Strona 2 z 3

: 2011-07-12, 02:01
autor: Cantona
ja nie miałem nic lutowane i z tego co się orientuję to nie trzeba nic lutować.

: 2011-07-12, 07:37
autor: 1kowal1
sportmile pisze: Zeby nie bylo tak kolorowo oczywiscie sa tez skutki uboczne poki co nikt o nich nie mowi
a możesz napisać jakie to są te skutki uboczne?

: 2011-07-12, 09:19
autor: kosiniak
Adas ale ta fotka co wkleiles to kojaze ze to fota Jarka z jego Saaba i tam akurat wpadl kawalek scianki wewnetrznej koilektora i wlasnie to zrobil.

: 2011-07-12, 09:31
autor: sportmile
L..

: 2011-07-12, 12:50
autor: Davidof
Adaś ministrancie :-D

Gratulacje, zawsze chciałem mieć takie zabawki jak ALS i LC :)

pzdr.

: 2011-07-12, 12:57
autor: sportmile
S..

: 2011-07-12, 15:07
autor: Cantona
post zniknął bo mi się Ciebie szkoda zrobiło.cenzura jakaś żenada co Ty piszesz, co będziesz naprawiał jak będziesz wszystkich nawracał, przecież masz warsztat. czy to dobre czy złe życie pokaże. ja osobiście cenzura wbijam, mam co chciałem. prawie jak MRC:))) albo lepiej. ciekaw jestem co byś pisał jak byście to Wy zrobili coś takiego pewnie by było pięknie. pozdrawiam.

: 2011-07-12, 16:59
autor: sportmile
nie nawracalem przyblizalem od strony technicznej , dla Twojej Piter informacji ALS jest w kazdym SA ktory montowalismy od 8 lat pod jednym magicznym ON wiec zaufaj mi to zadna zazdrosc oraz nowosc dla mnie . To ze udalo sie to na seryjnym ecu brawo , sam do Witka napisalem z gratulacjami . Ty nie bedziesz mial pretensji ale 85 % ludzi zawsze obarcza wina jak cos sie zesra tunera. Amen koniec dyskusji , lece nurkowac do zobaczenia za tydzien.
Wiecej o ALS
http://www.rallycars.com/Cars/bangbang.html

: 2011-07-12, 19:38
autor: Marcins
sportmile pisze:nie nawracalem przyblizalem od strony technicznej , dla Twojej Piter informacji ALS jest w kazdym SA ktory montowalismy od 8 lat pod jednym magicznym ON wiec zaufaj mi to zadna zazdrosc oraz nowosc dla mnie . To ze udalo sie to na seryjnym ecu brawo , sam do Witka napisalem z gratulacjami . Ty nie bedziesz mial pretensji ale 85 % ludzi zawsze obarcza wina jak cos sie zesra tunera. Amen koniec dyskusji , lece nurkowac do zobaczenia za tydzien.
Wiecej o ALS
http://www.rallycars.com/Cars/bangbang.html
Ty czemu nie mowiles ze nurkujesz , ja w weekend robie kolejna specjalizacje 8-) . Gdzie lecisz , dawaj na PW :mrgreen:

: 2011-07-12, 19:49
autor: Cantona
Adaś Twoje posty wyglądały tak jak filmy na cofaniu punktów z prawa jazdy:) czyli zniechęcająco a nie jak twierdzisz od strony technicznej jak to działa, napisałeś co może się rozjebać jak będziesz tego używał. Wy też coś takiego robicie i to negujesz, nie rozumiem Cię. miłego wypoczynku, a My tymczasem po upalamy:))))

: 2011-07-12, 21:08
autor: Nikolas
Co tu za pitolenie dziewczynki :)))) ALS robi dobry szał i tez mi sie podoba, ale słyszałem od paru mądrych głów ze turbinki sie szybciej wykanczaja.
Powodzenia w upalaniu, tez jadę nurkowac jutro :)

: 2011-07-12, 22:48
autor: DOGI
jest nawet test antilaga i teza Nikolasa może się potwierdzać:

http://www.youtube.com/watch?v=DhIVtGS3 ... r_embedded

:mrgreen:

koniec OT

: 2011-07-13, 00:51
autor: nosb
Rozumiem ze dziala to na zasadzie : pedal w podloge na postoju uruchamia LC ( bo widzi ecu maks wcisniety pedal gazu ? ) , kazde inne wcisnienie gazu = normalne ruszenie. antilag dziala rozumiem tez tylko przy maksymalnie wcisnietym gazie ( przelaczanie biegow z pedalem w podlodze ) , normalna zmiana biegow ( z ujeciem gazu ) = brak antilaga ?

Sorka nie mam pojecia co i jak na moj maly mozdzek staram sie to zrozumiec :)

: 2011-07-13, 01:05
autor: aw69
buahahah dobry film :D

: 2011-07-13, 01:14
autor: Nikolas
Film zajebisty:))) Ale biorąc pod uwagę ze silniki WRC maja to juz od lat 80ch wydaje sie to być w zupełności bezpieczne, tyle ze takie turbawki w WRC maja wytrzymać kilka wyścigów, a jak coś sie spierniczy to zakładają nowe i jazda. W przypadku upalanych i modzonych aut cywilnych to chyba jest hardcorowe rozwiazanie, choć nie ukrywam ze wizualnie, dzwiekowo i zapewne w osiągach jest to zaje...e.