Strona 2 z 2
: 2018-06-30, 23:19
autor: atom1
jak nie drutujez to trzba bylo kupic nowy a nie regenrowac stary ktory teoretycznie jest nierozbieralny (jak wiekszosc rzeczy teraz) To jakie szczotki zastosuje
(i w ogole uda mu sie dostac w tym kraju) ma male znaczenie oby wymiar sie zgadzał, zuzycie rok czy 3 jest moim zdaniem malo istotne jezeli nie ma innej mozliwosci
: 2018-06-30, 23:45
autor: WojtasTaba
Idąc tym tropem powinno się kupować nowe auto z salonu.
Solidna i dokładna naprawa to dobry kompromis.
Ludzie, którzy robią jedną, dwie, dziesięć rzeczy, które wytrzymują rok - trzy później sieją zamęt, że to kiepskie auta, bo wciąż wkładają pieniądze, a one co rusz wciąż się psują. Dlatego kompletnie nie popieram takich półnapraw, ale ostatecznie i tak każdy zrobi to co będzie chciał.
piotr148 - swoją drogą myślisz, że grzanie się Twojej motorowni jest spowodowane tylko tym wentylatorem? Tak naprawdę, w praktyce to on jakiegoś wielkiego szału to nie robi. Przyjrzyj się czy coś jeszcze Twojej furze nie dolega.
: 2018-07-01, 17:10
autor: daw2
Szczotki muszą być do instalacji 12v. Po zamontowaniu takich na 230v wszystko się tam stopi i zniszczy.Chodzi o płynące prądy (ok. 40A) Wiec lepiej od razu nowy wiatrak.
: 2018-07-05, 21:25
autor: piotr148
Szczotki wymienione. Udało mi się ściągnąć z PL szczotki typowo do takich wentylatorów. Jak chodzi o grzanie narazie jest ok ale zobaczę jak będzie podczas mocnego upału. Pytanie z innej bajki czy zaznaczone zawory nie powinny być oba obrócone w tym samym kierunku ?

: 2018-07-05, 21:27
autor: daniel.c
Tak jak mówisz. Powinny być tak samo.
DV na zdjęciu z lewej strony (prawa strona auta) jest odwrotnie założony.
: 2018-07-05, 22:27
autor: piotr148
Jaki to mogło mieć wpływ ?
: 2018-07-05, 23:18
autor: WojtasTaba
Ja to tylko tu zostawię dla potomnych. Kolejny niesprawny wentylator - kolejne szczotki.
