Strona 2 z 3
					
				
				: 2017-07-07, 23:10
				autor: atom1
				jasne ze to bzdura
			 
			
					
				
				: 2017-07-11, 11:41
				autor: SoloZiP
				Przypomniało mi się jeszcze że jak wymieniali mi sondy to nie mogli jednej odkręcić, więc ją zostawili, obok zrobili druga dziurę i wsadzili nową  

 Gdzieś coś mi się obiło że przytkany wydech może powodować cofanie zapłonu. Czy jedna sonda może zmniejszyć przepływ na tyle żeby cofało zapłon?
 
 

 
			
					
				
				: 2017-07-11, 11:45
				autor: buba
				RoberToo pisze:luk448 pisze:A który kanał sprawdzasz?
Sprawdzałem z Kolegą chyba pomiędzy 90-93. 
[ Dodano: 2017-07-07, 18:52 ]
buba pisze:RoberToo cewki wymień i świece
Nie chciałbym wymieniać czegoś co jest dobre. Jak sprawdzić czy cewka jest ok ? Jak nie ma żadnych błędów i silnik nie kuleje .
 
Tego nie sprawdzisz dopóki nie wymienisz wszystkich. ja sie piepszyłem i podmieniałem pojedyńczo i nic nie dawało. dopiero jak wleciał nowy komplet to problemy ustały. nie oszukujmy się że cewki nie ruszane kilku lat będą nadal sprawne.
 
			
					
				
				: 2017-07-11, 11:52
				autor: buba
				SoloZiP pisze:Przypomniało mi się jeszcze że jak wymieniali mi sondy to nie mogli jednej odkręcić, więc ją zostawili, obok zrobili druga dziurę i wsadzili nową  

 Gdzieś coś mi się obiło że przytkany wydech może powodować cofanie zapłonu. Czy jedna sonda może zmniejszyć przepływ na tyle żeby cofało zapłon?
Obrazek 
Obrazek 
O stary  

 Przecież te sondy to zaraz urwiesz przy takim montażu  

 
			
					
				
				: 2017-07-11, 12:15
				autor: luk448
				buba pisze:SoloZiP pisze:Przypomniało mi się jeszcze że jak wymieniali mi sondy to nie mogli jednej odkręcić, więc ją zostawili, obok zrobili druga dziurę i wsadzili nową  

 Gdzieś coś mi się obiło że przytkany wydech może powodować cofanie zapłonu. Czy jedna sonda może zmniejszyć przepływ na tyle żeby cofało zapłon?
Obrazek 
Obrazek 
O stary  

 Przecież te sondy to zaraz urwiesz przy takim montażu  

 
+1 łosz kurva Panie wez jedz do nich niech to poprawia bo upierdolisz je w moment.
 
			
					
				
				: 2017-07-11, 12:40
				autor: pawelosinski83
				nie spadnie przepływ na tyle, żeby zapłony cofało... nie dygaj 

no ale montaż - fakt - słaby trochę...
 
			
					
				
				: 2017-07-11, 16:48
				autor: SoloZiP
				A jak to fabrycznie wyglądało ma ktoś zdjęcie (wersja z 4 sondami)? Wydaje mi się że po stronie kierowcy było tak jak jest na zdjęciu, a po stronie pasażera na górze tak jak na zdjęciu jest stara ucięta sonda. Mówiłem Januszom żeby nie wiercili z boku ale Janusze lepiej wiedzo i mówili że to tak napewno było.
Gdzie szukać przyczyny wypadania zapłonu? Gdzie szukać przyczyny braku mocy? Czy jedno wiąże się z drugim? Szczegóły w pierwszym poście.
			 
			
					
				
				: 2017-07-11, 17:16
				autor: luk448
				SoloZiP,  wez sekator,jedz do Januszy i poucinaj im po paluchu.Tak bylo im pewnie prosciej dlatego tak jest zrobione.Mozesz po prostu kable od sond powyrywac jadac po nieutwardzonej drodze z jakims garbem itp. moze na diagnostyke podjedz do kogos kto te auta ogarnia zebys nie wymienial dobrych czesci na nowe.
			 
			
					
				
				: 2017-07-11, 21:37
				autor: atom1
				przeciez to nic dziwnego ze tak wspawali bo bylo wygodniej zrobic to na aucie, znakomity dostep zeby oblac 

) , i tak widze ze plecionki masz do wymiany to zdejmij calkiem dp i przespawaj sondy wyzej
 
			
					
				
				: 2017-07-17, 11:55
				autor: SoloZiP
				1. Gdzie szukać przyczyny cofania zapłonu? I co to wogóle jest?
2. Jakie ciśnienie powietrza ma wytrzymać dolot? U mnie można napompować do 0,5 bar
3. Ile dmuchają turbiny w serii w A6 (silnik BES 250 km).
			 
			
					
				
				: 2017-07-18, 19:40
				autor: AdrianBit
				te sondy to drut jak w polonezie nigdy nie dalbym sobie czegos takiego wcisnac heh
			 
			
					
				
				: 2017-07-19, 11:13
				autor: SoloZiP
				Jak widać Ingolstadt drutowali podobnie

 
			
					
				
				: 2017-07-19, 22:07
				autor: atom1
				jak widac sa skierowane ku gorze a nie w dol :))) no i na takiej powierzchni kata to ciezko przytrzec
			 
			
					
				
				: 2017-07-21, 15:14
				autor: Muniek_87
				A jaka temperatura w dolocie podczas pałowania?
Jak jest 50*+, to sterownik cofa zapłon.
Jeśli nie gotuje się w dolocie, to zalej dobre paliwko pod korek i obserwuj co się dzieje.
Może być PB 98, jak trafisz na świeżą partię, choć z tym ciężko. Ludzie jeżdżą przeważnie na PB 95, a 98 leży długo w zbiornikach i się kisi.
			 
			
					
				
				: 2017-07-27, 10:40
				autor: SoloZiP
				Muniek_87, w końcu jakieś konkrety.
Ostatnio zalewam tylko PB 98. Z logów widzę że temp w dolocie nie przekracza 40*C. Chociaż przyznam że logi robiłem w nocy poza miastem więc temperatura na zewnątrz napewno <20*C, nie wiem jak to wygląda w gorące dni. Ale skoro cofa nawet przy prawidłowej temp w dolocie to chyba nie tutaj przyczyna.
http://vaglog.pl/log-115_118_Zf6HjL.html
http://vaglog.pl/log-115_118_XX8zPo1.html