Strona 2 z 7

: 2018-01-25, 12:50
autor: K4RW4S
ghost mam do kupna glowice komplet od 2,8 ale nie ma na nich oznaczenia :/ a jakie kolektory bo pewnie spawane odpadają? AGM to rolka 5,5k?

: 2018-01-25, 13:01
autor: ghost
K4RW4S pisze:ghost mam do kupna glowice komplet od 2,8 ale nie ma na nich oznaczenia :/ a jakie kolektory bo pewnie spawane odpadają? AGM to rolka 5,5k?
ak nie mają oznaczenia to dziwne źródło :-) muszą być chyba ,że ktoś celowo je zatarł...

Ja mam kolektory AG Motorsport już chyba ponad rok i NIC SIĘ NIE DZIEJE :) ;-)

: 2018-01-25, 14:03
autor: bracus
przesadzacie, chłopak mówi ze chce 400 a tu kolektory, głowice - ogarnijcie się trochę co ? jeszcze nikt nie pisał ze trójnik silikonowy w czerwonym kolorze....dżizas :-/

: 2018-01-25, 14:11
autor: DobrzanskiS4B5
dokładnie do tych mocy to zapinaj k04 rs4 (zakładam ze wydech i cooler już sa) i żadnych głowic 2.4/2.8 bo po co jak i tak kolektory wydech seria czy ssący z allroad który gówno da :-D Jak robisz cenralny lub zrobiłeś i dałeś rury 63mm po całości to nie ma co się dziwić ze nie bedzie boostu z dołu :-D

: 2018-01-25, 14:12
autor: luk448
I jeszcze trojnik silikonowy w czerwonym kolorze :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

: 2018-01-25, 14:14
autor: DobrzanskiS4B5
luk448 pisze:I jeszcze trojnik silikonowy w czerwonym kolorze :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
sory,zapomniałem o nim :-D

: 2018-01-25, 21:29
autor: matig7
luk448 pisze:I jeszcze trojnik silikonowy w czerwonym kolorze :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Trójnik już jest ale w kolorze niebieskim (może być czy koniecznie czerwony?) hehe :mrgreen:

Żadnych kolektorów i głowic. Intercoolery są dwa większe założone, do tych 400koni myslę, że spokojnie wystarczą.

[ Dodano: 2018-01-25, 21:29 ]
Decyzja podjęta - K04

: 2018-01-25, 22:27
autor: bracus
dopiero teraz popatrzyłem na RZE - u kogo robisz samochód ?

: 2018-01-25, 22:48
autor: matig7
bracus pisze:dopiero teraz popatrzyłem na RZE - u kogo robisz samochód ?
Do tej pory dłubał mi wszystko kolega. Obecnie auto stoi w Lublinie (Route17 się nazywają) Na strojenie chyba z Digitunem będę się umawiał. Zależało mi na czasie a wszyscy znani mieli bardzo odległe terminy. Może polecisz kogoś pewnego i mającego sensowne terminy w okolicy to chętnie skorzystam w przyszłości?

: 2018-01-26, 08:23
autor: emay

: 2018-01-26, 09:04
autor: bracus
matig7 pisze:
bracus pisze:dopiero teraz popatrzyłem na RZE - u kogo robisz samochód ?
Do tej pory dłubał mi wszystko kolega. Obecnie auto stoi w Lublinie (Route17 się nazywają) Na strojenie chyba z Digitunem będę się umawiał. Zależało mi na czasie a wszyscy znani mieli bardzo odległe terminy. Może polecisz kogoś pewnego i mającego sensowne terminy w okolicy to chętnie skorzystam w przyszłości?
Przy "tuningach" nie ma nikogo pewnego - każdy ma swoje fuck-upy pytanie tylko czy się do tego przyzna. Ja robiłem wszystko w RS Service pod Rzeszowem ale moja przygoda z modzonymi S4 zakończyła się z w 2014 roku. Jedna złota zasada ten kto robi ten stoi lub daje do strojenia sam wtedy nie ma wiecznego zwalania jeden na drugiego i wożenia się po kraju w tą i z powrotem.

: 2018-01-26, 11:23
autor: Dawcio05
https://images84.fotosik.pl/974/12d137084a1d6e60med.jpg


https://images83.fotosik.pl/974/5162f05358e3e5c5med.jpg


https://images83.fotosik.pl/974/f4c300c5eea1f515med.jpg


moje hybrydy z k03. jeździ się super. wynin na nich to aktualnie 355km i 515nm na seryjnych wtryskach seryjnym dolocie i wydechu który ma tylko DP założone, aktualnie zmieniłem IC i wydech na 3" ale nie mierzyłem czy coś przybyło.

Obrazek

Obrazek

: 2018-01-26, 11:36
autor: SID
musi być mega duża temp EGT

: 2018-01-26, 12:08
autor: matig7
SID jak z tymi K04 - wiesz już coś?

: 2018-01-26, 13:36
autor: Dawcio05
SID, od czego to ETG takie duże ma być ?