S6 AQJ
`S6 AAN
mitr
Posty: 74
Rejestracja: 2012-01-29, 00:15
Lokalizacja: Z Kontowni
Płeć:
Kontakt:

Post autor: mitr »

To nie apka tylko urządzenie https://redrive.it.
Masta_J
Posty: 686
Rejestracja: 2014-02-08, 12:49
Lokalizacja: śląsk
Kontakt:

Post autor: Masta_J »

Czy można ufać temu urządzeniu czy raczej RaceLogic?
Masta_J

`S3 8P CS Stage4
RS6 BCY
`S6 AQJ
`S6 AAN
mitr
Posty: 74
Rejestracja: 2012-01-29, 00:15
Lokalizacja: Z Kontowni
Płeć:
Kontakt:

Post autor: mitr »

A co to znaczy ufać? Nikomu ani niczemu nie ufam :) Jeżeli pytasz o dokładność to zobacz w google wyniki pomiarów RaceLogic i redrive na wyścigach 1/4 zobaczysz co jest dokładniejsze ;) Z tego co kojarzę, Performance Box Racelogica jest 10hz dopiero Vbox ma 20hz, tak jak ReDrive.
Awatar użytkownika
emay
Posty: 1407
Rejestracja: 2014-08-22, 10:06
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Kontakt:

Post autor: emay »

nowe RL też są już 20hz. Ile tam HP jest w ten RS6 ?
mitr
Posty: 74
Rejestracja: 2012-01-29, 00:15
Lokalizacja: Z Kontowni
Płeć:
Kontakt:

Post autor: mitr »

Hamownia w +30C pokazała 530ileś dokładnie nie pamiętam bo to kilka lat temu było.
HAIDI78
Posty: 102
Rejestracja: 2011-02-13, 16:27
Lokalizacja: Trzebnica
Płeć:
Kontakt:

Post autor: HAIDI78 »

mitr pisze:Hamownia w +30C pokazała 530ileś dokładnie nie pamiętam bo to kilka lat temu było.
Przy takiej mocy powinien robić spokojnie 4,5s. 0-100, skoro fabrycznie ma 4,7
Audi A6 C7 Competition
416/806
Masta_J
Posty: 686
Rejestracja: 2014-02-08, 12:49
Lokalizacja: śląsk
Kontakt:

Post autor: Masta_J »

I dlatego robi 4,35?
Masta_J

`S3 8P CS Stage4
RS6 BCY
`S6 AQJ
`S6 AAN
HAIDI78
Posty: 102
Rejestracja: 2011-02-13, 16:27
Lokalizacja: Trzebnica
Płeć:
Kontakt:

Post autor: HAIDI78 »

Masta_J pisze:I dlatego robi 4,35?
:oops:
Audi A6 C7 Competition
416/806
ODPOWIEDZ