Strona 2 z 13

: 2011-07-30, 11:04
autor: esss
No tak, ale malo kto liczy, ze trzeba dodac koszty serwisowania, przeglady koszt samej instalacji a wtedy juz nie jest o polowe taniej.
Jest tez mozliwosc, ze Henio spierdoli robote przy zakladaniu i bedzie wiecej problemow niz korzysci.

: 2011-07-30, 16:38
autor: killerwik
A co mozna spierdolic w instalacji ???? Ja akurat sam zakladalem i bez zadnych problemow, serwisowanie czyli wymiana filterkow co 20 tys ktore sa po 10zl i podlaczenie kabla (ktory kosztuje 50zl i jest darmowy program po polsku do niego) w celu skalibrowania mapy gazu..... wszystko dziecinnie proste jak zrobienie logow Vagiem

S4

: 2011-07-30, 22:48
autor: sjors.h
Myslalem o gazu do mojej S.Jak s zaworami?Bo ostatnio jak zalozylam gaz w passata 2.8 to po 3000km poprosto niemialem cisnienie.....I co Flash lube?Ma ktosz i dziala?Jakie koszty to w pln.bez dokumentow ze by bylo 100%?!Sobie zalatwie.I moja opinia jest,lpg do orig. RS4 to zalozi tylko swinia.Takie samochody jak Cayenne z lpg to co tam.T zwykle nic.Osobno B5 dla mnie jest taki best "Joungtimer".I dlatego ja tak kocham. :-P Jak sie niepodoba to przepraszam.

: 2011-07-30, 23:01
autor: killerwik
O ile dobrze pamietam RS4 św.p. pana Kozłowskiego latalo na gazie i tez nie bylo problemow .......

: 2011-07-31, 00:12
autor: sjors.h
killerwik pisze:O ile dobrze pamietam RS4 św.p. pana Kozłowskiego latalo na gazie i tez nie bylo problemow .......
Napewno chodził wspaniałe.Bym go w ..... kopnął.W samochod co robił się tylko 1.5 łata.No co daje w niego lpg będzie taniej. :evil:

: 2011-07-31, 08:51
autor: sebastian855
Pieprzenie że gaz to zło, to przesąd głoszony przez tych którzy się zatrzymali na etapie poloneza.
Teraz instalacje są tak dopracowane że nie odbiegają jakością i osiągami od PB.
Jak ktoś robi swoim autem sporo km, i potrafi liczyć to jasne jest że kasę zaoszczędzoną na paliwie można przeznaczyć np. na mody. :-)
Dla przykładu mam znajomego który w 1.8T tylko po sofcie na PB miał 186KM a na LPG 196KM. Więc czasy kiedy gaz zamulał i szkodził silnikowi minęły.
Pod warunkiem oczywiście że jest dobrze dobrany do auta i dobrze wystrojony ;-)

: 2011-07-31, 11:36
autor: kosiniak
Pieprzenie że gaz to zło, to przesąd głoszony przez tych którzy się zatrzymali na etapie poloneza.
Teraz instalacje są tak dopracowane że nie odbiegają jakością i osiągami od PB.
tak tak, nawet formula pierwsza ma podobno jezdzic na gazie, baaa, nawet f16 maja miec instalacje najnowszej generacji.

: 2011-07-31, 11:43
autor: skalarx
sebastian855 pisze:Pieprzenie że gaz to zło, to przesąd głoszony przez tych którzy się zatrzymali na etapie poloneza.
Teraz instalacje są tak dopracowane że nie odbiegają jakością i osiągami od PB.
Jak ktoś robi swoim autem sporo km, i potrafi liczyć to jasne jest że kasę zaoszczędzoną na paliwie można przeznaczyć np. na mody. :-)
Dla przykładu mam znajomego który w 1.8T tylko po sofcie na PB miał 186KM a na LPG 196KM. Więc czasy kiedy gaz zamulał i szkodził silnikowi minęły.
Pod warunkiem oczywiście że jest dobrze dobrany do auta i dobrze wystrojony ;-)
instalacje może i sa dopracowane, ale nasze 10 letnie silniki na bank nie były robione pod gaz. Nie założe gazu w życiu :mrgreen:

: 2011-07-31, 12:09
autor: sportmile
Panowie troche powagi

: 2011-07-31, 13:32
autor: sebastian855
skalarx, kosiniak, chłopaki, nie twierdzę że gaz jest lepszy od PB,
ale jest dobrą alternatywą jak ktoś chce mieć auto z dobrymi osiągami,
a przy pokonywaniu wielu kilometrów nie wydawać majątku na PB, jak można pokonac ten sam dystans taniej i wcale nie gorzej. :-)

carlube

: 2011-08-01, 00:20
autor: sjors.h
I co ten Carlube,Gaslube....?Ma ktosz?Dziala ta ochrona zaworuw?

: 2011-08-03, 18:20
autor: JohnyBI
Jeżdżę na JTG ICOM faza płynna.
Na dzień dzisiejszy jestem na tak co do LPG.

: 2011-08-16, 09:49
autor: quidy
Ja mam w swojej esce ori instalację Landi na dwóch reduktorach, program na 300km, nie ma najmniejszych problemów z autkiem.

: 2011-08-16, 23:25
autor: buba
JohnyBI pisze:Jeżdżę na JTG ICOM faza płynna.
Na dzień dzisiejszy jestem na tak co do LPG.
gdzie zakładałeś i jakie koszta? jak robiłem rozeznanie kiedyś to ciężki temat montażu/serwisowania w sensie że nikt tego nie robił a w szczególności do 2.7 to już w ogóle

u mnie w poprzednim 1.8T na gazie było tak na LPG
Obrazek
;-)

: 2011-09-07, 22:47
autor: arti_d
Mam pytanie w imieniu znajomego. Szuka szybkiego kombi w benzynie i pomyślał na RS6 C5, tylko są dwa "ale". Robi ponad 60tys km. rocznie i chciałby wsadzić do niego jakąś dobrą sekwencję. Czy są instalację które pociągną zmodzone RS6 na 500KM? Widziałem dużo silników 4.2 z gazem ale jest kwestią że tu są jeszcze dwie turbiny i czy to da radę.

- Za złośliwe komenatrze dziękuje, potrzebuję tylko opinii czy się da i będzie działać.

Pzdr