Strona 2 z 74

: 2011-08-10, 12:55
autor: bracus
no tak tylko w esce 450 konnej na K04 zeby dodłubać 50 KM to już lepiej zamienić fotele na kubły i masz 50 KG oszczędności :-) tyle tylko ze przy pewnych osiągach i masie to 50 kg nie równa się 50 KM :-)

: 2011-08-10, 13:15
autor: Jigsaw
To był przykład czysto teoretyczny a Ty się czepiasz jak w urzędzie skarbowym

: 2011-08-10, 13:29
autor: bracus
nic się nie czepiam ale to właśnie to jest sedno całej sprawy i kompletnie się nie zgadzam z wypowiedzią że lepiej dokoksać niż zejść z wagi
pomijając oczywisty aspekt ekonomiczny to gdzie tu bezawaryjność ?
albo się ma 500 tysięcy na GTR'a P800 albo się ma wydmuszkę do ganiania i normalne auto na co dzień
jak coś jest do wszystkiego to jest do niczego jak np. mój samochód
ani to komfortowy dailydriver ani torpeda a taka furka o jakiej jest ten temat to imo strzał w dziesiątkę

: 2011-08-10, 14:19
autor: SID
Auto mialo dzwona i nie oplaca sie go robic z malowaniem do "lansu"
mysle odchudzic auto około 200-250 kg
auto nie ma byc wcale praktyczne wiec do wyjebania idzie wszystko co zbedne,

dzialam dalej - dzis wyslnik wyleci :-D

: 2011-08-10, 14:30
autor: 1kowal1
Sid jak będziesz wywalał poszczególne elementy to mógłbyś je ważyć i wrzucać na forum
żeby było wiadomo ile i z czego można zejść
na pewno kilku osobom się przyda

: 2011-08-10, 17:03
autor: LCQ
1kowal1 pisze:Sid jak będziesz wywalał poszczególne elementy to mógłbyś je ważyć i wrzucać na forum
żeby było wiadomo ile i z czego można zejść
na pewno kilku osobom się przyda

+1

: 2011-08-10, 17:09
autor: buba
wywalenie silnika jest najlepszą opcją zejścia z masy :mrgreen:

a auto ma być na winkle czy do ganiania na prostych

: 2011-08-10, 18:09
autor: SID
będzie czas to i zważę, narazie organizuje blacharza aby go naprawił bo przyznam się iz spodziewalem sie mniejszych uszkodzeń,
dostała podłużnica i okolice za kołem od strony pasazera,

działam caly czas przy aucie - dzis wyciagnołem już silnik :-D
póżniej dam wiecej foto

Obrazek

: 2011-08-10, 21:26
autor: Norbi
Sprytna fotka od złej strony auta :mrgreen:
kto tam śpi na schodach nawalony? :mrgreen:

: 2011-08-10, 22:04
autor: Marcins
Norbi pisze:Sprytna fotka od złej strony auta :mrgreen:
kto tam śpi na schodach nawalony? :mrgreen:
Blacharz :mrgreen: ?

: 2011-08-10, 23:52
autor: SID
dobrze by było gdyby już blacharz czekał i spał :-) as narazie to plandeka :-P

Buda ma walniętą podłużmnice - myśle że zrobię ją bez wpływu na geometrie,
jesli okażą sięwieksze uszkodzenia lub cena za naprawe będzie za wysoka to zrezygnuje z tego egzemplarza i kupie coś innego.
wszystko zależy od ceny.

Felga pasazera :-D
Obrazek

Gość jezdził na walniętych obu osonach przegubów - smar na zwrotnicy masakra
Obrazek

Pęknięta zwrotnica
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Włąściciel zostawił mi Sportowy wydech Miltek'a :-D
który napewno zostanie w aucie.
Sprężyny H&R ale foto w nast tygodniu bo mi uszło - teraz narazie zostaną.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Auto już robione
Obrazek

Mój pierwszy raz - tzn - pierwszy raz sam z auta wyciągnołem silnik 2,7 :-D
wiekopomna chwila 8-)
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Auto obecnie stoi już na kołach (nie dosłownie :-P )
Obrazek

Za tydzień deomolka wstępna środka, oględziny "śpiącego blacharza".
Kto wie czy za tydzień zawita do mnie biały sedan S4 z body RS4 wówczas role aut się odrazu zamieniają ! :mrgreen:

: 2011-08-11, 00:33
autor: sportmile
heheh ten silnik to widze ze wyrwales :mrgreen: z wszystkim leniu

: 2011-08-11, 00:39
autor: SID
chciałem zobaczyć szkody w budzie i tak było chyba najszybciej bo i tak bym potem zawieche wyciągał,
zreszta tak jak pisałem to był mój pierwszy silnik :-D (nie licząc poprzedniego gdzie miałem pomoc i był połowie przygotowany.

i tak mają zwrotnice, heble i slink z RS4 wejść potem

: 2011-08-11, 09:57
autor: cowboy
to ori BBS LM ??

zajebiste felgi ale jak widać nie pancerne :)

: 2011-08-11, 10:23
autor: kosiniak
mi sie wydaje ze to repliki :/