Sondy Egt. Błąd

Moderatorzy: buba, Mod-Team

imhotet
Posty: 391
Rejestracja: 2016-04-15, 21:49
Lokalizacja: Strzegom
Płeć:
Kontakt:

Post autor: imhotet »

a co Ci przeszkadza 940 ?:p to nie jest czasem minimum jakie czyta sonda ? 940-1030?
kamilini
Posty: 5
Rejestracja: 2018-07-07, 19:09
Lokalizacja: Zawiercie
Płeć:
Kontakt:

Post autor: kamilini »

Wydaje mi się że egt jest czytane już od temperatury otoczenia ale niech się wypowie ktoś kto wie na 100%
vegetagt
Posty: 216
Rejestracja: 2017-07-17, 21:40
Lokalizacja: NO
Kontakt:

Post autor: vegetagt »

That is correct, your EGT's will only show +945C on Vagcom unless the EGT actually rises above that.
I've got a failing sensor at the moment and on WOT runs at high revs, it spikes from 945C to about 1130C (I think) which is the maximum value it can read.

So if yours is sticking at 945C, I would say it sounds like they are working ok. You might find if you do a 3rd-4th gear run up to redline then it might show up an issue.

https://www.audi-sport.net/xf/threads/s ... ad.111491/
kamilini
Posty: 5
Rejestracja: 2018-07-07, 19:09
Lokalizacja: Zawiercie
Płeć:
Kontakt:

Post autor: kamilini »

dzisiaj po przejechaniu okolo kilometra wyszły takie błędyjak poniżej. Wymienione płytki od sida termopary mierzone przy około 30* mają 2.2ohm, a grzane opalarką do około 600 opór rośnie do 32, wiązka przemierzona nie ma zwarc ani przerw napięcie ze sterownika na egt 2.7v gdzie szukać dalej ? brakuje mijuz pomysłów a nie ma u mnie nikogo z takim silnikiem zebym mógł porównać niestety. nie robiłem logów bo nie ma chyba sensu w trybie awaryjnym. z góry dzieki za pomoc


Control Module Part Number: 4Z7 907 551 D
Component and/or Version: 2.7l V6/5VT G 0001
Software Coding: 10752
Work Shop Code: WSC 00000
Additional Info: WAUZZZ4BZ1N161868 AUZ7Z0A1850983
VCID: 4480D43F5488781E39-50E6
7 Faults Found:

17530 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B2 S2
P1122 - 35-00 - Open Circuit
18321 - Pressure Sensor for Brake Boost (G294)
P1913 - 35-00 - Short to Ground
17862 - Exhaust Gas Temp Sensor 1 (G235)
P1454 - 35-00 - Short to Ground
17866 - Exhaust Gas Temp Sensor 2 (G236)
P1458 - 35-00 - Short to Ground
17524 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S1
P1116 - 35-00 - Open Circuit
16518 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1
P0134 - 35-00 - No Activity
17548 - Oxygen (Lambda) Sensor; B2 S2
P1140 - 35-00 - Internal Resistance too High
Awatar użytkownika
mylek
Posty: 227
Rejestracja: 2014-11-12, 16:37
Lokalizacja: Kłaj
Kontakt:

Post autor: mylek »

A płytki dobrze przylutowałeś (nie pomyliłeś kabelków)?

Poza tym masz coś nie tak z instalacją do sond lambda lub z samymi sondami.
kamilini
Posty: 5
Rejestracja: 2018-07-07, 19:09
Lokalizacja: Zawiercie
Płeć:
Kontakt:

Post autor: kamilini »

Kabelki przylutowane są dobrze na 100% sprawdzone i poprawione najbardziej mnie zastanawia napięcie zasilania bo bosch zawsze stosował 5v a tutaj nie ma nawet 3. A sondy faktycznie mogą być uszkodzone bo są dość mocno sfatygowane przez kogoś
mophk
Posty: 132
Rejestracja: 2016-07-08, 02:22
Lokalizacja: Łódź
Płeć:
Kontakt:

Post autor: mophk »

sondy sprawdz sobie opór miedzy chyba 5 i 6 pinem. ja takie błędy w 1.8t miałem przy zle wykodowanej sondzie tylnej.
Awatar użytkownika
mylek
Posty: 227
Rejestracja: 2014-11-12, 16:37
Lokalizacja: Kłaj
Kontakt:

Post autor: mylek »

Jak jesteś pewien na 100% wiązki to podmień ECU.
kamilini
Posty: 5
Rejestracja: 2018-07-07, 19:09
Lokalizacja: Zawiercie
Płeć:
Kontakt:

Post autor: kamilini »

Wiązke mierzyłem wczoraj jeszcze raz i napięcie czujnika się znalazło jest z pompy paliwa. Wg. Elsa wiązki sprawdzone, nie jestem tylko pewny termopary ma ktoś może dane jaki opór powinny mieć przy konkretnych temperaturach? Bo szkoda wymieniać i tracić kasę.
ODPOWIEDZ