Strona 2 z 3
: 2017-07-07, 23:10
autor: atom1
jasne ze to bzdura
: 2017-07-11, 11:41
autor: SoloZiP
Przypomniało mi się jeszcze że jak wymieniali mi sondy to nie mogli jednej odkręcić, więc ją zostawili, obok zrobili druga dziurę i wsadzili nową

Gdzieś coś mi się obiło że przytkany wydech może powodować cofanie zapłonu. Czy jedna sonda może zmniejszyć przepływ na tyle żeby cofało zapłon?

: 2017-07-11, 11:45
autor: buba
RoberToo pisze:luk448 pisze:A który kanał sprawdzasz?
Sprawdzałem z Kolegą chyba pomiędzy 90-93.
[ Dodano: 2017-07-07, 18:52 ]
buba pisze:RoberToo cewki wymień i świece
Nie chciałbym wymieniać czegoś co jest dobre. Jak sprawdzić czy cewka jest ok ? Jak nie ma żadnych błędów i silnik nie kuleje .
Tego nie sprawdzisz dopóki nie wymienisz wszystkich. ja sie piepszyłem i podmieniałem pojedyńczo i nic nie dawało. dopiero jak wleciał nowy komplet to problemy ustały. nie oszukujmy się że cewki nie ruszane kilku lat będą nadal sprawne.
: 2017-07-11, 11:52
autor: buba
SoloZiP pisze:Przypomniało mi się jeszcze że jak wymieniali mi sondy to nie mogli jednej odkręcić, więc ją zostawili, obok zrobili druga dziurę i wsadzili nową

Gdzieś coś mi się obiło że przytkany wydech może powodować cofanie zapłonu. Czy jedna sonda może zmniejszyć przepływ na tyle żeby cofało zapłon?
Obrazek
Obrazek
O stary

Przecież te sondy to zaraz urwiesz przy takim montażu

: 2017-07-11, 12:15
autor: luk448
buba pisze:SoloZiP pisze:Przypomniało mi się jeszcze że jak wymieniali mi sondy to nie mogli jednej odkręcić, więc ją zostawili, obok zrobili druga dziurę i wsadzili nową

Gdzieś coś mi się obiło że przytkany wydech może powodować cofanie zapłonu. Czy jedna sonda może zmniejszyć przepływ na tyle żeby cofało zapłon?
Obrazek
Obrazek
O stary

Przecież te sondy to zaraz urwiesz przy takim montażu

+1 łosz kurva Panie wez jedz do nich niech to poprawia bo upierdolisz je w moment.
: 2017-07-11, 12:40
autor: pawelosinski83
nie spadnie przepływ na tyle, żeby zapłony cofało... nie dygaj

no ale montaż - fakt - słaby trochę...
: 2017-07-11, 16:48
autor: SoloZiP
A jak to fabrycznie wyglądało ma ktoś zdjęcie (wersja z 4 sondami)? Wydaje mi się że po stronie kierowcy było tak jak jest na zdjęciu, a po stronie pasażera na górze tak jak na zdjęciu jest stara ucięta sonda. Mówiłem Januszom żeby nie wiercili z boku ale Janusze lepiej wiedzo i mówili że to tak napewno było.
Gdzie szukać przyczyny wypadania zapłonu? Gdzie szukać przyczyny braku mocy? Czy jedno wiąże się z drugim? Szczegóły w pierwszym poście.
: 2017-07-11, 17:16
autor: luk448
SoloZiP, wez sekator,jedz do Januszy i poucinaj im po paluchu.Tak bylo im pewnie prosciej dlatego tak jest zrobione.Mozesz po prostu kable od sond powyrywac jadac po nieutwardzonej drodze z jakims garbem itp. moze na diagnostyke podjedz do kogos kto te auta ogarnia zebys nie wymienial dobrych czesci na nowe.
: 2017-07-11, 21:37
autor: atom1
przeciez to nic dziwnego ze tak wspawali bo bylo wygodniej zrobic to na aucie, znakomity dostep zeby oblac

) , i tak widze ze plecionki masz do wymiany to zdejmij calkiem dp i przespawaj sondy wyzej
: 2017-07-17, 11:55
autor: SoloZiP
1. Gdzie szukać przyczyny cofania zapłonu? I co to wogóle jest?
2. Jakie ciśnienie powietrza ma wytrzymać dolot? U mnie można napompować do 0,5 bar
3. Ile dmuchają turbiny w serii w A6 (silnik BES 250 km).
: 2017-07-18, 19:40
autor: AdrianBit
te sondy to drut jak w polonezie nigdy nie dalbym sobie czegos takiego wcisnac heh
: 2017-07-19, 11:13
autor: SoloZiP
Jak widać Ingolstadt drutowali podobnie

: 2017-07-19, 22:07
autor: atom1
jak widac sa skierowane ku gorze a nie w dol :))) no i na takiej powierzchni kata to ciezko przytrzec
: 2017-07-21, 15:14
autor: Muniek_87
A jaka temperatura w dolocie podczas pałowania?
Jak jest 50*+, to sterownik cofa zapłon.
Jeśli nie gotuje się w dolocie, to zalej dobre paliwko pod korek i obserwuj co się dzieje.
Może być PB 98, jak trafisz na świeżą partię, choć z tym ciężko. Ludzie jeżdżą przeważnie na PB 95, a 98 leży długo w zbiornikach i się kisi.
: 2017-07-27, 10:40
autor: SoloZiP
Muniek_87, w końcu jakieś konkrety.
Ostatnio zalewam tylko PB 98. Z logów widzę że temp w dolocie nie przekracza 40*C. Chociaż przyznam że logi robiłem w nocy poza miastem więc temperatura na zewnątrz napewno <20*C, nie wiem jak to wygląda w gorące dni. Ale skoro cofa nawet przy prawidłowej temp w dolocie to chyba nie tutaj przyczyna.
http://vaglog.pl/log-115_118_Zf6HjL.html
http://vaglog.pl/log-115_118_XX8zPo1.html