Strona 2 z 2

: 2011-07-26, 22:46
autor: sjors.h
Sa mi potrzebne Sprezyny do tylu lub jakisz zestaw do S4.Najlepjej orig.lub inny nie do obnizenia (jom)?ze bym mog zostawic orig amory.I co dotyczy amortyzatorow,sa jakiesz w zamienniku do S4???

: 2011-07-26, 23:17
autor: LCQ
sjors.h pisze:Sa mi potrzebne Sprezyny do tylu lub jakisz zestaw do S4.Najlepjej orig.lub inny nie do obnizenia (jom)?ze bym mog zostawic orig amory.I co dotyczy amortyzatorow,sa jakiesz w zamienniku do S4???
Jom (jak już coś to w tej cenie to AP) to sobie odpuść, bierz to co firmowe np: KW/Eibach/H&R/Vogtland/Weitec, jeśli kupisz ok 30-35 mm to możesz mieć seryjne z S/RS4, co do samych amortyzatorów polecam Bilsteina B6 jeśli ma być wygodnie, lub B8 twardsze, ale lepsze prowadzenie

P.S. możesz np: utwardzić seryjne amortyzatory z regeneracją i wsadzić powyższe sprężyny, prowadzenie będzie o wiele lepsze, osobiście polecam gwintowe zawieszenie jeśli takowe lubisz, prowadzenie po nim Ski to czysta przyjemność

: 2011-07-26, 23:34
autor: sjors.h
Dziekuje.Jakysz link by niebyl?Jest tak ze mi sie jedna sprezyna rozwalila i niechce wiele inwestowacz bo ta S sprzedaje.I nikt mi nieda o XXX wieciej bo nowy gwint.Chce S zostawicz jak najbardziej w stanie orig.Ma sens robicz regeneracii na amorach?Jaki koszt?Kto najlepjej robi?I jakie tanie(1) i dobre(2) sprezyny ze by byc wygodnie?To avant nie lambo :-D W nastepnym tygodniu przyjecha nowy kotek i tam bedzie innaczej.To dopiero zobacze.
Poprosze jakisz link lub czy ktosz ma.......

: 2011-07-28, 21:19
autor: Racer
LCQ pisze:
sjors.h pisze:Sa mi potrzebne Sprezyny do tylu lub jakisz zestaw do S4.Najlepjej orig.lub inny nie do obnizenia (jom)?ze bym mog zostawic orig amory.I co dotyczy amortyzatorow,sa jakiesz w zamienniku do S4???
Jom (jak już coś to w tej cenie to AP) to sobie odpuść, bierz to co firmowe np: KW/Eibach/H&R/Vogtland/Weitec, jeśli kupisz ok 30-35 mm to możesz mieć seryjne z S/RS4, co do samych amortyzatorów polecam Bilsteina B6 jeśli ma być wygodnie, lub B8 twardsze, ale lepsze prowadzenie

P.S. możesz np: utwardzić seryjne amortyzatory z regeneracją i wsadzić powyższe sprężyny, prowadzenie będzie o wiele lepsze, osobiście polecam gwintowe zawieszenie jeśli takowe lubisz, prowadzenie po nim Ski to czysta przyjemność

A rs-ki jeszcze wieksza na gwincie:d, jezdziłem i stra b5 i nowa i jest super ale dobry gwint ile?? 7tys chyba:(

: 2011-07-29, 01:59
autor: LCQ
jak kogoś stać na RSa, to na pewno na dobry gwint również :-P

P.S. wydaje mi się że ok 5 tys wystarczy :mrgreen:

: 2011-07-29, 09:05
autor: sportmile
warto sie zastanowic co rozumiemy pod pojeciem dobry gwint ? a przzede wszystkim czy wykorzystamy 1/4 mozliwosci takiego gwintu ? Ja osobiscie na miasto zalozylbym najzwyklejszego bilsteina np n8 + sprezyne nie za twarda napewno nie h&r albo poprostu gwint typu ap .

p.s. po co mi pss jak jezdze 5 km do pracy czy 10 po pulawskiej ?
p.s.1 sam mam gwint za 7 kola h&r hehehe

: 2011-07-29, 17:45
autor: Racer
sportmile pisze:warto sie zastanowic co rozumiemy pod pojeciem dobry gwint ? a przzede wszystkim czy wykorzystamy 1/4 mozliwosci takiego gwintu ? Ja osobiscie na miasto zalozylbym najzwyklejszego bilsteina np n8 + sprezyne nie za twarda napewno nie h&r albo poprostu gwint typu ap .

p.s. po co mi pss jak jezdze 5 km do pracy czy 10 po pulawskiej ?
p.s.1 sam mam gwint za 7 kola h&r hehehe

Zgadzam sie:d


Dzieki tak apropo za test Rs-a:D
Naraszcie przelamałem granice 400hp:d:d Nice........ teraz jeszcze jeden mod i zobaczymy co powie hamownia:d

: 2011-07-29, 18:34
autor: sportmile
moge z nia pogadac .... moze cos pomoze 8-) nie narzekaj 1.23 bara , zdychajace sprezarki i 403 koni tylko sie cieszyc :mrgreen: . Zostaw go na noc to wypluje z 415 jak nie bedzie mial w dolocie milion stopni.

: 2011-07-29, 20:11
autor: deSigner
Racer fmic się kłania i konie same przyjdą :-)

Ps nawet temat o zawieszeniu sprowadził się do fmica ;-)

: 2011-07-29, 20:22
autor: Arek_RS4
sportmile pisze:p.s. po co mi pss jak jezdze 5 km do pracy czy 10 po pulawskiej ?
Ja mam PSS-a i jestem mega zadowolony :)
Ale robię trochę więcej niż 5km
PS. Kosztował mniej niż 7tyś :D

: 2011-07-29, 20:25
autor: LCQ
PSS to niesamowity gwint, jak za tą cenę, chyba że ktoś poruszał się na Sachsach wysokopółkowych ;-), Sachs to inna liga