Strona 2 z 2
: 2017-09-13, 02:24
autor: GAVI's
wyłapało zbyt ubogą miesznake? i obcieło doładowanie? ale ładować powinno w awaryjnym 0.4

: 2017-09-14, 19:10
autor: marco199
Nowłaśnie skąd ta uboga mieszanka. Jeszcze mówili, że sprawdzali pomijając coś tam i ładowało ok .0.6- 0.7 ale wtedy silnk szarpał bo miał za mało paliwa.
[ Dodano: 2017-09-14, 19:10 ]
Aktualizacja:
Egt wyłączone programowo ale to nic nie zmieniło.
: 2017-09-16, 08:03
autor: daw2
Gościu wstawił byś jakieś logi i było by jaśniej. Nie wiadomo czy sterownik żąda większego doładowania czy jest w awaryjnym. Od egt to sie odczep narazie. I jestem niemal pewien ,że szczelił Ci trójnik przepustnicy lub n75 cały czas otwarty/zatarty
: 2017-09-16, 14:13
autor: marco199
Opiszę to tak gdy rzeczywiste cisnienie doładowania osiąga wart. 0.4 = pożądanemu przez sterownik wtedy następuje przejście w tryb awaryjny, wyświetlenie błędu i wtedy ładuje max do 0.3 bara.
Trójnik był sprawdzany to samo n75.
[ Dodano: 2017-09-16, 14:13 ]
Temat ogarnięty
Trójnik przepustnicy.
A pytałem się mechaników sprawdzaliście?? : "tak sprawdzaliśmy na 1000% to nie będzie trójnik". Brak słów.
: 2017-09-16, 20:30
autor: AdrianBit
marco199 pisze:Program robiony indywidualnie. Mechanicy się też znają na rzeczy, dlatego uprzedzam dalsze odpowiedzi typu "może tuner słaby albo mechanik" bo to staje się nudne.
następnym razem wiecej pokory

: 2017-09-16, 20:36
autor: emay
AdrianBit pisze:marco199 pisze:Program robiony indywidualnie. Mechanicy się też znają na rzeczy, dlatego uprzedzam dalsze odpowiedzi typu "może tuner słaby albo mechanik" bo to staje się nudne.
następnym razem wiecej pokory

+1
: 2017-09-17, 14:49
autor: buba
emay pisze:AdrianBit pisze:marco199 pisze:Program robiony indywidualnie. Mechanicy się też znają na rzeczy, dlatego uprzedzam dalsze odpowiedzi typu "może tuner słaby albo mechanik" bo to staje się nudne.
następnym razem wiecej pokory

+1
+2
skoro jest ten temat to znaczy ze nie jest nudne
