Strona 2 z 74
					
				
				: 2011-08-10, 12:55
				autor: bracus
				no tak tylko w esce 450 konnej na K04 zeby dodłubać 50 KM to już lepiej zamienić fotele na kubły i masz 50 KG oszczędności 

 tyle tylko ze przy pewnych osiągach i masie to 50 kg nie równa się 50 KM 

 
			
					
				
				: 2011-08-10, 13:15
				autor: Jigsaw
				To był przykład czysto teoretyczny a Ty się czepiasz jak w urzędzie skarbowym
			 
			
					
				
				: 2011-08-10, 13:29
				autor: bracus
				nic się nie czepiam ale to właśnie to jest sedno całej sprawy i kompletnie się nie zgadzam z wypowiedzią że lepiej dokoksać niż zejść z wagi 
pomijając oczywisty aspekt ekonomiczny to gdzie tu bezawaryjność ? 
albo się ma 500 tysięcy na GTR'a P800 albo się ma wydmuszkę do ganiania i normalne auto na co dzień 
jak coś jest do wszystkiego to jest do niczego jak np. mój samochód
ani to komfortowy dailydriver ani torpeda a taka furka o jakiej jest ten temat to imo strzał w dziesiątkę
			 
			
					
				
				: 2011-08-10, 14:19
				autor: SID
				Auto mialo dzwona i nie oplaca sie go robic z malowaniem do "lansu"
mysle odchudzic auto około 200-250 kg
auto nie ma byc wcale praktyczne wiec do wyjebania idzie wszystko co zbedne,
dzialam dalej - dzis wyslnik wyleci  

 
			
					
				
				: 2011-08-10, 14:30
				autor: 1kowal1
				Sid jak będziesz wywalał poszczególne elementy to mógłbyś je ważyć i wrzucać na forum
żeby było wiadomo ile i z czego można zejść
na pewno kilku osobom się przyda
			 
			
					
				
				: 2011-08-10, 17:03
				autor: LCQ
				1kowal1 pisze:Sid jak będziesz wywalał poszczególne elementy to mógłbyś je ważyć i wrzucać na forum
żeby było wiadomo ile i z czego można zejść
na pewno kilku osobom się przyda
+1
 
			
					
				
				: 2011-08-10, 17:09
				autor: buba
				wywalenie silnika jest najlepszą opcją zejścia z masy 
 
 
a auto ma być na winkle czy do ganiania na prostych
 
			
					
				
				: 2011-08-10, 18:09
				autor: SID
				będzie czas to i zważę, narazie organizuje blacharza aby go naprawił bo przyznam się iz spodziewalem sie mniejszych uszkodzeń,
dostała podłużnica i okolice za kołem od strony pasazera,
działam caly czas przy aucie - dzis wyciagnołem już silnik  
 
 
póżniej dam wiecej foto

 
			
					
				
				: 2011-08-10, 21:26
				autor: Norbi
				Sprytna fotka od złej strony auta  
 
 
kto tam śpi na schodach nawalony? 

 
			
					
				
				: 2011-08-10, 22:04
				autor: Marcins
				Norbi pisze:Sprytna fotka od złej strony auta  
 
 
kto tam śpi na schodach nawalony? 

 
Blacharz  

  ?
 
			
					
				
				: 2011-08-10, 23:52
				autor: SID
				
			 
			
					
				
				: 2011-08-11, 00:33
				autor: sportmile
				heheh ten silnik to widze ze wyrwales  

 z wszystkim leniu
 
			
					
				
				: 2011-08-11, 00:39
				autor: SID
				chciałem zobaczyć szkody w budzie i tak było chyba najszybciej bo i tak bym potem zawieche wyciągał,
zreszta tak jak pisałem to był mój pierwszy silnik  

  (nie licząc poprzedniego gdzie miałem pomoc i był połowie przygotowany.
i tak mają zwrotnice, heble i slink z RS4 wejść potem
 
			
					
				
				: 2011-08-11, 09:57
				autor: cowboy
				to ori BBS LM ??
zajebiste felgi ale jak widać nie pancerne :)
			 
			
					
				
				: 2011-08-11, 10:23
				autor: kosiniak
				mi sie wydaje ze to repliki :/