Strona 2 z 8

: 2011-07-25, 19:50
autor: CoLo
Nikolas pisze:Granica 1.8 turbo jest bardzo wysoka. Mam nadzieje ze Rafał w swoim Leonie pokaze ze mozliwosci 1.8 turbo sa na bardzo bliskim poziomie do 2,7tt, choc wiadomo ze pojemnosc to jest to. Jeszcze fajniej brzmi np. Audi A4 5.0 V10 ;) Ale 1.8T nawet po modach pali nie wiele w porownaniu do 2,7 czy 4.2, przy podobnej mocy.
Chodzilo mi bardziej o granice przy uzytkowaniu auta na codzien ;) Chociaz takim gt35 moze tez by dalo rade rozsadnie jezdzic do pracy :)

Pojemnosc jest fajna jak chce sie fajnej elastycznosci no i nie ukrywajmy, z 1.8 500KM to troche taki bardziej wysilony silniczek niz np 2.7 :)

Jesli chodzi o spalanie to moje na starym ECU palilo w miescie ~12L przy spokojnej jezdzie. Tylko trzeba wziac pod uwage, ze mam 6km do pracy...Dobrze sie rozgrzeje a tu trzeba gasic, wiec mozna by zejsc troche nizej. Teraz nie patrzylem dokladnie ale chyba ciut wiecej mi to pali ale musze to sprawdzic.

Faktem jest tez, ze 1.8 mimo wieku i pojemnosci potrafi utrzec nie ktorym noska mimo, ze teoretycznie powinien byc wolniejszy ;)


P.S. Nik co z RS6+ ? zdarzymy cos poleciec zanim sprzedasz ? :)

: 2011-07-25, 19:56
autor: Nikolas
wszystko zależy od stylu jazdy, mój Type-R też może 25l na setkę wpierdzielić na torze, więc raczej nie ma o czym mówić. 1.8T pali mniej niż 2,7tt i to fakt, a jak widać tez można zrobić ok 400hp i jeżdzić autem na codzień. Zresztą Colo widuje prawie codziennie jak śmigą swoim 1.8TQ :-)

[ Dodano: 2011-07-25, 19:58 ]
RS6 jest u Adama na wymianie tarcz, klocków i czujnika egt. Narazie się nie sprzedało, więc możemy się złapać :)

: 2011-07-25, 21:04
autor: Fiko
Ile Ty masz samochodow Nikolas? :shock:

: 2011-07-25, 22:12
autor: kosiniak
Nikolas pisze:Type-R też może 25l na setkę wpierdzielić na torze
never!

: 2011-07-26, 00:51
autor: Rapix
1450kg to tyle waży moje S3 ;)
A spalić cóż ostatnio 220km i potrzebowało 40 litrów wszystko w mieście ;) nie oszczędzałem jej :mrgreen:
Cyferki miłe i chętnie bym zobaczył takie u siebie 8-)

: 2011-07-26, 01:43
autor: CoLo
Type-R 25L ? OMG...ale fakt na torze :) moje pewnie z 30L by opitolilo :)

Fakt, smigam tym na codzien i traktuje to auto jak kazde inne (tylko bardziej patrze na temp oleju :D). Przy budowie takie bylo zalozenie, auto ma zostac totalnie do uzytku na codzien i raczej zostalo to spelnione.
Kurna NIK tak sie rozgladam caly czas i nigdy nie moge Ciebie dojrzec :)
Musze przerobic lape skrzyni, wymienic uszczelke kolektor/turbo i mozemy dzialac :) ehhh wpierdziel dostane jak nic :mrgreen:

No to S3 bardzo lekkie z tego co widze :P Az dzwine bo jednak A4 jest troche wieksze. Ale wypas to pewnie masz niezly ? ele fotele itp ? ;)

: 2011-07-26, 12:39
autor: Rapix
normalny ;) klima fotele w elektryce, nic szczególnego w sumie 8-)

Ale Panowie auta się buduje dla zabawy, a nie żeby mniej paliło, od tego są diesle 8-) :lol:

: 2011-07-26, 17:14
autor: Nikolas
Fiko pisze:Ile Ty masz samochodow Nikolas? :shock:
Kilka :-)

: 2011-09-30, 12:10
autor: CoLo
Wczorajszy pomiar na RL:

0-100: 4.7
400m: 12.8


Dzieki NIK za mozliwosc pomiaru ;)
Jak odczytasz reszte danych to wklej lub daj znaka.

: 2011-09-30, 14:08
autor: Flyer
CoLo, ladnie!

Waga jednak robi robote. Lepsze czasy niz RS4 :)

: 2011-09-30, 20:05
autor: aw69
i słyszalem ze sklepał "mega szybkie" RS4 B7 Arka...Prawda czy fałsz ? :mrgreen:

: 2011-09-30, 23:05
autor: CoLo
aw69 pisze:i słyszalem ze sklepał "mega szybkie" RS4 B7 Arka...Prawda czy fałsz ? :mrgreen:
Nie scigalismy sie wiec ktos tam glupoty opowiadal ;)

Powiedzmy to tak, ze doganialem Arka ale na 1/4 byl bym slabszy, dalej idac mial bym szanse ;)

: 2011-09-30, 23:53
autor: aw69
win is win :)

: 2011-10-03, 11:20
autor: Flyer
waga :)

: 2011-12-22, 17:06
autor: zabba88
Teraz pytanie do wlasciciela. Czemu ta sprezarka? Ja mialem TD05-16G HR 10.5T i ona byla ok do seryjnego silnika. Na 1,4 w piku 1,5bar dala 340PS i 420Nm na seryjnym silniku w golfie 3. Jak ja bym zakuwal caly motor to bym szedl w gt30 z malym AR czesci goracej. Ale to tylko takie moje spostrzezenie. Bo chyba jezeli ktos zakuwa motor to po to aby miec 400+ i krecic wysoko. Bo widze iz glowica tez zrobiona:) Jak wyglada potencjal tej sprezarki co masz obecnie? I widze ze wstaje porownywanie do TD05 2,5krpm 0,5b, 3rpm, 1b i ja przy 3800 rpm bodajze mialem juz 1,5b. Pozdrawiam i bezawaryjnosci zycze
PS masz moze gdzies mape kompresora tej turbiny:)? Moze byc PW