Strona 2 z 2

: 2018-03-23, 23:14
autor: marcin8585
to poszukaj co o nim pisza np na tym forum jk spadla jego jakosc

: 2018-03-24, 05:09
autor: lllbAZ
Uuuuu... to brzydko. Co w takim razie możesz polecić. Jest jeszcze jakaś alternatywa dla MOTUL'a?

P.S. Zastanawia mnie sens wlania do serduszka 10W60.

: 2018-03-24, 15:57
autor: vegetagt
Ciekawe to stwierdzenie o 90% nafty w płukance. Czy ktoś może potwierdzić? ;)

: 2018-03-24, 23:49
autor: atom1
albo ty zaprzecz

: 2018-03-25, 09:22
autor: Wojt3q
Z tą nafta może być prawda w zależności od produktu . Kolejna sprawa to w silnikach z dużym przebiegiem i niewiadomym stanem płukanka może narobić problemów .

Ja np. robiłem płukanie w silniku którego stanu nie znałem . Później rewizja głowice i miska poskładany zalany 0w30 trasa i znowu wymiana na docelowy

A tu podlinkuje http://warsztat.castrol.pl/blog-post/cz ... k-ma-sens/

: 2018-03-25, 18:52
autor: vegetagt
Ciekaw jestem opinii innych, bo według mnie praca na oleju z naftą nie jest jakoś przesadnie zdrowa dla motoru :-P
Słyszałem, że płukanka zawiera te same dodatki czyszcące co zwykły olej, lecz w większych ilościach.
A ile w tym prawdy, nie wiem. Ciekawe, czy można gdzieś sie doszukać składu takiego specyfiku.

: 2018-03-25, 19:24
autor: Wojt3q
Co do skladu to charakterystyki produktu są dostępne.

Przy samej wymianie oleju to nie ma co się w to bawić lepiej

: 2018-03-25, 22:46
autor: marcin8585
lllbAZ pisze:Uuuuu... to brzydko. Co w takim razie możesz polecić. Jest jeszcze jakaś alternatywa dla MOTUL'a?

P.S. Zastanawia mnie sens wlania do serduszka 10W60.
miller , penrite ale ja bym polecil motula co do 10w60 to akurat do eski to nie, tylko 5w40 no chyba ze ostro upalasz na torze, jak nie to 5w50 to max, ale kazdy leje co chce ja z motulem nie mam problemow, mysle ze ludzie z forum sie zgodza

: 2018-09-22, 15:31
autor: lllbAZ
Ja znów zalałem VR1 Racing 5W50, no kurde, złego słowa nie powiem ;p