S6 C5 słabe osiągi

4.2 V8 T / 5.0 V10 / 5.2 V10 / 4.0 V8 T

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

Malisz pisze:
RRyb pisze:Ewidentnie szukasz dziury w całym :mrgreen:
Nie wiesz kiedy robione były świece, cewki pewnie też nie, dodatkowo masz nieszczelność a wg Twoich obserwacji jest w przybliżeniu 1sek straty podpierając się YT no gościu :mrgreen:
Zrób to wszystko weź od jakiegoś ziomka RL i sprawdź dokładnie 100-200 i będzie najbardziej miarodajny wynik ;-)
Masz rację ;) A jeszcze jedna sprawa, jest jakiś polecamy magik w Warszawie i okolicach dla S6? Dziś byłem u 4 mechaników i żaden nie ma sprzętu/nie podejmie się pomiaru kompresji, ani nie ma przedłużki do zmiany świec. Pewnie dałbym radę sam, ale nie mam obecnie za bardzo czasu.
ja jebie co to za mechanicy. wymiana świec to podstawowa usługa w warsztacie. nie jeździj wiecej w takie rejony
Malisz
Posty: 7
Rejestracja: 2015-09-22, 15:45
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Malisz »

Chyba wykrakałem :P Dziś po odpaleniu tragicznie tłuką się (chyba) nastawniki. Wczoraj usłyszałem je pierwszy raz dosłownie 1s, dziś słychać dużo dłużej. Po podpięciu VAGa wyszło w kanale 093 0 i 0, natomiast w 090 jest -8 i -2. Wszystko na zimnym silniku, bo go zgasiłem dość szybko. Dźwięk jest przerażający.

A jednak dźwięk ustał, wystarczyło wrzucić wsteczny i momentalnie wszystko przycichło. Wyczytałem, że płukanie silnika i zalanie innego oleju może wyciszyć problem nastawników. Obecnie mam wlany Millers 5w40.

[ Dodano: 2018-06-23, 17:30 ]
Podciśnienie naprawione. Świece nowe, kompresję sprawdził mi mechanik i powiedział że książkowa. Pożyczę racelogic i sprawdzę osiągi, wtedy będzie jakiś obiektywny wynik, natomiast moim zdaniem nie ma różnicy po tych zabiegach.
ODPOWIEDZ