Strona 2 z 2
: 2017-11-29, 06:15
autor: 16vg60
Spr.na zimnym sprezanie ,jak podpiera to wyjdzie na ktorym
: 2017-11-29, 12:39
autor: imhotet
sprężyny z S4 są oznaczone zielonym paskiem i są twardsze mozna znaleźć to info na necie, róznica będzie głównie powyżej 7k rpm jak zawory zaczna pływać, do wysokiej odcinki sie nie nadaja springi z wolnossaka
: 2017-11-29, 21:09
autor: daw2
16vg60 pisze:Spr.na zimnym sprezanie ,jak podpiera to wyjdzie na ktorym
Wątpie czy ci sie uda. Jak przerabiałem moje tdi to zanim wykręciłem świece to już kompresja wróciła. Ciśnienie oleju nie przekraczało u mnie 3 bary. Na 5w40 było to samo . Może u mnie 15 letnie sprężyny zaworowe miały już dość.
: 2017-11-29, 21:27
autor: ZbychuBt
16vg60 pisze:Spr.na zimnym sprezanie ,jak podpiera to wyjdzie na ktorym
Sprawdziłem 9.5 ,10 ,10, 9,5 10, 10, na zimnym.
: 2017-11-29, 21:29
autor: 16vg60
Zbychubit pisze ze na zimnym kuleje ok 1min.wiec wystarczy zeby obleciec z manometrem motor i jesli to kwestia sprężania to cos powinno pokazac
Umnie byl problem ze jak zakrecilem pod odcine to wtedy dopiero podpieralo na 5,10 sec. i zdecydiwaniejy gorzej by bylo spr.
: 2017-11-29, 22:02
autor: daw2
Czyli taka sama sytuacja jak u mnie. Jednak nie zdążył zmierzyć kompresji. Trzeba zaznaczyć ze ta praca na jałowym około minuty nie pozwala tak szybko cofnąć się popychaczowi. Co innego jak silnik się zatrzyma nie ma ciśnienia oleju a nawet może wystąpić sytuacja taka iż silnik zatrzyma się w takim miejscu gdzie wałek ciśnie na zawór i powoli wypompowuje szklankę.
: 2017-11-29, 22:20
autor: 16vg60
Widze ze Zbychu juz napisal i jest rowne
ja mialem kiedys w corrado taka sytuacje ze zawor w pompie oleju sie przycinal i podpieralo i podczas pracy i na rozruszniku ,wymiana pompy zalatwila sprawe